آموزش برنامه نویسی برای کودکان

يکشنبه 28 اسفند 1401
18:30
سجاد

بسیاری از کلاس های برنامه نویسی رایگان برای آموزش برنامه نویسی برای کودکان بچه ها در دسترس هستند که ادعا می کنند درس های آنها به طور موثر کدنویسی را آموزش می دهد. وب‌سایت‌های کدنویسی پولی اغلب از شما می‌خواهند که فرصتی برای محصولشان بیابید بدون اینکه بدانید که آیا برای شما مناسب است یا خیر. وقتی نوبت به آن می رسد، فقط می خواهید بدانید کدام وب سایت های برنامه نویسی، چه رایگان و چه تجاری، واقعا مفید هستند.

برنامه نویسی چیست؟

برنامه کامپیوتری مجموعه‌ای از دستورالعمل‌هایی است که برای انجام کارهای خاص بر روی کامپیوتر اجرا می‌شوند. برنامه نویسان مسئول ایجاد این کد هستند. برنامه نویسان با نوشتن کد منبع در یک ویرایشگر کد یا محیط توسعه یکپارچه (IDE) شروع می کنند. این مجموعه ای از کد نوشته شده در یک زبان برنامه نویسی است که توسط برنامه نویسان دیگر قابل خواندن است.

برنامه نویسی فرآیند ارائه مجموعه ای از آموزش برنامه نویسی برای کودکان دستورالعمل ها به رایانه ها است که نحوه اجرای یک برنامه را مشخص می کند. ممکن است قبلاً روزانه از انواع برنامه های کامپیوتری استفاده کرده باشید. برای مثال، مرورگر وب، نرم افزار رایانه ای است که برای جستجوی اخبار روز از آن استفاده می کنید. این برای اتصال به یک سرور راه دور و دریافت آخرین اخبار روز ساخته شده است. نمونه دیگری از نرم افزارهای کامپیوتری، ماشین حساب روی گوشی است.

چرا بچه ها باید کدنویسی را یاد بگیرند؟

آموزش کدنویسی و برنامه‌نویسی به بچه‌ها یکی از راه‌های آماده‌سازی بهترین آنها برای آینده، پیشرفت آنها در مدرسه یا حمایت و تقویت یادگیری فعلی آنهاست. این فقط در مورد مزایای آموزشی و حرفه ای کدنویسی نیست. برنامه های کدنویسی برای بچه ها می تواند از جهات مختلفی برای آنها مفید باشد.هر والدینی می‌خواهد فرزندشان از نظر تحصیلی، در فعالیت‌های فوق‌درسی سرآمد باشد و شخصیت کلی خود را به شکلی سالم رشد دهد.

حال، چرا والدین باید فرزندان خود را به یادگیری کدنویسی تشویق کنند؟ آموزش برنامه نویسی برای کودکان طبق تحقیقات، یادگیری کدنویسی می تواند به فرزند شما در توانایی های دیگر مانند سازماندهی، سرسختی، ایرانیان سایبر حل مسئله و حتی اعتماد به نفس کمک کند.

برای مدیریت ایده ها و محتوای خلاقانه

برنامه نویسی کامپیوتری همچنین می تواند به کودک شما کمک کند تا مهارت های نوشتاری خود را بهبود بخشد و به او امکان می دهد رویکرد دقیق و سیستماتیک تری برای داستان سرایی و زبان انگلیسی ایجاد کند. بسیاری از وب‌سایت‌ها کلاس‌های کدنویسی رایگان برای بچه‌ها ارائه می‌دهند که می‌تواند به آن‌ها کمک کند رویکردی نوآورانه‌تر برای نوشتن و ایده‌ها پیدا کنند.

هنگام کدنویسی، یک جوان اغلب متوجه می شود که راه حل های متعددی برای یک مشکل وجود دارد. می‌تواند با تحلیل تفکر انتقادی و توانایی‌های حل مسئله به کاربرد معنادارتر زبان نوشتاری و گفتاری منجر شود. آنها یاد خواهند گرفت که با آزمایش کدهای کامپیوتری، رویکرد جدیدی را برای مقابله با چالش ها اتخاذ کنند، چیزی که ممکن است قبلاً به آن توجه نکرده آموزش برنامه نویسی برای کودکان باشند. هنگامی که یک کودک کدنویسی را یاد می گیرد، می تواند یاد بگیرد که محتوای دیجیتال ایجاد کند.

یک زبان کاملاً جدید و جذاب برای یادگیری!

کد کامپیوتر، مانند انگلیسی یا هر زبان دیگری، تکنیکی برای توصیف چیزها و همه چیز در اطراف شما است. یک زبان برنامه نویسی مانند هر زبان طبیعی دیگری قواعد دستوری و نحوی خود را دارد. یادگیری کدنویسی برای کودکان بسیار شبیه به یادگیری زبان دوم است و بسیاری از مزایای مشابه را ارائه می دهد. هر زبان جدید دیدگاه جدیدی را برای ما فراهم می کند که برای یک محیط خاص طراحی شده است. تسلط بر زبان های کدنویسی مانند جاوا اسکریپت، پایتون یا اسکرچ واژگانی عالی برای تعامل با دنیای اطراف در قرن بیست و یکم برای کودکان فراهم می کند. جای تعجب نیست که به برنامه نویسی "سواد جدید" لقب داده شود.

دانش‌آموزان می‌توانند از مهارت‌های کدنویسی برای ایجاد تصاویر آموزش برنامه نویسی برای کودکان متحرک، بهترین کلاس‌های کدنویسی و وب‌سایت‌ها، و بازی‌های ویدیویی تعاملی از اوایل مهدکودک استفاده کنند. این یک افزونه عالی برای سایر رسانه های خلاق است، زیرا به دانش آموزان اجازه می دهد تا خود را متفاوت بیان کنند.

راه ساده تر برای یادگیری روش ها و فرمول های پیچیده.


[ بازدید : 40 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آموزش برنامه نویسی برای کودکان

يکشنبه 28 اسفند 1401
18:27
سجاد

برخی از محبوب ترین پلتفرم ها مانند توییتر، جی میل آموزش برنامه نویسی برای کودکان و اینستاگرام استفاده شده است. این می تواند شروعی سرگرم کننده برای کدنویس ها ایجاد کند-

این یک زبان برنامه نویسی همه کاره و قوی است که می تواند در هر مرورگر بدون پلتفرم های اضافی یا سازگاری اجرا شود.جاوا اسکریپت بزرگترین و فعال ترین انبار کد کتابخانه را دارد. علاوه بر این، ویژگی مشاهده کد منبع به بچه ها امکان می دهد از کد زنده دیگران نیز یاد بگیرند برای اینکه درک بهتری از این زبان داشته باشید، یک کد ساده برای ساخت ماشین حساب را در اینجا ضمیمه کرده ایم. برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از این کد، می توانید ویدیوی زیر را بررسی کنید.

پایتون

پایتون یک زبان برنامه نویسی همه منظوره، همه کاره و قدرتمند است. مختصر و آسان برای خواندن است و برای مبتدیان نیز عالی است. از توسعه وب گرفته تا یادگیری ماشین و علم داده، پایتون می تواند آموزش برنامه نویسی برای کودکان یک زبان برنامه نویسی باشد.دستور ساده و تورفتگی فضای خالی آن خواندن، درک، تغییر و شناسایی ساختار برنامه را آسان تر می کند.

مستندات عالی، انجمن، کتاب ها و آموزش های پایتون، آن را برای مبتدیان قابل دسترس تر می کند. برای بچه‌ها آسان‌تر است که از یک برنامه متنی ساده شروع کنند و بعداً یک بازی با جعبه ابزار Pygame توسعه دهند.برای اینکه درک بهتری از این زبان داشته باشید، یک کد ساده برای ساخت ماشین حساب را در اینجا ضمیمه کرده ایم. برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از این کد، می توانید ویدیوی زیر را بررسی کنید.

C یک زبان برنامه نویسی همه منظوره قدرتمند است که یک نقطه آموزش برنامه نویسی برای کودکان شروع عالی برای شروع استنرها این زبان مادری همه زبان های برنامه نویسی مدرن محسوب می شود.اکثر کامپایلرها مانند JVM ها، کرنل ها به زبان C نوشته شده اند و بیشتر زبان های برنامه نویسی C++، Java، C# از سینتکس C پیروی می کنند.

C یک زبان رویه ای است که اجازه می دهد دستورالعمل ها به صورت گام به گام اجرا شوند. این به بچه ها اجازه می دهد تا مستقیماً سخت افزار رایانه را دستکاری کنند. این یکی از دلایلی است که سرعت پردازش برنامه نویسی C نسبت به سایر زبان های جدید مانند جاوا و پایتون بیشتر است.

زبان برنامه نویسی C به بچه ها کمک می کند تا یاد بگیرند که ایرانیان سایبر چگونه برنامه کار می کند و آنها را قادر می سازد تا یک مدل ذهنی در مورد نحوه کار کامپیوتر (از جمله مدیریت و تخصیص حافظه) ایجاد کنند.

برای اینکه درک بهتری از این زبان داشته باشید، یک کد ساده برای ساخت ماشین حساب را در اینجا ضمیمه کرده ایم. برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از این کد، می توانید ویدیوی زیر را بررسی کنید.

اینها برخی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای کودکان هستند. آموزش برنامه نویسی برای کودکان قدم بعدی این است که بهترین پلتفرم را انتخاب کنید که بچه ها را قادر می سازد این زبان های برنامه نویسی را به سرگرم کننده ترین و انعطاف پذیرترین روش یاد بگیرند.

کدینگال پلتفرم شماره 1 است که دوره های کدنویسی با کیفیت و ارزش افزوده را برای بچه ها ارائه می دهد. بچه ها انواع مختلف زبان های برنامه نویسی را از طریق فعالیت ها، آزمون ها و بازی ها یاد می گیرند. این یک پلتفرم تلفن همراه و مبتنی بر وب جامعه محور برای کودکان است تا کدنویسی را یاد بگیرند.

کدینگال در دسترس ترین و لذت بخش ترین مسیر را برای یادگیری نحوه کدنویسی فراهم می کند - بچه ها آنقدر سرگرم می شوند که به سختی متوجه می شوند که در حال یادگیری هستند. برنامه نویسی به خودی خود یک فرآیند جذاب و یادگیری با لایه های بسیار زیاد است. برنامه نویسان رایانه درک کاملی از نحوه و چرایی عملکرد رایانه ها و همچنین محدودیت های آنها دارند و می توانند انتظارات معقولی را تعیین کنند و در اطراف آنها کار کنند تا بیشترین بهره را از تجهیزات و لوازم جانبی ببرند.

"این در مورد آنچه شما در برنامه نویسی می دانید نیست، بلکه در مورد چیزهایی است که می توانید بفهمید." - کریس پاین این به ویژه برای تازه واردان مفید است. توانایی حل مشکلات همان چیزی است که ما بیشتر از آن استفاده می کنیم.

برنامه نویسی پایه به یک مهارت ضروری برای بزرگسالان و کودکان تبدیل شده است و برنامه های کدنویسی متعددی برای کودکان در اینترنت موجود است. مهارت های ارزشمند زیادی وجود دارد که کودکان ممکن است برای آموزش برنامه نویسی برای کودکان کمک به موفقیت در زندگی یاد بگیرند، اما تعداد کمی از آنها به اندازه توانایی کدنویسی همه کاره و لذت بخش هستند.


[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آموزش برنامه نویسی

چهارشنبه 12 بهمن 1401
13:42
سجاد

در حال حاضر برنامه نویسان زبان جاوا حتی آموزش برنامه نویسی در بازار آزمایشگاه و همچنین در پروژه های برنامه نویسی دسکتاپ از تقاضای بالایی برخوردار هستند. در حال حاضر تعدادی برنامه برای حرفه ای سازی وجود دارد، اما تا زمانی که بدانید چه چیزی را بیشتر دوست دارید، ما به 5 برنامه برتر برنامه نویسی جاوا خواهیم پرداخت:

نشان دادن شاخص مرکز برنامه نویسی

اگر به جاوا علاقه مند هستید، در هر زمان و هر مکان، برنامه نویسی هاب اپلیکیشنی است که به دنبال آن هستید. این به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه برنامه های سرگرم کننده و آسان ایجاد کنید. این برنامه دارای حداکثر تعداد نمونه و راهنما به اندازه بیش از 1800 برنامه است.

برای تسهیل فرآیند پذیرش مجدد، آموزش برنامه نویسی مواد باید به تفصیل شرح داده شود، زیرا نوع آزمایش باید برای فشرده سازی فرم های پیشرونده استفاده شود.

مرکز برنامه نویسی: رمزگذاری مرکز برنامه نویسی: رمزگذاری قیمت: رایگان جاوا را یاد بگیرید

این یکی از بهترین برنامه ها برای برنامه نویسی جاوا است، دارای محیط های داخلی اما کنفرانس های کامل با مدیران شما و پشتیبانی از جامعه جاوا است. ویژگی های اصلی برنامه نویسی جاوا را بررسی کنید، مانند:

مفاهیم اساسی در مورد جاوا: متغیرها، عملگرها و غیره.

اظهارات مشروط و دلار.کلاس ها و اشیاءکپسولاسیون، چندشکلی و بدعت.کلاس ها و رابط های انتزاعی

این کاملا رایگان است.همچنین بخوانید: می توانید بازی های اندروید را در فضای ابری با BlueStacks X به صورت رایگان شبیه سازی کنید!

جاوا را یاد بگیریدجاوا را یاد بگیریدقیمت: رایگان برنامه نویسی جاوا5 برنامه آموزش برنامه نویسی برتر اندروید برای ساختن نرم افزار جاوا

این برنامه به شما امکان دانلود تعداد زیادی نمونه آموزش برنامه نویسی را می دهد. دارای رابط کاربری بصری و حسگر مانور است. شما مجاز به آماده شدن برای آزمایش یا مصاحبه هستید.

جاوا بعدی: راهنمای قطعی جاوا بعدی: راهنمای قطعی قیمت: رایگانAIDE- IDE برای Android Java C++

قبل از اینکه بتوانید برنامه های اندروید و برخی از کنسول های برنامه نویسی جامد جاوا را دانلود و دانلود کنید، سخنرانی هایی با دستورالعمل های دقیق و گام به گام ارائه می دهد. می توانید آنچه را که پیوست کرده اید به پروژه های شخصی خود اعمال کنید.

علاوه بر این AIDE یک مدیر دانلود آموزش برنامه نویسی یکپارچه (IDE) برای دانلود برنامه جاوا کاملا واقعی است که به دستگاه اندروید شما تمایل دارد. می‌توانید کلاس‌ها را به صورت تعاملی دنبال کنید، مثال‌ها را تمرین کنید یا هر برنامه‌نویسی، آزمایش، تفویض اختیار و پیاده‌سازی را به روشی واقعی، همه در یک برنامه واحد بنویسید.

AIDE- IDE برای Android Java C++AIDE- IDE برای Android Java C++قیمت: رایگان برنامه های الگوی جاوا رایگان

این یک برنامه کاربردی است که حاوی کد برنامه نویسی جاوا جهت نمایشگر و عرضی به پنل تلفن همراه با کاراکترهایی مانند:

عددی.سلسله.سبک موج.شخصیت ها.نمادهامارپیچ ها

این برنامه به گونه ای طراحی شده است که اصولی در برنامه نویسی داشته باشد و آنچه بر اساس دلار است را اجرا کند. اندروید را سریعتر از هر دوره دیگری یاد بگیرید . در مطالبی که آخرین آن را خواندید، قبلاً اولین برنامه خود را ایجاد کرده بودید.

هدف من این است که شما در کمترین زمان ممکن برنامه نویسی را آموزش برنامه نویسی یاد بگیرید پس به شما قول دوره ای با محتوای با کیفیت و بدون انحراف را می دهم. به طور خلاصه، به جای ایجاد یک دوره با 30 ساعت محتوای غیرممکن، این دوره کوتاه است و فقط شامل موارد لازم و کافی است تا پس از اتمام بتوانید برنامه های موبایل اندرویدی خود را ایجاد کنید.


[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

آموزش برنامه نویسی

چهارشنبه 12 بهمن 1401
13:40
سجاد

اساسی جاوا می پردازد. توصیه می کنیم اندروید استودیو آموزش برنامه نویسی را دانلود کنید زیرا همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه از رابط های کاربری کلیدی مانند RecyclerView استفاده کنید.

مهارت های خود را در این شاخه جدید علوم کامپیوتر امروز با زبان برنامه نویسی ترجیحی این سیستم عامل توسعه دهید. edX کاتالوگ بزرگی از دوره های آنلاین به زبان های انگلیسی و اسپانیایی دارد. ما در حال حاضر دوره هایی داریم که بر توسعه برنامه های کاربردی مستقیم و کاربرد مفاهیم اساسی جاوا در این زمینه تمرکز دارند.

در مرحله بعد، ما فقط یک دهان باز کننده را به شما ارائه می دهیم: دو دوره از دوره های آنلاین رایگان موجود در اندروید و سایر موضوعات مرتبط. با یکی از دوره های آنلاین ما، نحوه توسعه اپلیکیشن های موبایل با سیستم عامل اندروید را بیاموزید. با دوره های اندروید موسسات ما، می توانید اصول برنامه نویسی در اندروید را بیاموزید آموزش برنامه نویسی و اپلیکیشن موبایل خود را توسعه دهید.

اندروید: مقدمه ای بر برنامه نویسی:

این دوره 10 هفته ای تعاملی پایه از Universitat Politècnica de València، مسئول ارائه یک نمای کلی از جاوا از جمله توسعه در Android Studio و دانش در مورد رابط کاربری است. توسعه یک برنامه اندروید واقعی گنجانده آموزش برنامه نویسی شده است. به این ترتیب دانش آموز قادر خواهد بود دانش کسب شده در طول دوره را در یک مورد واقعی به کار گیرد.

بازی با اندروید: یاد بگیرید اولین برنامه خود را برنامه ریزی کنید

هدف از این دوره در دانشگاه خودمختار مادرید یادگیری اصول برنامه نویسی اندروید از طریق توسعه گام به گام یک برنامه کاربردی است. در پایان دوره، هر دانش آموز تقریباً بدون اینکه متوجه باشد

یک بازی کوچک را تکمیل کرده و دانش لازم برای استفاده از عناصر اصلی اندروید مانند فعالیت ها، فایل های طراحی، مقاصد، قطعات، منوها، دیالوگ ها، ترجیحات و غیره را کسب می کند. آموزش برنامه نویسی کاوش یک دوره آنلاین رایگان را از امروز شروع کنید.

جاوا، زبان ترجیحی

جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا است که در دهه 1990 وارد عرصه محاسبات شد و زبان انتخابی برای توسعه اندروید است. و یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی در جهان است. در حال حاضر می توانید جاوا را به صورت رایگان دانلود کنید زیرا Open Java Development Kit "متن باز" یا "متن باز" است.

برنامه نویسی در جاوا یک مهارت بسیار مورد تقاضا در بازار کار است. در زمان نگارش این مقاله، طبق indeed.com 27400 شغل در سراسر جهان پیدا کردیم. مهارت های اندروید خود را با دوره های آنلاین رایگان edX در جاوا تکمیل کنید!

مشاغل توسعه و برنامه نویسی اندروید

حدود 2 میلیارد دستگاه تلفن همراه از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند، بنابراین بازار کار بسیار بزرگ است. فرصت‌های موجود در زمینه اندروید شامل مشاغل متعددی است، از برنامه‌نویس و توسعه‌دهنده برنامه اندروید گرفته تا مهندس نرم‌افزار، طراح UX، توسعه‌دهنده وب، هماهنگ‌کننده UI/UX، برنامه‌نویس جاوا و بسیاری دیگر.

انجام جستجوی شغل در indeed.com هزاران شغل آموزش برنامه نویسی مرتبط با اندروید را پیدا می‌کند، آن هم فقط برای یک کشور! علاوه بر این، دانستن اصول اولیه اندروید یک مهارت مورد نیاز در بسیاری از مشاغل است و دستمزد بسیار خوبی هم دارد.

این دوره برای انواع پروفایل هایی که می خواهند تجربه عملی در توسعه جاوا در جدیدترین نسخه آن به دست آورند تا دنیای برنامه نویسی را از نقطه نظر عملی باز کنند، با هدف اینکه بتوانیم خود را حرفه ای کنیم، برگزار می شود. به عنوان توسعه دهندگان واقعی است.

در طول دوره، تمام پایه های مربوط به توسعه جاوا از طریق مفاهیم مربوط به اشیاء، کلاس ها، ارث، اجزای اصلی و غیره و همچنین یک تماس در توسعه برنامه های کاربردی اندروید به کار گرفته آموزش برنامه نویسی می شود. یکی از مفیدترین و سریع ترین راه ها برای برنامه نویسی و کار با دستگاه تلفن همراه شما.


[ بازدید : 40 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

خرید و فروش عمده باتری

دوشنبه 12 دی 1401
15:50
سجاد

برنامه‌های باکیفیت در خدمات آموزشی خرید و فروش عمده باتری و مراقبتی اولیه، مانند مراقبت از کودک یا پیش‌دبستانی، برای حمایت و راهنمایی کودکان در تمام زمینه‌های یادگیری و رشدشان، به روش‌هایی که علایق، نقاط قوت، تجربیات، فرهنگ و نیازهای هر کودک را در نظر می‌گیرد، ایجاد می‌شود.

برنامه ها چگونه برنامه ریزی می شوند؟

برنامه ریزی یک برنامه برای کودکان فرآیندی است که در آن کارکنان تجربیات و فعالیت هایی را با هدف توسعه و گسترش تفکر، مهارت ها، علایق و توانایی های هر کودک طراحی می کنند. در حالی که همه خدمات برای برنامه ریزی برای کودکان مورد نیاز است، روش انجام این کار در هر سرویس متفاوت به نظر می رسد. این برنامه یک طرح مکتوب خواهد بود که بر اساس سوابق مستند از مشاهدات و تعاملات با کودکان و/یا بر اساس مشخصات مکتوب نیازها، علایق و توانایی های کودکان است.

کارکنان از طریق یک خرید و فروش عمده باتری فرآیند دائمی فکر کردن به وضوح در مورد اینکه چه تجربیاتی برای کودکان ارائه می شود و چرا برنامه ریزی می کنند. والدین می توانند بخواهند این برنامه را برای فرزندشان ببینند تا به آنها کمک کند تا راه هایی را که مربیان برای ایجاد تجربیات، علایق و موفقیت های قبلی فرزندشان برنامه ریزی می کنند، درک کنند.

یک برنامه چگونه باید باشد؟

هیچ روش مشخصی برای یک برنامه وجود ندارد. با این حال، همه برنامه‌ها باید شامل برنامه‌ریزی برای همه زمینه‌های یادگیری و رشد کودکان باشند، از جمله:

مهارت های فیزیکی (عضلات بزرگ و کوچک)مهارت های زبان و سواد مهارت های خرید و فروش عمده باتری شخصی و بین فردی خلاقیت و مهارت در هنرهای بیانی حل مسئله، تفکر و توانایی های ریاضی

فعالیت ها و تجربیات برای ایجاد این درک و مهارت ها بسته به ایرانیان سایبر سن یا سطح رشد کودک متفاوت به نظر می رسد. برخی از نمونه های معمولی از روش هایی که کودکان در سنین مختلف ممکن است برای آن برنامه ریزی شوند عبارتند از:

+ بچه ها

بسیاری از تجربیات برای نوزادان در مورد برنامه‌هایی مانند زمان‌های تغییر وعده‌های غذایی و پوشک، خواب و برنامه‌ریزی منظم برنامه‌ریزی می‌شود. این برنامه ها بسیار فردی خواهد بود و معمولاً بر تعاملات یک به یک بین کودک و مربی متمرکز است.

هنگام برنامه ریزی برای نوزادان، کارکنان و خانواده ها باید با هم کار کنند تا بفهمند چه چیزی در کمک به فرزندشان برای استقرار با خوشحالی در خدمات و در عین حال رشد مهارت هایشان مهم خرید و فروش عمده باتری است. تجارب دیگر شامل موسیقی، صحبت کردن، آواز خواندن و خواندن برای نوزادان، ایجاد مهارت های پایه آنها برای سواد خواندن است. فعالیت های حرکتی مانند غلت زدن و تمرین ایستادن نیز به رشد فیزیکی آنها کمک می کند.

+ کودکان نوپا

برنامه ریزی برای کودکان نوپا عموماً بر حمایت از آنها برای توسعه زبان، استقلال و مهارت های اجتماعی متمرکز است. تجارب برنامه ریزی شده اغلب بر حمایت از کودکان نوپا برای شرکت در تجارب بازی تمرکز می کنند تا بتوانند مهارت های خود را در این زمینه تمرین کرده و توسعه دهند.

تجارب برنامه ریزی شده می تواند شامل گروه های تک به تک و کوچک باشد و به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا به کودکان اجازه دهد تا در هر تجربه به نحوی که به بهترین وجه با علایق و توانایی های آنها سازگار باشد شرکت کنند. کارکنان به عنوان راهنما و الگو عمل می کنند و به کودکان کمک می کنند تا با دیگران مذاکره کنند و احساسات خود را به درستی بیان کنند.

+ سن پیش دبستانی

برنامه ها برای کودکان پیش دبستانی بر اساس مهارت های اساسی است و بر توسعه بیشتر دانش و مهارت های مربوط به خواندن، نوشتن، علوم و ریاضیات تمرکز دارد. این دانش و مهارت ها از طریق برنامه هایی که برنامه ریزی شده، مبتنی بر بازی و تمرکز بر علایق کودکان است، ایجاد می شود.

می‌تواند ترکیبی از فعالیت‌های گروهی فردی، کوچک و بزرگ‌تر فروش عمده باتری برنامه‌ریزی شود و کودکان تشویق می‌شوند تا درباره تجربیاتی که در آن شرکت می‌کنند، انتخاب کنند. آنها همچنین از طریق مکالمات روزمره با آنها به خوبی کودکان را می شناسند.


[ بازدید : 26 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خرید و فروش عمده باتری

دوشنبه 12 دی 1401
15:49
سجاد

های مهدکودک و فراتر از آن آماده هستند. خرید و فروش عمده باتری با رویکرد سنتی، زمان کلاس به توسعه مهارت‌های ضروری در کودکان، از جمله شناسایی رنگ، اندازه‌گیری زمان، حل مسئله و سایر مهارت‌های اساسی نوشتن، خواندن و ریاضی اختصاص می‌یابد.

مزایا: هر روز به خوبی ساختار یافته، سازگار و قابل پیش بینی است و به کودکان کمک می کند تا به خواسته های مدرسه تمام روز عادت کنند.معایب: زمان بازی رایگان معمولاً فقط در زمان استراحت در فضای باز انجام می شود. این رویکرد بر سایر زمینه های حیاتی برای توسعه مانند مهارت های اجتماعی و عاطفی تمرکز نمی کند.

2. مونته سوری

این رویکرد برای مراقبت خرید و فروش عمده باتری از کودکان توسط دکتر ماریا مونته سوری در محله های فقیر نشین رم در اوایل دهه 1900 ایجاد شد. تحقیقات او بر روی کودکان کم درآمد با ناتوانی های یادگیری متمرکز بود تا به آنها در توسعه مهارت های زندگی واقعی کمک کند. از این تحقیق، رویکرد مونته سوری پدیدار شد: اعتقاد بر این بود که بازی کار کودک است، و کودکان با سرعت خودشان، با آزادی حرکت و فعالیت در محدوده‌های تعیین‌شده توسط محیطشان، به بهترین شکل یاد می‌گیرند.

جوانب مثبت: این نوع رویکرد پیش دبستانی به کودکان کمک می کند تا استقلال، نظم و انضباط و مهارت های زندگی روزمره را به دست آورند. رویکرد مونته سوری برای چندین گروه سنی نیز مناسب است.

معایب: یادگیری اضطراری هر روز با توجه به علایق کودکان تغییر می کند. به کودکان دیکته خرید و فروش عمده باتری نمی شود که با چه چیزی بازی کنند یا روی آن تمرکز کنند.

3. اضطراری/بازی مبتنی بر

رویکرد نوظهور آموزش در دوران کودکی از نظریه پردازان مختلف یادگیری اولیه مانند دیوی، پیاژه، برونفنبرنر و ویگوتسکی بیرون آمده است. برنامه درسی اضطراری یا مبتنی بر بازی بر فرآیند یادگیری متمرکز است نه محصول. با هر دو دوره ساختاریافته و بدون ساختار، کودکان قادر به یادگیری با سرعت خود هستند. در این رویکرد، هیچ راه درست یا غلطی ایرانیان سایبر برای انجام کاری وجود ندارد و به کودکان اجازه می دهد اعتماد به نفس داشته باشند و ریسک کنند.

مزایا: بازی معنادار زمانی اتفاق می افتد که کودکان خرید و فروش عمده باتری با تلاش و انتخاب خود یاد بگیرند. کودکان همچنان به کسب دانش ادامه می‌دهند که بر آنچه قبلاً آموخته‌اند و گسترش آن می‌افزایند.معایب: مربیان کمتر به کودک "نه" می گویند تا او را به سمت دیگری هدایت کنند.

4. رجیو امیلیا

بر اساس مدارسی که پس از جنگ جهانی دوم در منطقه رجیو امیلیا ایتالیا تشکیل شد، این رویکرد بر اساس روش‌های مورد استفاده توسط این جوامع برای کمک به کودکان برای تبدیل شدن به شهروندان بهتر الگوبرداری شده است. پیش دبستانی هایی که از سبک رجیو امیلیا پیروی می کنند معتقدند که کودکان با استفاده از کانال های مختلف برای بیان افکار و احساسات خود مانند نمایش، هنر، زبان و موسیقی یاد می گیرند. مربیان، والدین، جوامع و دانش آموزان همه با هم به عنوان سازنده دانش کار می کنند.

جوانب مثبت: تاکید بر بیان هنری و خلاقیت وجود دارد. محیط به عنوان معلم سوم با مواد طبیعی و اسباب بازی های واقعی عمل می کند.معایب: یافتن تعادل بین علایق همه دانش آموزان، خانواده ها و جامعه برای مربیان دشوار است.

5. والدورف

اولین مدرسه والدورف توسط رودولف اشتاینر در آلمان در سال 1919 تأسیس شد. هدف این مدرسه آموزش دادن به کودکان به جای اینکه به چه چیزی فکر کنند، چگونه فکر کنند. اشتاینر معتقد بود که کودکان کنجکاوی و اشتهای طبیعی برای یادگیری دارند و باید در محیطی تشویق شوند که هر پنج حواس را تحریک کنند.

جوانب مثبت: کودکان تشویق می شوند تا آزاداندیشان خودراهبر باشند. دانش‌آموزان با مربیان خود رابطه نزدیکی برقرار می‌کنند، زیرا در تمام سنین مدرسه با یک معلم باقی می‌مانند.

معایب: امروزه مدارس والدورف زیادی وجود ندارد. از فروش عمده باتری آنجایی که به درجه بندی سنتی اعتقادی ندارد، انتقال به مدرسه عادی برای کودکان می تواند دشوار باشد. برنامه هایی برای کودکان


[ بازدید : 25 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آموزش برنامه نویسی

يکشنبه 11 دی 1401
8:37
سجاد

در ژانویه 2018، وزارت آموزش، فرهنگ و ورزش آموزش برنامه نویسی اسپانیا گزارش «برنامه‌نویسی، رباتیک و تفکر محاسباتی در کلاس درس» را منتشر کرد، این سند وضعیت فعلی برنامه‌نویسی، رباتیک و تفکر محاسباتی را در برنامه‌های درسی پایه و خودمختار مختلف توصیف می‌کند. جوامع و چندین ابتکار غیررسمی که از سوی شرکت ها، دانشگاه ها یا جامعه مدنی هدایت می شوند. سوالاتی در مورد آن وجود دارد که باید به آنها پاسخ داد، مانند ادغام آن در رشته های فعلی یا اینکه آیا ترجیح داده می شود. برای اینکه یک فعالیت فوق برنامه باشد (Adell-Segura et al., 2019).

آموزش برنامه نویسی کامپیوتر

علیرغم اینکه هدف این بررسی بررسی آموزش-یادگیری برنامه نویسی کامپیوتری است، درست است که مفهوم "تفکر محاسباتی" هر زمان که به موضوع برنامه نویسی کامپیوتر پرداخته می شود، اهمیت زیادی پیدا کرده است. امروزه، دنیا آموزش برنامه نویسی کامپیوتر را برای دانش آموزان دبستانی و دبیرستانی به منظور توسعه آموزش برنامه نویسی مهارت های تفکر محاسباتی که بسیار فراتر از یادگیری برنامه نویسی است، گنجانده است.

بنابراین، آموزش برنامه‌نویسی محاسباتی به‌عنوان داربستی برای توسعه مهارت‌های تفکر محاسباتی عمل می‌کند، مهارت‌هایی که قابل انتقال به سایر حوزه‌های دانش هستند و به این معنی است که نه تنها در دانش‌پژوهان علوم رایانه باقی می‌مانند، بلکه در کل حوزه علم نیز تابش می‌یابند. و فناوری (STEM)، همچنین از جمله هنر (STEAM) و فراتر از آن (روخاس و گارسیا، 2020).

طبق نظر وینگ (2006)، علم کامپیوتر مطالعه محاسبات است و از خود می پرسد چه چیزی را می توان محاسبه کرد و چگونه آن را محاسبه کرد؟ برای داشتن عناصر قضاوت کافی و مناسب تعریف، تحقیقات متعددی را نشان خواهیم داد که به مطالعات مبتنی بر علوم محاسباتی می پردازد که معانی آنها را بر اساس کاربرد آنها جهت می دهد.

می‌توان برخی از کاربردهای محاسباتی مانند اینترنت اشیا، شبکه‌های اجتماعی، آموزش برنامه نویسی داده‌های بزرگ، هوش مصنوعی، روباتیک، بازی‌های ویدیویی، ارتباطات، تلفن‌های هوشمند، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و غیره را شماره‌گذاری کرد. این چیزی است که باید دانست یا حداقل بخشی از کاربرد آن است (Psycharis et al., 2020).

سهم علوم کامپیوتر در آموزش بسیار گسترده است. بنابراین، دانشگاه‌های سراسر جهان در حال تجدیدنظر در برنامه‌های درسی علوم کامپیوتر در مقطع کارشناسی خود هستند، به همین دلیل آنها اولین دوره خود را در علوم کامپیوتر برای پوشش مفاهیم اساسی، نه فقط برنامه‌نویسی، تغییر می‌دهند.

علاوه بر این، علاقه به تفکر محاسباتی فراتر از تحصیل در مقطع لیسانس افزایش یافته است، با تمرکز بسیاری بر ادغام تفکر محاسباتی در آموزش از مهدکودک تا K-12. در مورد حامیان مالی، آنها شامل سازمان ایرانیان سایبر های حرفه ای، دولت، دانشگاه ها و صنعت می شوند. دانشمندان کامپیوتر ارزش تفکر انتزاعی، تفکر در سطوح چندگانه انتزاعی، آموزش برنامه نویسی انتزاع ایده ها برای مدیریت پیچیدگی، انتزاع در مقیاس، تکرار، اشکال زدایی و تست نرم افزار و غیره را می دانند (Wing, 2011).

برای گارسیا (2018)، ما نمی‌توانیم از آموزش برنامه‌نویسی انتزاعی بگیریم، اما مدارس باید با جوانان ما گام‌هایی بردارند تا در دنیای مجازی فعالیت کنند، که باید به زبان قرن حاضر آماده شوند، بدون آن بی‌سواد دیجیتال خواهند شد. . بنابراین مدرسه باید جوانان را با مهارت تفکر محاسباتی تربیت کند. تاکنون، انرژی صرف آموزش کاربران ابزارهای محاسباتی موجود شده است.

البته این ناکافی است، زیرا آنچه قرن حاضر اقتضا می کند، کسب مهارت های تفکر محاسباتی، زیستن شیوه ای جدید از تفکر و حل مسئله است. بنابراین، به جای اینکه به دانش‌آموزان آموزش دهیم که کاربران یک فناوری در حال تغییر باشند، باید در پارادایم جدید تفکر محاسباتی آموزش ببینند تا خالق فناوری‌های جدید باشند (گارسیا، 2018).

طبق تعریف Wing (2006)، تفکر محاسباتی به عنوان یک رویکرد حل مسئله تعمیم یافته که برای ماتریس وسیعی از زمینه های STEM و غیر STEM قابل استفاده است، تکمیل شده است. تعریف رسمی هنوز یک موضوع باز برای بحث در ادبیات است، اما به طور کلی، محققان موافق هستند که مهارت‌های تفکر محاسباتی شامل تفکر الگوریتمی،

پیمایش سطوح مختلف انتزاع، تجزیه مسائل به قطعات قابل مدیریت برنامه نویسی و نمایش داده‌ها است. تفکر محاسباتی را می توان با یا بدون استفاده از رایانه آموزش داد، اما اغلب از طریق برنامه نویسی رایانه ای عملیاتی می شود، زیرا این امر انتزاع در قلب تفکر محاسباتی را آسان تر می کند (Grover and Pea, 2018).


[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آموزش برنامه نویسی

يکشنبه 11 دی 1401
8:36
سجاد

در ژانویه 2018، وزارت آموزش، فرهنگ و ورزش آموزش برنامه نویسی اسپانیا گزارش «برنامه‌نویسی، رباتیک و تفکر محاسباتی در کلاس درس» را منتشر کرد، این سند وضعیت فعلی برنامه‌نویسی، رباتیک و تفکر محاسباتی را در برنامه‌های درسی پایه و خودمختار مختلف توصیف می‌کند. جوامع و چندین ابتکار غیررسمی که از سوی شرکت ها، دانشگاه ها یا جامعه مدنی هدایت می شوند. سوالاتی در مورد آن وجود دارد که باید به آنها پاسخ داد، مانند ادغام آن در رشته های فعلی یا اینکه آیا ترجیح داده می شود. برای اینکه یک فعالیت فوق برنامه باشد (Adell-Segura et al., 2019).

آموزش برنامه نویسی کامپیوتر

علیرغم اینکه هدف این بررسی بررسی آموزش-یادگیری برنامه نویسی کامپیوتری است، درست است که مفهوم "تفکر محاسباتی" هر زمان که به موضوع برنامه نویسی کامپیوتر پرداخته می شود، اهمیت زیادی پیدا کرده است. امروزه، دنیا آموزش برنامه نویسی کامپیوتر را برای دانش آموزان دبستانی و دبیرستانی به منظور توسعه آموزش برنامه نویسی مهارت های تفکر محاسباتی که بسیار فراتر از یادگیری برنامه نویسی است، گنجانده است.

بنابراین، آموزش برنامه‌نویسی محاسباتی به‌عنوان داربستی برای توسعه مهارت‌های تفکر محاسباتی عمل می‌کند، مهارت‌هایی که قابل انتقال به سایر حوزه‌های دانش هستند و به این معنی است که نه تنها در دانش‌پژوهان علوم رایانه باقی می‌مانند، بلکه در کل حوزه علم نیز تابش می‌یابند. و فناوری (STEM)، همچنین از جمله هنر (STEAM) و فراتر از آن (روخاس و گارسیا، 2020).

طبق نظر وینگ (2006)، علم کامپیوتر مطالعه محاسبات است و از خود می پرسد چه چیزی را می توان محاسبه کرد و چگونه آن را محاسبه کرد؟ برای داشتن عناصر قضاوت کافی و مناسب تعریف، تحقیقات متعددی را نشان خواهیم داد که به مطالعات مبتنی بر علوم محاسباتی می پردازد که معانی آنها را بر اساس کاربرد آنها جهت می دهد.

می‌توان برخی از کاربردهای محاسباتی مانند اینترنت اشیا، شبکه‌های اجتماعی، آموزش برنامه نویسی داده‌های بزرگ، هوش مصنوعی، روباتیک، بازی‌های ویدیویی، ارتباطات، تلفن‌های هوشمند، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و غیره را شماره‌گذاری کرد. این چیزی است که باید دانست یا حداقل بخشی از کاربرد آن است (Psycharis et al., 2020).

سهم علوم کامپیوتر در آموزش بسیار گسترده است. بنابراین، دانشگاه‌های سراسر جهان در حال تجدیدنظر در برنامه‌های درسی علوم کامپیوتر در مقطع کارشناسی خود هستند، به همین دلیل آنها اولین دوره خود را در علوم کامپیوتر برای پوشش مفاهیم اساسی، نه فقط برنامه‌نویسی، تغییر می‌دهند.

علاوه بر این، علاقه به تفکر محاسباتی فراتر از تحصیل در مقطع لیسانس افزایش یافته است، با تمرکز بسیاری بر ادغام تفکر محاسباتی در آموزش از مهدکودک تا K-12. در مورد حامیان مالی، آنها شامل سازمان ایرانیان سایبر های حرفه ای، دولت، دانشگاه ها و صنعت می شوند. دانشمندان کامپیوتر ارزش تفکر انتزاعی، تفکر در سطوح چندگانه انتزاعی، آموزش برنامه نویسی انتزاع ایده ها برای مدیریت پیچیدگی، انتزاع در مقیاس، تکرار، اشکال زدایی و تست نرم افزار و غیره را می دانند (Wing, 2011).

برای گارسیا (2018)، ما نمی‌توانیم از آموزش برنامه‌نویسی انتزاعی بگیریم، اما مدارس باید با جوانان ما گام‌هایی بردارند تا در دنیای مجازی فعالیت کنند، که باید به زبان قرن حاضر آماده شوند، بدون آن بی‌سواد دیجیتال خواهند شد. . بنابراین مدرسه باید جوانان را با مهارت تفکر محاسباتی تربیت کند. تاکنون، انرژی صرف آموزش کاربران ابزارهای محاسباتی موجود شده است.

البته این ناکافی است، زیرا آنچه قرن حاضر اقتضا می کند، کسب مهارت های تفکر محاسباتی، زیستن شیوه ای جدید از تفکر و حل مسئله است. بنابراین، به جای اینکه به دانش‌آموزان آموزش دهیم که کاربران یک فناوری در حال تغییر باشند، باید در پارادایم جدید تفکر محاسباتی آموزش ببینند تا خالق فناوری‌های جدید باشند (گارسیا، 2018).

طبق تعریف Wing (2006)، تفکر محاسباتی به عنوان یک رویکرد حل مسئله تعمیم یافته که برای ماتریس وسیعی از زمینه های STEM و غیر STEM قابل استفاده است، تکمیل شده است. تعریف رسمی هنوز یک موضوع باز برای بحث در ادبیات است، اما به طور کلی، محققان موافق هستند که مهارت‌های تفکر محاسباتی شامل تفکر الگوریتمی،

پیمایش سطوح مختلف انتزاع، تجزیه مسائل به قطعات قابل مدیریت برنامه نویسی و نمایش داده‌ها است. تفکر محاسباتی را می توان با یا بدون استفاده از رایانه آموزش داد، اما اغلب از طریق برنامه نویسی رایانه ای عملیاتی می شود، زیرا این امر انتزاع در قلب تفکر محاسباتی را آسان تر می کند (Grover and Pea, 2018).


[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آموزش برنامه نویسی

يکشنبه 11 دی 1401
8:34
سجاد

من به تازگی این روش جدید را در دوره آموزشی خود آموزش برنامه نویسی ارائه کردم و از دیدن نتایج هیجان زده هستم. من سعی کردم همه فرضیات را فراموش کنم زیرا نزدیک به 15 سال است که برنامه نویسی می کنم. من علاقه مند به شنیدن بازخورد و دیدن پیشرفت دانش آموزان خواهم بود. مطالعات اخیر نشان می دهد که تفکر محاسباتی، متشکل از مهارت های انتزاع، تجزیه، الگوریتم سازی، اشکال زدایی و حل مسئله، مهارت اساسی برای توسعه علمی، فناوری و اقتصادی برای قرن بیست و یکم است.

با این حال، این تشخیص که در کشورهای ثروتمند رونمایی می شود برای کشورهای فقیر مبهم باقی مانده است. مشکل این است که آموزش تفکر محاسباتی برای کشورها ضروری است که بتوانند خود را به نحوی سودمند در عرصه بین المللی قرار دهند و در نتیجه به اهداف رفاهی برای جمعیت هر کشور دست یابند.

هدف از این تحقیق، بررسی آموزش برنامه نویسی کتابشناختی است که نشان دهنده وضعیت هنر در آموزش برنامه نویسی کامپیوتری و تفکر محاسباتی در 5 قاره است. در بررسی، پیشرفت‌ها در کشورهای اروپایی، آمریکای شمالی، اقیانوسیه و آسیا مشاهده شد، در حالی که در آمریکای لاتین و آفریقا، پیشرفت‌ها در برخی کشورها هنوز اساسی و در برخی دیگر وجود ندارد.

این بررسی بر اساس موارد گزارش ترجیحی برای مرورهای سیستماتیک و متاآنالیز (PRISMA) است. عبارات جستجوی اصلی "تفکر محاسباتی" و "آموزش برنامه نویسی کامپیوتر" بود. جستجو در پایگاه‌های اطلاعاتی ACM، کنفرانس آموزش تفکر محاسباتی (هنگ کنگ)، Google Scholar، WOS و SCOPUS از اکتبر تا دسامبر 2020، که سال انتشار آن از 2016 به بعد بود، انجام شد.

یکی از نتایج اصلی یافت شده این است که آموزش تفکر محاسباتی در انگلستان آموزش برنامه نویسی در سال 2014 در مدارس اجرا شد. در آلمان، از سال 2016 در سطح عرضی در دانشگاه ها اجرا شده است. در کره جنوبی، چین و تایوان از سال 2016 اجرا شده است. اما در دولت های آمریکای لاتین و آفریقا هنوز این موضوع مورد توجه قرار نمی گیرد.

زمینه سازی در دهه اخیر آموزش مهارت های تفکر محاسباتی در آموزش اجباری در کشورهای مختلف جهان در حال توسعه است که تصمیمی راهبردی برای توسعه فناوری و کسب مهارت های قرن بیست و یکم است. در این دنیایی که به سرعت در حال پیشرفت است، متخصصان آموزش و پرورش در حین انجام تدریس در معرض خواسته‌های جدیدی قرار می‌گیرند، ایرانیان سایبر که باعث شده است موسسات آموزشی به طور دائمی کار آکادمیک خود را تجزیه و تحلیل کنند، تا تنظیمات لازم را در برنامه‌های تربیت معلم خود برای پاسخگویی به خواسته‌های جدید انجام دهند (کاپلی، 2018).

در این زمینه سؤالاتی مطرح می شود؛ آیا گنجاندن آموزش تفکر محاسباتی به عنوان یک درس اجباری ضروری خواهد بود؟ دوم اینکه از کدام درس باید گنجانده شود، چند ساعت در هفته لازم است؟ یا بهتر است آن را به عنوان یک محور توسعه در موضوعات موجود، مانند آموزش فناوری گنجانده شود؟

حتی این سوال پیش می آید که آیا لازم آموزش برنامه نویسی است آن را به صورت عرضی در همه موضوعات گنجانده شود؟ سپس گروه دوم سؤالات مطرح می شود: در مورد معلمان، آیا معلمانی برای آموزش تفکر محاسباتی آماده هستند، آیا راهبردهای آموزشی برای آن وجود دارد، و همچنین آیا ابزارهای ارزشیابی برای سنجش دستاوردها در هر سطح آموزشی ایجاد شده است؟ همه این سوالات و بسیاری سوالات دیگر ممکن است در هنگام پرداختن به موضوع آموزش تفکر محاسباتی و آموزش این مهارت ها در سیستم آموزشی مطرح شود.

در مورد تفکر محاسباتی، طیفی از مهارت های تفکر ویژه حل مسئله، از جمله انتزاع، تجزیه، اشکال زدایی، تشخیص الگو، منطق، و طراحی الگوریتم و سایر مهارت ها را در بر می گیرد. اما تنها این نیست زیرا مهارت‌های حل مسئله فراتر از یادگیری و مهارت‌های رویه‌ای است.

تفکر منطقی شامل تجزیه و تحلیل موقعیت ها برای تصمیم گیری در مورد یک رویداد است. الگوریتم ها روش های گام به گام برای حل مسائل هستند که سپس در یک زبان برنامه نویسی کدگذاری می شوند. لازم به ذکر است که برنامه نویسی محاسباتی داربست طبیعی برای کسب مهارت های تفکر محاسباتی است، بنابراین آموزش آن از مدرسه برای متخصصان آینده ضروری است تا به طور کامل آن را به عنوان ریاضیات، علوم و زبان ادغام کنند (Grover and Pea, 2018).

اجرای تفکر محاسباتی در مدرسه در حال حاضر در چندین برنامه نویسی کشور در حال پیشرفت است، زیرا در ایالات متحده آمریکا در دسامبر 2015 قانون فدرال با عنوان "هر دانش آموز موفق می شود" امضا شد که مسئول سیاست های عمومی در این کشور است. این قانون محاسبات را در شرایطی برابر با سایر رشته های دانشگاهی مانند ریاضیات، جغرافیا، تاریخ و علوم قرار می دهد (Brackmann et al., 2016).


[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

آموزش برنامه نویسی کودکان

شنبه 10 دی 1401
9:10
سجاد

یک برنامه درسی سرگرم کننده و جذاب آموزش برنامه نویسی کودکان برای بچه های هر کلاس وجود دارد تا با کمک دروس ویدیویی کدنویسی را یاد بگیرند. معلمان و مربیان متخصص علوم کامپیوتر برنامه نویسی، کلاس های برنامه نویسی زنده 1:1 را بر روی یک پلت فرم بومی سفارشی ارائه می دهند.

زبان های برنامه نویسی: HTML، CSS، SQL

این یکی از بهترین پلتفرم های رایگان برای یادگیری مهارت های برنامه نویسی front-end و پایگاه داده است. محتوای اینجا عمدتاً بر مبتدیان متمرکز است. پس از اتمام دوره خود، نحوه عملکرد ساختارهای داده برنامه نویسی معمولی را درک خواهید کرد و یک ایده اولیه از مفاهیم برنامه نویسی شی گرا (OOP) به دست خواهید آورد. اگرچه گزینه‌های محدودی وجود دارد، اما هر ماژول برای اطمینان از دریافت بهترین منابع برنامه‌نویسی کاربردی در برنامه‌نویسی کامپیوتر طراحی شده است.

زبان های آموزش برنامه نویسی کودکان برنامه نویسی: Python، R، Java، Javascript، C#، C++

این یک پلت فرم ارزشمند برای دانشجویان علوم کامپیوتر است. عمدتاً بر ارائه دوره های عمیق در سطح دانشگاه متمرکز است. این پلتفرم یک منبع عالی برای همه رشته های علوم کامپیوتر است. شما می توانید به دوره های دانشگاه استنفورد، دانشگاه میشیگان و سایر موسسات برتر دسترسی داشته باشید. با بیش از 250 دوره آموزشی در مورد زبان های برنامه نویسی مختلف، برای هر یک از شما چیزی کوچک وجود دارد. بسته به علاقه خود می توانید زبان دوره، سطح، مدت زمان، مهارت های خاص و نحوه یادگیری را انتخاب کنید.

زبان های برنامه نویسی: جاوا، پایتون، سی شارپ، پی اچ پی، روبی، HTML

این پلتفرم مهارت های مورد نیاز برای مدیریت یک پروژه خاص را به آموزش برنامه نویسی کودکان شما می آموزد - از ساختن یک اپلیکیشن موبایل گرفته تا ساخت وبلاگ وردپرس. رویکرد یادگیری و تمرین محور ایرانیان سایبر این پلتفرم تضمین می کند که بدون اتلاف وقت زیاد، به طور موثر یاد می گیرید. پس از ثبت نام، Treehouse یک آزمایش 7 روزه رایگان ارائه می دهد که در آن به وب سایت دسترسی کامل دارید و آنچه را که به آن علاقه دارید انتخاب می کنید.

زبان های برنامه نویسی: علوم داده، علوم کامپیوتر، HTML و CSS، پایتون، جاوا اسکریپت، SQL

Codecademy برنامه های یادگیری شخصی سازی شده را بر اساس اهداف و علایق شما در زمینه هایی مانند توسعه وب، علم داده و علوم کامپیوتر ارائه می دهد. آنها بیش از 180 دوره را برای انتخاب شما ارائه می دهند. آن‌ها آزمون‌های روزانه و ویدئوهای مختلف پروژه‌ای از کارشناسان دارند تا مهارت‌های خود را آزمایش کنید. آموزش برنامه نویسی کودکان همچنین می‌توانید گام به گام کار کارشناسان را تماشا کنید تا به شما در درک بهتر مفاهیم دنیای واقعی کمک کند.

بهترین برنامه های برنامه نویسی برای مبتدیان

هدف Lightbot آموزش منطق برنامه نویسی و کدنویسی به بچه ها از طریق یک بازی مبتنی بر پازل است. بچه ها موظفند وظیفه نورپردازی کاشی ها را با دادن مجموعه ای مناسب از دستورات تکمیل کنند. در حین بازی، آنها درک اساسی از حلقه ها و رویه ها را توسعه می دهند. این در همه دستگاه ها - iPad، IOS، Android در دسترس است. علاوه بر این، این بازی برای مخاطبان جوان‌تر هدف‌گذاری شده است، اما برای افرادی مناسب است که برای اولین بار برنامه‌نویسی را شروع می‌کنند و می‌خواهند مفاهیم مهم را قبل از شیرجه زدن به یک زبان مناسب درک کنند.

CodeCombat با استفاده از برنامه نویسی مبتنی بر متن، پایتون و جاوا اسکریپت را به بچه ها آموزش می دهد. آنها با بازی های نقش آفرینی و گرافیک سرگرم کننده خود، یادگیری Python و JavaScript را برای بچه ها جالب تر می کنند. پس از تکمیل موفقیت آمیز یک سطح، آنها می توانند به وظایف و برنامه نویسی پیچیده تر ارتقا پیدا کنند. دنیاها و سطوح متعددی برای کاوش و تشویق کودکان به چالش‌های سخت‌تر کدنویسی وجود دارد.

یک پلتفرم کد نویسی که در آن برنامه نویسی توسط یک کوچولوی برنامه نویسی کودکان دوست داشتنی آموزش داده می شودهیولا. بچه‌ها از طریق یک سری دستورالعمل‌ها استفاده می‌شوند که در آنها یاد می‌گیرید که کد جاوا اسکریپت را دستکاری کنید تا به یک اثر دلخواه قابل مشاهده برسید. Code Monster به توسعه علاقه کودکان به نحو و ویژگی های زبان های برنامه نویسی از سنین پایین کمک می کند. پس از راه‌اندازی آن از مرورگر وب، نیازی به اتصال اینترنتی فعال ندارید و برای بارگذاری صفحه نیازی به ثبت‌نام، تأیید یا اینترنت نیست.


[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کدنویسی کودکان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]