آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان

شنبه 26 اسفند 1402
11:38
سجاد

هنگامی که کلاس را گرد هم آورد و برخی از ویژگی آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان های کلیدی دیتا پروژکتور را نشان داد به دانش آموزانش کمک کرد:

کاری که روز دوم انجام دادم – ایستادم پشت تخته وایت برد و تماشا کردیم، و با خط کشم از آنها خواستم فیلمنامه را دنبال کنند... ما یک بلوک بیرون آوردیم و دیدیم چه اتفاقی افتاده و دوباره آن را داخل تخته قرار دادیم و دیدیم چه اتفاقی افتاده است. این آموزش نبود، فقط به آنها فهماند که این برنامه نویسی است، زیرا آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان بچه ها معمولاً برنامه نویسی را به این شکل نمی بینند. (مصاحبه نهایی معلم)

کار بر روی پروژه های فردی در حالی که به اشتراک گذاری و حل مشکلات با هم

یکی از ویژگی های این فعالیت برای دانش آموزان این بود که همه آنها روی پروژه های گروهی خود کار می کردند. تصمیم‌گیری در مورد انواع بازی‌های ریاضی که برای دانش‌آموزان سال اول طراحی می‌کردند بر اساس عوامل مختلفی بود: مشورت با معلم سال اول در مورد مفاهیم ریاضی مناسب که می‌توانستند کشف شوند. صحبت با دانش آموزان سال اول؛ افکار و ایده های خود را در مورد آنچه می تواند جالب باشد. و با الهام از منابع ریاضی چاپی. گاهی اوقات، طراحی بازی‌های آن‌ها تحت تأثیر شناسایی ویژگی‌هایی از بازی‌های دانش‌آموزان دیگر قرار می‌گرفت، آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان که آن‌ها می‌خواستند آن‌ها را ترکیب کنند. این سطح از خودمختاری احساس ارزش و مالکیت را برای کار خود و سایر دانش آموزان افزایش داد.

کودکان در مواقعی با آنچه از دانش‌آموزان دیگر دیده بودند تحریک می‌شدند و در مواقعی تحت تأثیر «قابلیت تطبیق» نرم‌افزار قرار می‌گرفتند. توانایی ایجاد تغییرات و آزمایش ایده های خود به شیوه ای بازیگوش، که فرصت هایی برای خلاقیت فراهم می کند.

در پایان هفته اول یک تیم در وبلاگ خود نوشت:

امروز R می خواست یک بازی بازی کند که به آن رسید، ایده ا آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان ی برای بازی شمارش به من داد. (وبلاگ 10، روز 5، هفته 1)

معلم از اینکه دانش آموزان علاقه مند به فراتر رفتن از راه حل های ساده برای مسائل بودند شگفت زده شد:

جزئیات و پیچیدگی کاری که آنها انجام می دادند من را شگفت زده کرد. من فکر می کردم آنها گزینه آسان را انتخاب می کنند، [اما] آنها به دنبال گزینه سخت تر بودند. (مصاحبه نهایی معلم)

در ابتدا و انتهای هر جلسه، معلم با کلاس توضیح می‌دهد که آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان در آن روز چه کاری انجام داده‌اند یا چه چیزی به دست آمده است. تمرین معمول برای اشتراک گذاری در پایان روز این بود که یکی از دانش آموزان از دیتا پروژکتور استفاده کند تا به کلاس توضیح دهد که چه کاری انجام داده اند (شکل 2 را ببینید).

تصویر

اینها اغلب فرصت‌هایی برای سایر دانش‌آموزان بود تا بپرسند چگونه ویژگی‌های خاصی به دست آمده‌اند، اما آنها همچنین ایده‌های جدیدی را برای پروژه‌هایشان برانگیختند. معلم نظر داد که:

امتیاز بررسی این بود که آنها بسیار به نشان دادن افتخار آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان می کردند - مهم نبود چه کرده بودند، آنها می خواستند آن را نشان دهند و برای من واقعاً مهم است - به هر حال این کاری است که ما در کلاس خود انجام می دهیم و بخشی از فرهنگ ماست. . (مصاحبه نهایی معلم)

این زمان‌هایی نیز بود که دانشجویان به کسانی که بازخورد مثبت ارائه می‌دادند، می‌دادند. ما محققان این تصور را داشتیم که این محیط کلاسی محیطی است که اعضای این جامعه برای قدرت و تخصص افراد ارزش قائل هستند. این همچنین زمانی آشکار شد که از دانش آموزان خواسته شد تا در مورد طرح های همسالان خود کمک کنند یا بازخوردی ارائه دهند.

در یک نمونه (شکل 3 را ببینید)، یکی از پسران در اتصال یکی از دستورات با مشکل مواجه شد. او از پسر دیگری خواست که به او کمک کند اما او هم نتوانست مشکل را حل کند. سپس پسر دوم از پسر سومی پرسید. پسر سوم می دانست که چگونه مشکل را حل کند، اما به جای اینکه آن را برای پسر اول حل کند، در کنار او ایستاد و او را قدم به قدم راهنمایی کرد تا مشکل حل شود. به نظر می‌رسد که برنامه نرم‌افزاری به افراد اجازه می‌دهد تا در کاوش‌های خلاقانه شرکت کنند که توسط هنجارهای مشارکتی تثبیت شده در کلاس پشتیبانی می‌شود.

تصویر

مالکیت و ارزش بازخورد

در حالی که همه دانش‌آموزان با چالش یکسانی مواجه شدن آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان د (طراحی یک بازی ریاضی برای دانش‌آموزان سال اول)، این که چه نوع بازیی بسازند یا چگونه به این کار نزدیک شوند، کاملاً به آنها واگذار شده بود. دانش آموزان باید مسیرهای خود را برای رویارویی با چالش توسعه می دادند. این مسیرها فرآیندهای فردی بودند که بر اساس ماهیت بازخوردی که دانش آموزان دریافت می کردند شکل می گرفتند. بازخوردی که دانش‌آموزان از طریق خود نرم‌افزار دریافت می‌کردند، به‌عنوان یک ابزار میانجی داخلی و یکپارچه در این فرآیند عمل می‌کرد. به عنوان مثال، فقط بلوک های دستوری خاص با هم قرار می گیرند. این برنامه همچنین دستورالعمل ها و راهنماهای "چگونگی" را برای کاربران ارائه می دهد. در حالی که بازی‌های فردی متفاوت بودند، بلوک‌های سازنده و عملکردهای مرتبط با آن‌ها برای همه دانش‌آموزان یکسان بود و این «زمینه مشترک» را برای بحث و بازخورد فراهم کرد. دانش‌آموزان بازخوردی را از دیگر دانشجویان «متخصص»، چه در فضای خصوصی رو در رو یا در حوزه عمومی جلسات بحث و بازخورد کلاس دریافت کردند. نقش معلم نقش یک مربی بود که باید مطمئن می شد که اطلاعات در بین کلاس به اشتراک گذاشته می شود و دانش آموزان را در صورت گیر کردن در مسیر هدایت می کرد. هیچ مسیر یا فرآیند از پیش تعیین شده ای وجود نداشت، Learning how to work with the Scratch program for children بلکه انتخاب های متنوعی وجود داشت. معلم


[ بازدید : 26 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

چرا آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان اهمیت د ارد

شنبه 26 اسفند 1402
11:24
سجاد

مفاهیم برنامه نویسی پیشرفته تر از جمله متغیرها، آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان آرایه ها و مدیریت رویداد نیز امکان پذیر است. این به دانش آموزان اجازه می دهد تا در منطق برنامه نویسی عمیق تر وارد شوند و مفاهیم کلیدی را بیاموزند، در حالی که در محیط Scratch باقی می مانند.

متغیرهای خراش مفاهیم

دانش آموزان حتی می توانند با استفاده از کلون ها از م آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان فاهیم برنامه نویسی شی گرا استفاده کنند.

جامعه پر جنب و جوش

علاوه بر این که یک محیط برنامه نویسی عالی است، راهی آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان وجود دارد که به دانش آموزان اجازه می دهد برنامه های خود را به اشتراک بگذارند و ببینند دیگران چه چیزی می سازند. گفتن اینکه این جامعه پر جنب و جوش است، دست کم گرفته شده است - بیش از 143 میلیون پروژه آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان به وب سایت اضافه شده است! این پروژه ها بسیار متنوع هستند. چیزی وجود دارد که همه می توانند آن را امتحان کنند و شاید حتی ریمیکس کنند.

پروژه اسکرچ مشترک

نه تنها می‌توانید بازی‌های دانش‌آموزان دیگر را در وب‌سایت انجام دهید آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان ، بلکه می‌توانید ببینید که آنها چگونه این کار را انجام دادند. این یک راه فوق‌العاده برای یادگیری پروژه‌های خود یا استفاده به‌عنوان مکانی شروع برای ایجاد ویژگی‌ها و سطوح جدید است. این انجمن فعال است که به Scratch نسبت به سایر زبان‌های برنامه‌نویسی مبتدی برتری می‌دهد.

بیاموزید که آیا Scratch برای شما مناسب است یا خیر

در حالی که ما عاشق برنامه نویسی با Scratch در Breakout Mentors هستیم، مهم است که قبل از ارائه توصیه ای در مورد زبان برنامه نویسی برای یادگیری، ویژگی های هر دانش آموز ر آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان ا در نظر بگیریم. بنابراین لطفا با ما تماس بگیرید تا در مورد سوابق و علایق پسر یا دختر خود صحبت کنید.

شروع سفر کدنویسی ساده ترین است. بخش دشوار این است که دانش آموزان را در حال پیشرفت و سرگرم کردن نگه دارید، از جمله حرکت از اسکرچ به پایتون. ما به صدها دانش‌آموز Learning how to work with the Scratch program for children در این فرآیند کمک کرده‌ایم و دقیقاً می‌دانیم که چگونه برآمدگی‌های سر راه را صاف کنیم.


[ بازدید : 27 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان

شنبه 26 اسفند 1402
10:58
سجاد

مهارت های فعال، با افراد همفکر ملاقات می آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان کند و به آنها می آموزد که چگونه به عضوی فراگیر و فعال تبدیل شوند.

ScratchJr چیست؟

ScratchJr نسخه بسیار ساده شده Scratch است که به ویژه برای کودکان بسیار کوچکتر بین سنین 5 تا 7 سال طراحی شده است. کودکان می توانند بازی کنند و داستان ها و بازی های تعاملی خود را بسازند. رابط کاربری بسیار مناسب برای کودکان است و مانند یک بازی ویدیویی برای کودکان 5 ساله است. بچه ها می توانند آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان بلوک های برنامه نویسی را بشکنند و اسپرایت را به حرکت درآورند، بپرند، آواز بخوانند و برقصند. استفاده از ScratchJr قطعاً تفکر شناختی، مهارت های محاسباتی و تفکر منطقی کودک را توسعه می دهد. این می تواند ثابت کند که ورزش مغز بسیار خوبی برای بچه های کوچکتر است.

به دنبال یادگیری کد نویسی Scratch هستید؟ کلاس های آنلاین برنامه نویسی Scratch برای کودکان Wiingy را کاوش کنید تا از کارشناسان برتر برنامه نویسی Scratch یاد بگیرید.

سوالات متداول

کدنویسی برای بچه ها چیست؟

برنامه‌نویسی برای کودکان به راه‌ها، روش‌ها و فرصت‌هایی اشاره دارد آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان که کودکان درگیر کدنویسی می‌شوند. به زبان ساده، کدنویسی مجموعه ای از دستورالعمل ها برای برقراری ارتباط با رایانه است.

زبان برنامه نویسی اسکرچ چه نوع زبانی است؟

Scratch یک پلتفرم کدنویسی بصری مبتنی بر کشیدن و رها کردن است که به طور ویژه برای کودکان 8 تا 16 ساله طراحی شده است. به صورت رایگان در دسترس است و به راحتی آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان در خانه نصب می شود.

Scratch به چند زبان موجود است؟

Scratch به بیش از 70 زبان در دسترس است.

آیا اسکرچ برای بچه ها خوب است؟

گروه Lifelong Kindergarten و همکاران در حال تحقیق در مورد چگونگی ایجاد، همکاری و یادگیری جوانان با Scratch هستند. بر اساس این تحقیقات، مشاهدات این است که Scratch یک آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان محیط یادگیری بازیگوش است که مهارت های حل مسئله، تفکر منطقی و انتقادی را ارتقا می دهد، خلاقیت را افزایش می دهد و بسیاری موارد دیگر.

اسکرچ برای چه مواردی استفاده می شود؟

Scratch یک زبان برنامه نویسی است که به کودکان اجازه می دهد پروژه های خود را مانند داستان ها، انیمیشن ها یا بازی ها را با استفاده از کدنویسی مبتنی بر بلوک ایجاد کنند.

آیا کودک من باید اسکرچ یاد بگیرد یا پایتون؟

اگر کودک شما کاملاً در زمینه کدنویسی تازه کار است، شروع با Scratch راه خوبی برای آشنایی او با کدنویسی است. این ابزار عالی برای یادگیری مفاهیم کدنویسی است. اما اگر فرزند شما با آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان برنامه نویسی آشنا باشد و دانش اولیه در مورد شرایط، حلقه زدن و سایر مفاهیم داشته باشد، می تواند پایتون را یاد بگیرد.

زبان های دیگر شبیه اسکرچ چیست؟

جایگزین های Scratch زیادی وجود دارد. استفاده از برخی از آنها رایگان است در حالی که برخی پولی هستند. در اینجا 3 جایگزین برای اسکرچ وجود دارد.

1. SNAP: بسیار شبیه به Scratch است که امکان استفاده از متغیرهای بیشتر و همچنین ایجاد بلوک های خود را فراهم می کند.

2. Tynker: شبیه به اسکرچ کدگذاری مبتنی بر بصری است و به تدریج به سمت کدنویسی مبتنی بر متن می رود.

3. Microbit Portal: به کاربران اجازه می دهد تا یک Microbit مجازی را در Blockly کدنویسی کنند. Blockly زبانی شبیه به رابط Scratch است. به غیر از Blockly از جاوا اسکریپت و پایتون نیز استفاده می کند.

پس برای چی منتظری؟ برنامه نویسی اسکرچ برای بچه ها یک آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان پلت فرم توسعه مهارت است. بچه های خود را با خراش آشنا کنید و آنها را وادار کنید سفر برنامه نویسی خود را شروع کنند.

کلاس‌های اسکرچ آنلاین 1 به 1 را دریافت کنید

جستجو کردن

جستجو کردن...

جستجو کردن

آموزگاران آنلاین متخصص 1 به 1 را پیدا کنید

پست های مرتبط

بازی های اسکرچ

How to Make a Pong Game on Scratch: A گام به گام آموزش [+دانلود رایگان کد بازی]

بازی پنگ جایی است که شما با استفاده از یک دست و پا زدن سعی می کنید یک جسم دائماً در حال حرکت مانند یک توپ را از برخورد به پایین صفحه متوقف کنید. هر بار که پارو به توپ آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان ضربه می زند، از روی آن ریباند می کند و شما یک امتیاز خواهید گرفت. در اسکرچ از اسپرایت ها برای تنظیم توپ و دست و پا زدن و نوشتن کد برای رسیدن به اهداف بازی و تنظیم سیستم امتیازدهی استفاده خواهید کرد.

پسری که پروژه Scratch را ایجاد می کند

Griffpatch Scratch: 12 بهترین پروژه Scratch برای ایجاد و بازی!

Scratch نه تنها یک پلتفرم کدنویسی محبوب در بین بچه ها بلکه در بین توسعه دهندگان معروف بازی و گیمرهای با تجربه است. بسیاری از آن گیمرها نیز دارند

جلوه های گرافیکی خراش

ویرایشگر اسکرچ | 7 نوع جلوه های گرافیکی در اسکرچ

جلوه های گرافیکی در اسکرچ یک ویژگی است که روی یک اسپرایت برای تغییر ظاهر آن به روشی خاص استفاده می شود. به کاربران اجازه می دهد تا

Wiingy آموزش آنلاین 1 به 1 را به صورت Learning how to work with the Scratch program for children آنلاین توسط مربی ارائه می دهد


[ بازدید : 25 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

سریع ترین روش آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان

شنبه 26 اسفند 1402
10:54
سجاد

اگر فکر می کنید ممکن است یک برنامه نویس آینده د آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان ر دستان خود داشته باشید، وقت آن است که فرزندتان را با Scratch آشنا کنید. این یک زبان برنامه نویسی است که مفاهیم برنامه نویسی را به کودکان خردسال آموزش می دهد و در عین حال ساخت انیمیشن، بازی و موارد دیگر را برای آنها آسان می کند و سپس همه آنها را به صورت آنلاین با دوستان به اشتراک می گذارد. کتاب جدیدی از No Starch Press، Super Scratch Programming Adventure!: Learn to Program By Making Cool Games شروع را آسان تر می کند.

Scratch در گروه مهدکودک مادام العمر MIT Media Lab ایجاد شد. این برای آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان سنین هشت به بالا هدف گذاری شده است، اگرچه کودک شش ساله من آن را بسیار سرگرم کننده می داند. اگر فرزند شما می تواند بخواند، اعداد را بفهمد و موس را کنترل کند، احتمالاً می تواند با Scratch شروع کند، به خصوص اگر از نرم افزارهای خلاقانه مانند برنامه های طراحی استفاده می کند. کودکان کوچکتر ممکن است کمی بیشتر از بزرگترها به کمک نیاز داشته باشند. برای ایجاد برنامه‌ها در Scratch، شما به سادگی بلوک‌های پازل رنگی از کد نوشته شده به زبان ساده را بکشید و رها کنید، آنها را به هم بچسبانید، سپس متغیرها را تغییر دهید:

ماجراجویی برنامه ن آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان ویسی Super Scratch! به توسعه دهنده نوپا شما کمک می کند یاد بگیرد که از Scratch با داستان کمیک بوک استفاده کند. هر بخش با ادامه‌ای از یک داستان شروع می‌شود که با دادن مشکلی به خواننده برای حل با Scratch به پایان می‌رسد. در طول مسیر، بچه‌ها با اصطلاحات نرم‌افزاری مانند «sprite»، «loop» و «variable» آشنا می‌شوند. در پایان کتاب، آنها با ثمرات خلقت خود پاداش می گیرند، بازی ای که می توانند انجام دهند و بدانند که خودشان آن را ساخته اند.

بهترین بخش در مورد استفاده از اسکرچ، طیف گسترده ای از مهارت ها است، از خلاقیت در سمت چپ مغز تا استدلال سمت راست مغز. همچنین به اشتراک گذاری، همکاری و یادگیری از دیگرا آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان ن را تشویق می کند - همه مهارت های اضافی غیر برنامه نویسی مفید در دنیای برنامه نویس.

ماجراجویی برنامه نویسی Super Scratch! توسط پروژه LEAD (یادگیری از طریق مهندسی، هنر و طراحی) نوشته شده است که در سال 2005 با همکاری فدراسیون گروه های جوانان هنگ کنگ، آزمایشگاه رسانه MIT و دانشگاه چینی هنگ کنگ آغاز شد.

من یک نسخه از این کتاب را برای بررسی دریافت کردم.

محبوبترین

بهترین پلت فرم های خودروهای خودران آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان چین، تست شده و مقایسه شده

دنده

بهترین پلت فرم های خودروهای خودران چین، تست شده و مقایسه شده

مارک اندروز

چگونه همه ویدیوهای TikTok خود را دانلود کنیم

دنده

چگونه همه ویدیوهای TikTok خود را دانلود کنیم

بون اشورث

چگونه Rivian شاسی بلند برقی R2 خود را با قیمت 45000 دلار عرضه می کند

دنده

چگونه Rivian شاسی بلند برقی R2 خود را با قیمت 45000 دلار عرضه می کند

آریان مارشال

فاحش ترین اشتباهات فتوشاپ آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان عکس کیت میدلتون

فرهنگ

فاحش ترین اشتباهات فتوشاپ عکس کیت میدلتون

ریسی راجرز

موضوعات

کتاب ها

برنامه نویسی کامپیوتری برای کودکان

برنامه نويسي

GEEKMOM

بیشتر از سیمی

تلاش من برای رفع خرابی برنامه Roku هشداری در آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان مورد هوش مصنوعی ارائه می دهد

تلاش من برای رفع خرابی برنامه Roku هشداری در مورد هوش مصنوعی ارائه می دهد

فناوری مصرف کننده به کاربران آموزش داده است که انتظار داشته باشند و با خرابی ها و سایر اشکالات مقابله کنند. وقتی تمام دنیا از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، اشکالات اجتناب‌ناپذیر عواقب بزرگ‌تری خواهند داشت.

استیون لوی

یک مقام ارشد سایبری کاخ سفید به طرز شگفت انگیزی خوش بین است

یک مقام ارشد سایبری کاخ سفید به طرز شگفت انگیزی خوش بین است

آن نوبرگر، معاون مشاور امنیت ملی دولت بایدن آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان در امور سایبری، به WIRED در مورد تهدیدات امنیت سایبری نوظهور و آنچه ایالات متحده قصد دارد در مورد آنها انجام دهد، می گوید.

گرت ام. گراف

اکانت های تحت حمایت کرملین در حال تلاش برای نابودی یولیا ناوالنایا هستند

اکانت های تحت حمایت کرملین در حال تلاش برای نابودی یولیا ناوالنایا هستند

حساب‌های رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌های تحت Learning how to work with the Scratch program for children حمایت کرملین و کانال‌های تلگرام همگی با هماهنگی برای ارسال ادعاهای نادرست درباره بیوه الکسی ناوالی کار می‌کنند.

دیوید گیلبرت


[ بازدید : 25 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

اهمیت آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان

شنبه 26 اسفند 1402
9:50
سجاد

وقتی جرمی برای اولین بار از من آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده در مورد نوشتن پیشگفتار کتابش پرسید، من پرسیدم

هیجان زده و فوق العاده مفتخر حالا باید بدانید که من یک نیستم

برنامه نویس آنچه من به این گفتگو می آورم دانش کودکان است. من

الان ده سال است که معلم ابتدایی هستم و آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده یک برنامه تدوین کردم

برای منطقه مدرسه من با هدف آشنایی بچه ها با علوم کامپیوتر و

در ادامه تحصیل در ادامه به دنبال آن علاقه پیدا کنید. من انجام داده ام

تعداد زیادی تحقیق، شرکت در کنفرانس ها و آموزش های آموزش فناوری،

و اغلب با مهندس نرم افزار شخصی من: آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده شوهرم مشورت می کنم.

تجربه من در آموزش و درک نحوه یادگیری کودکان کمک کرده است

من منابع و ابزارهایی را پیدا می کنم که در آموزش آن جذاب و موفق هستند

مبانی علوم کامپیوتر، بنابراین من شروع به اشتراک گذاری این منابع کردم

کنفرانس های فناوری و کارگاه های آموزشی STEM کودکان در سراسر کشور.

در یکی از این کنفرانس ها و کارگاه ها، با جرمی و کریستین و آنها آشنا شدم

بسیاری از کودکان از بزرگ‌ترین تا کوچک‌ترین، آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده بچه‌های موریتز پر هستند

اشتیاق به کدنویسی و به طور کلی یادگیری. والدین آنها الهام گرفته اند

تمایل به یادگیری در مورد دنیای اطراف آنها به روشی که من فقط امیدوارم باشم

به طور مستمر به دانش آموزانی که تدریس می کنم اطلاع رسانی می کنم.

من و جرمی باور داشتیم که آموزش برنامه نویسی به بچه ها قدرتمند است.

همانطور که او در این کتاب می گوید، توانایی برنامه ریزی یک کامپیوتر مانند یک ابرقدرت است.

مهارت های کسب شده در یادگیری نحوه کدنویسی فراتر از علم کامپیوتر است،

با این حال. تفکر محاسباتی مهارت های حل مسئله و منطقی را ایجاد می کند که می تواند

تقریباً برای هر موضوعی اعمال شود. این به بچه ها آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده یک خروجی برای خلق می دهد و آنها را هل می دهد

خارج از چارچوب فکر کردن فراتر از آن، برنامه نویسی آنها را برای پیشرفت در یک آماده می کند

بازار جهانی. اینها مهارت هایی هستند که کارفرمایان در جستجوی آنها هستند.

Code for Teens ابزاری عالی برای کمک به یادگیری کودکان و نوجوانان است

جاوا اسکریپت، رایج ترین زبان برنامه نویسی مورد استفاده در نرم افزار

مهندسی. این کتاب سرگرم کننده است و خواننده را درگیر خود نگه می دارد. متن

به خوبی سازماندهی شده است و دارای تعادل عالی تمرین هدایت شده و مستقل است

کاوش با تمرینات آسان برای دنبال کردن. آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده علاوه بر این، کریستین شگفت انگیز است

نقاشی ها چشم نواز و هوشمندانه هستند!

پیشگفتار

توسط سارا فلپس، مدرس علوم کامپیوتر

www.EBooksWorld.ir

3

اما مهمتر از همه این است که این کتاب به کودکان قدرت می دهد تا خودشان را بیاموزند،

که در واقع چیزی است که من معتقدم در بسیاری از آموزش ها گم شده است

فرزندان ما دریافت می کنند. مربیان اغلب به بچه ها می گویند که منتظر بمانند - گویی که دارند

بدون کمک a

بزرگسال "هوشمند". این کتاب به آن‌ها ثابت می‌کند که می‌توانند این آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده کار را انجام دهند – حرکت به سمت

سرعت خودشان را دارند و خودشان همه چیز را رقم می زنند.

آزمون‌های فصل یک بررسی را برای بچه‌ها فراهم می‌کند تا دانش خود را آزمایش کنند. و نکن

نگران باشید: اگر شما هم مثل من ندانید کجا بروید، همه پاسخ ها در پشت هستند

شروع به کمک کردن با این حال، چرا در کنار فرزندتان کار نکنید؟ همانطور که من بودم

با مرور متن، نتوانستم برگه خودم را باز کنم و خودم آن را امتحان کنم.

Code for Teens یک منبع عالی برای هر کلاس درس، کتابخانه مدرسه خانگی یا یک منبع عالی است

هدیه ای برای آن جوان کنجکاو که آماده پذیرش یک چالش جدید است. چی

یک احساس قابل توجه برای کشف توانایی خود برای تغییر جهان! نمی توانم صبر کنم

برای به اشتراک گذاشتن این کتاب با دانش آموزانی که تدریس می کنم، و حتی بیشتر با دانش آموزان خودم

کودکانی که امیدوارم به توسعه و حفظ یک "یادگیری" مثبت ادامه دهند

(به قول جرمی) در طول زندگیشان!

www.EBooksWorld.ir

4

معرفی

چرا کدنویسی را یاد بگیریم؟

با شروع از فصل 1، هر صفحه از این کتاب در اینجا با هدف

آموزش خواندن و نوشتن کدهای کامپیوتری صدها صفحه و

تمرین ها و ده ها پروژه و بازی به این منظور اختصاص داده شده است. قبل از

خیلی بیشتر پیش می‌روید، ممکن است زمان خوبی باشد تا از خود سؤال مهمی بپرسید

سوال: چرا باید کدنویسی را یاد بگیرم؟

خب پاسخ طولانی احتمالاً شامل چیزی در مورد کدنویسی می شود - همچنین نامیده می شود

"مهندسی نرم افزار" یکی از سریع ترین صنایع در حال رشد است

جهان باید مقایسه ای در مورد امروزی بودن این وجود داشت

معادل ارزش یادگیری یک حرفه ماهر در نسل های گذشته است. شاید آن را

لازم به ذکر است که برنامه نویسان تقاضای بسیار بالایی دارند و این

منجر به دستمزد عالی، محیط های کاری راحت، ساعات کاری انعطاف پذیر، شغل بیشتر می شود

رضایت، امنیت شغلی بلندمدت، بلا، بل، بلا...

اما واقعا ... جواب ساده است:

ابرقدرت ها

هری پاتر به هاگوارتز برده شد تا مهارت های جادوگری خود را تقویت کند. با استعداد

جوانان برای تسلط بر توانایی های جهش یافته خود به مدرسه پروفسور ایکس رفتند. و

شما، خواننده عزیز، کنترل ارزشمندترین ابرقدرت را در دست خواهید گرفت

دنیای طبیعی: کد قابل برنامه ریزی

آیا تا به حال ایده خوبی در مورد آنچه که یک شرکت یا شخص باید اختراع کند داشته اید؟

روزی؟ آیا تا به حال از شما خواسته شده است که یک کار خسته کننده و تکراری را انجام دهید

می‌دانستید که زمان زیادی طول می‌کشد و شما آرزو می‌کنید که ای کاش دستگاهی وجود داشت که آن را انجام می‌داد

آیا می تواند همه آن کار را برای Teaching Python programming for children and teenagers in simple language شما انجام دهد؟ آیا شما s


[ بازدید : 25 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

اهمیت آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان

شنبه 26 اسفند 1402
9:50
سجاد

وقتی جرمی برای اولین بار از من آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده در مورد نوشتن پیشگفتار کتابش پرسید، من پرسیدم

هیجان زده و فوق العاده مفتخر حالا باید بدانید که من یک نیستم

برنامه نویس آنچه من به این گفتگو می آورم دانش کودکان است. من

الان ده سال است که معلم ابتدایی هستم و آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده یک برنامه تدوین کردم

برای منطقه مدرسه من با هدف آشنایی بچه ها با علوم کامپیوتر و

در ادامه تحصیل در ادامه به دنبال آن علاقه پیدا کنید. من انجام داده ام

تعداد زیادی تحقیق، شرکت در کنفرانس ها و آموزش های آموزش فناوری،

و اغلب با مهندس نرم افزار شخصی من: آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده شوهرم مشورت می کنم.

تجربه من در آموزش و درک نحوه یادگیری کودکان کمک کرده است

من منابع و ابزارهایی را پیدا می کنم که در آموزش آن جذاب و موفق هستند

مبانی علوم کامپیوتر، بنابراین من شروع به اشتراک گذاری این منابع کردم

کنفرانس های فناوری و کارگاه های آموزشی STEM کودکان در سراسر کشور.

در یکی از این کنفرانس ها و کارگاه ها، با جرمی و کریستین و آنها آشنا شدم

بسیاری از کودکان از بزرگ‌ترین تا کوچک‌ترین، آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده بچه‌های موریتز پر هستند

اشتیاق به کدنویسی و به طور کلی یادگیری. والدین آنها الهام گرفته اند

تمایل به یادگیری در مورد دنیای اطراف آنها به روشی که من فقط امیدوارم باشم

به طور مستمر به دانش آموزانی که تدریس می کنم اطلاع رسانی می کنم.

من و جرمی باور داشتیم که آموزش برنامه نویسی به بچه ها قدرتمند است.

همانطور که او در این کتاب می گوید، توانایی برنامه ریزی یک کامپیوتر مانند یک ابرقدرت است.

مهارت های کسب شده در یادگیری نحوه کدنویسی فراتر از علم کامپیوتر است،

با این حال. تفکر محاسباتی مهارت های حل مسئله و منطقی را ایجاد می کند که می تواند

تقریباً برای هر موضوعی اعمال شود. این به بچه ها آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده یک خروجی برای خلق می دهد و آنها را هل می دهد

خارج از چارچوب فکر کردن فراتر از آن، برنامه نویسی آنها را برای پیشرفت در یک آماده می کند

بازار جهانی. اینها مهارت هایی هستند که کارفرمایان در جستجوی آنها هستند.

Code for Teens ابزاری عالی برای کمک به یادگیری کودکان و نوجوانان است

جاوا اسکریپت، رایج ترین زبان برنامه نویسی مورد استفاده در نرم افزار

مهندسی. این کتاب سرگرم کننده است و خواننده را درگیر خود نگه می دارد. متن

به خوبی سازماندهی شده است و دارای تعادل عالی تمرین هدایت شده و مستقل است

کاوش با تمرینات آسان برای دنبال کردن. آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده علاوه بر این، کریستین شگفت انگیز است

نقاشی ها چشم نواز و هوشمندانه هستند!

پیشگفتار

توسط سارا فلپس، مدرس علوم کامپیوتر

www.EBooksWorld.ir

3

اما مهمتر از همه این است که این کتاب به کودکان قدرت می دهد تا خودشان را بیاموزند،

که در واقع چیزی است که من معتقدم در بسیاری از آموزش ها گم شده است

فرزندان ما دریافت می کنند. مربیان اغلب به بچه ها می گویند که منتظر بمانند - گویی که دارند

بدون کمک a

بزرگسال "هوشمند". این کتاب به آن‌ها ثابت می‌کند که می‌توانند این آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده کار را انجام دهند – حرکت به سمت

سرعت خودشان را دارند و خودشان همه چیز را رقم می زنند.

آزمون‌های فصل یک بررسی را برای بچه‌ها فراهم می‌کند تا دانش خود را آزمایش کنند. و نکن

نگران باشید: اگر شما هم مثل من ندانید کجا بروید، همه پاسخ ها در پشت هستند

شروع به کمک کردن با این حال، چرا در کنار فرزندتان کار نکنید؟ همانطور که من بودم

با مرور متن، نتوانستم برگه خودم را باز کنم و خودم آن را امتحان کنم.

Code for Teens یک منبع عالی برای هر کلاس درس، کتابخانه مدرسه خانگی یا یک منبع عالی است

هدیه ای برای آن جوان کنجکاو که آماده پذیرش یک چالش جدید است. چی

یک احساس قابل توجه برای کشف توانایی خود برای تغییر جهان! نمی توانم صبر کنم

برای به اشتراک گذاشتن این کتاب با دانش آموزانی که تدریس می کنم، و حتی بیشتر با دانش آموزان خودم

کودکانی که امیدوارم به توسعه و حفظ یک "یادگیری" مثبت ادامه دهند

(به قول جرمی) در طول زندگیشان!

www.EBooksWorld.ir

4

معرفی

چرا کدنویسی را یاد بگیریم؟

با شروع از فصل 1، هر صفحه از این کتاب در اینجا با هدف

آموزش خواندن و نوشتن کدهای کامپیوتری صدها صفحه و

تمرین ها و ده ها پروژه و بازی به این منظور اختصاص داده شده است. قبل از

خیلی بیشتر پیش می‌روید، ممکن است زمان خوبی باشد تا از خود سؤال مهمی بپرسید

سوال: چرا باید کدنویسی را یاد بگیرم؟

خب پاسخ طولانی احتمالاً شامل چیزی در مورد کدنویسی می شود - همچنین نامیده می شود

"مهندسی نرم افزار" یکی از سریع ترین صنایع در حال رشد است

جهان باید مقایسه ای در مورد امروزی بودن این وجود داشت

معادل ارزش یادگیری یک حرفه ماهر در نسل های گذشته است. شاید آن را

لازم به ذکر است که برنامه نویسان تقاضای بسیار بالایی دارند و این

منجر به دستمزد عالی، محیط های کاری راحت، ساعات کاری انعطاف پذیر، شغل بیشتر می شود

رضایت، امنیت شغلی بلندمدت، بلا، بل، بلا...

اما واقعا ... جواب ساده است:

ابرقدرت ها

هری پاتر به هاگوارتز برده شد تا مهارت های جادوگری خود را تقویت کند. با استعداد

جوانان برای تسلط بر توانایی های جهش یافته خود به مدرسه پروفسور ایکس رفتند. و

شما، خواننده عزیز، کنترل ارزشمندترین ابرقدرت را در دست خواهید گرفت

دنیای طبیعی: کد قابل برنامه ریزی

آیا تا به حال ایده خوبی در مورد آنچه که یک شرکت یا شخص باید اختراع کند داشته اید؟

روزی؟ آیا تا به حال از شما خواسته شده است که یک کار خسته کننده و تکراری را انجام دهید

می‌دانستید که زمان زیادی طول می‌کشد و شما آرزو می‌کنید که ای کاش دستگاهی وجود داشت که آن را انجام می‌داد

آیا می تواند همه آن کار را برای Teaching Python programming for children and teenagers in simple language شما انجام دهد؟ آیا شما s


[ بازدید : 25 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

اهمیت آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان

شنبه 26 اسفند 1402
9:50
سجاد

وقتی جرمی برای اولین بار از من آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده در مورد نوشتن پیشگفتار کتابش پرسید، من پرسیدم

هیجان زده و فوق العاده مفتخر حالا باید بدانید که من یک نیستم

برنامه نویس آنچه من به این گفتگو می آورم دانش کودکان است. من

الان ده سال است که معلم ابتدایی هستم و آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده یک برنامه تدوین کردم

برای منطقه مدرسه من با هدف آشنایی بچه ها با علوم کامپیوتر و

در ادامه تحصیل در ادامه به دنبال آن علاقه پیدا کنید. من انجام داده ام

تعداد زیادی تحقیق، شرکت در کنفرانس ها و آموزش های آموزش فناوری،

و اغلب با مهندس نرم افزار شخصی من: آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده شوهرم مشورت می کنم.

تجربه من در آموزش و درک نحوه یادگیری کودکان کمک کرده است

من منابع و ابزارهایی را پیدا می کنم که در آموزش آن جذاب و موفق هستند

مبانی علوم کامپیوتر، بنابراین من شروع به اشتراک گذاری این منابع کردم

کنفرانس های فناوری و کارگاه های آموزشی STEM کودکان در سراسر کشور.

در یکی از این کنفرانس ها و کارگاه ها، با جرمی و کریستین و آنها آشنا شدم

بسیاری از کودکان از بزرگ‌ترین تا کوچک‌ترین، آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده بچه‌های موریتز پر هستند

اشتیاق به کدنویسی و به طور کلی یادگیری. والدین آنها الهام گرفته اند

تمایل به یادگیری در مورد دنیای اطراف آنها به روشی که من فقط امیدوارم باشم

به طور مستمر به دانش آموزانی که تدریس می کنم اطلاع رسانی می کنم.

من و جرمی باور داشتیم که آموزش برنامه نویسی به بچه ها قدرتمند است.

همانطور که او در این کتاب می گوید، توانایی برنامه ریزی یک کامپیوتر مانند یک ابرقدرت است.

مهارت های کسب شده در یادگیری نحوه کدنویسی فراتر از علم کامپیوتر است،

با این حال. تفکر محاسباتی مهارت های حل مسئله و منطقی را ایجاد می کند که می تواند

تقریباً برای هر موضوعی اعمال شود. این به بچه ها آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده یک خروجی برای خلق می دهد و آنها را هل می دهد

خارج از چارچوب فکر کردن فراتر از آن، برنامه نویسی آنها را برای پیشرفت در یک آماده می کند

بازار جهانی. اینها مهارت هایی هستند که کارفرمایان در جستجوی آنها هستند.

Code for Teens ابزاری عالی برای کمک به یادگیری کودکان و نوجوانان است

جاوا اسکریپت، رایج ترین زبان برنامه نویسی مورد استفاده در نرم افزار

مهندسی. این کتاب سرگرم کننده است و خواننده را درگیر خود نگه می دارد. متن

به خوبی سازماندهی شده است و دارای تعادل عالی تمرین هدایت شده و مستقل است

کاوش با تمرینات آسان برای دنبال کردن. آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده علاوه بر این، کریستین شگفت انگیز است

نقاشی ها چشم نواز و هوشمندانه هستند!

پیشگفتار

توسط سارا فلپس، مدرس علوم کامپیوتر

www.EBooksWorld.ir

3

اما مهمتر از همه این است که این کتاب به کودکان قدرت می دهد تا خودشان را بیاموزند،

که در واقع چیزی است که من معتقدم در بسیاری از آموزش ها گم شده است

فرزندان ما دریافت می کنند. مربیان اغلب به بچه ها می گویند که منتظر بمانند - گویی که دارند

بدون کمک a

بزرگسال "هوشمند". این کتاب به آن‌ها ثابت می‌کند که می‌توانند این آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده کار را انجام دهند – حرکت به سمت

سرعت خودشان را دارند و خودشان همه چیز را رقم می زنند.

آزمون‌های فصل یک بررسی را برای بچه‌ها فراهم می‌کند تا دانش خود را آزمایش کنند. و نکن

نگران باشید: اگر شما هم مثل من ندانید کجا بروید، همه پاسخ ها در پشت هستند

شروع به کمک کردن با این حال، چرا در کنار فرزندتان کار نکنید؟ همانطور که من بودم

با مرور متن، نتوانستم برگه خودم را باز کنم و خودم آن را امتحان کنم.

Code for Teens یک منبع عالی برای هر کلاس درس، کتابخانه مدرسه خانگی یا یک منبع عالی است

هدیه ای برای آن جوان کنجکاو که آماده پذیرش یک چالش جدید است. چی

یک احساس قابل توجه برای کشف توانایی خود برای تغییر جهان! نمی توانم صبر کنم

برای به اشتراک گذاشتن این کتاب با دانش آموزانی که تدریس می کنم، و حتی بیشتر با دانش آموزان خودم

کودکانی که امیدوارم به توسعه و حفظ یک "یادگیری" مثبت ادامه دهند

(به قول جرمی) در طول زندگیشان!

www.EBooksWorld.ir

4

معرفی

چرا کدنویسی را یاد بگیریم؟

با شروع از فصل 1، هر صفحه از این کتاب در اینجا با هدف

آموزش خواندن و نوشتن کدهای کامپیوتری صدها صفحه و

تمرین ها و ده ها پروژه و بازی به این منظور اختصاص داده شده است. قبل از

خیلی بیشتر پیش می‌روید، ممکن است زمان خوبی باشد تا از خود سؤال مهمی بپرسید

سوال: چرا باید کدنویسی را یاد بگیرم؟

خب پاسخ طولانی احتمالاً شامل چیزی در مورد کدنویسی می شود - همچنین نامیده می شود

"مهندسی نرم افزار" یکی از سریع ترین صنایع در حال رشد است

جهان باید مقایسه ای در مورد امروزی بودن این وجود داشت

معادل ارزش یادگیری یک حرفه ماهر در نسل های گذشته است. شاید آن را

لازم به ذکر است که برنامه نویسان تقاضای بسیار بالایی دارند و این

منجر به دستمزد عالی، محیط های کاری راحت، ساعات کاری انعطاف پذیر، شغل بیشتر می شود

رضایت، امنیت شغلی بلندمدت، بلا، بل، بلا...

اما واقعا ... جواب ساده است:

ابرقدرت ها

هری پاتر به هاگوارتز برده شد تا مهارت های جادوگری خود را تقویت کند. با استعداد

جوانان برای تسلط بر توانایی های جهش یافته خود به مدرسه پروفسور ایکس رفتند. و

شما، خواننده عزیز، کنترل ارزشمندترین ابرقدرت را در دست خواهید گرفت

دنیای طبیعی: کد قابل برنامه ریزی

آیا تا به حال ایده خوبی در مورد آنچه که یک شرکت یا شخص باید اختراع کند داشته اید؟

روزی؟ آیا تا به حال از شما خواسته شده است که یک کار خسته کننده و تکراری را انجام دهید

می‌دانستید که زمان زیادی طول می‌کشد و شما آرزو می‌کنید که ای کاش دستگاهی وجود داشت که آن را انجام می‌داد

آیا می تواند همه آن کار را برای Teaching Python programming for children and teenagers in simple language شما انجام دهد؟ آیا شما s


[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

بهترین آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان

شنبه 26 اسفند 1402
9:48
سجاد

بچه ها می توانند پایه ای محکم در برنامه نویسی ایجاد کنند آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده و درها را به روی مشاغل بالقوه در فناوری، مهندسی و سایر رشته های STEM باز کنند.

در پایان، برنامه نویسی برای بچه ها فرصت ارزشمندی را برای آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده دانش آموزان جوان فراهم می کند تا با فناوری درگیر شوند، توانایی های حل مسئله را توسعه دهند و خلاقیت را پرورش دهند. آنها را با مهارت های ضروری برای آینده مجهز می کند و در عین حال کنجکاوی و اشتیاق آنها را برای دنیای برنامه نویسی و علوم کامپیوتر برانگیخته می کند.

برای دستیابی به منابع آموزشی و رایگان بیشتر در مورد برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده برای کودکان، روباتیک، توسعه بازی و غیره، اکنون صفحه BrightCHAMPS را بررسی کنید!

سوالات متداول

1. برنامه نویسی چیست و چرا بچه ها باید آن را یاد بگیرند؟

برنامه نویسی فرآیند ایجاد دستورالعمل هایی است که یک کامپیوتر بتواند آن ها را درک و اجرا کند. این شامل نوشتن دستورالعمل های منطقی با استفاده از یک زبان برنامه نویسی برای حل مشکلات، خودکارسازی وظایف و ساخت برنامه های نرم افزاری است. برنامه نویسی مبتدی برای بچه ها به تفکر محاسباتی، خلاقیت و نوآوری، حل مسئله، استدلال منطقی، و ریاضیات و فرصت های شغلی کمک می کند.

2. بچه ها از چه سنی می توانند شروع به یادگیری کدنویسی کنند؟

بچه های 7 ساله می توانند شروع به کدنویسی و یادگیری اصول آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده برنامه نویسی کنند. در واقع، برنامه نویسی برای بچه ها در سال های اخیر به سرعت محبوبیت پیدا کرده است.

3. چه زبان های برنامه نویسی برای کودکان بهتر است و چرا؟

اسکرچ، پایتون و جاوا اسکریپت به دلیل سادگی، تطبیق پذیری و منابع یادگیری گسترده در دسترس، زبان های برنامه نویسی محبوب برای بچه ها هستند.

4. آیا یادگیری برنامه نویسی فراتر از مهارت های کدنویسی، مزایایی دارد؟

بله، یادگیری برنامه نویسی برای بچه ها همچنین باعث تقویت تفکر منطقی، آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده حل مسئله و خلاقیت می شود و مهارت های محاسباتی و تحلیلی را افزایش می دهد.

5. چند راه سرگرم کننده و جذاب برای آموزش برنامه نویسی به بچه ها چیست؟

برخی از راه‌های سرگرم‌کننده و جذاب برای آموزش برنامه‌نویسی به بچه‌ها شامل استفاده از بازی‌های برنامه‌نویسی تعاملی برای بچه‌ها، کیت‌های روباتیک، پازل‌های کدنویسی، اردوهای برنامه‌نویسی، آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده و پروژه‌های کدنویسی خلاقانه است.

6. چگونه والدین بدون تجربه برنامه نویسی می توانند از یادگیری برنامه نویسی فرزندان خود حمایت کنند؟

مفاهیم برنامه نویسی را در مراحل اولیه، حتی قبل از زبان های برنامه نویسی رسمی معرفی کنید. فعالیت هایی مانند ترتیب بندی، حل مسئله و تفکر منطقی را از طریق پازل ها و بازی ها تشویق کنید. بچه ها را تشویق کنید تا روی پروژه های کدنویسی عملی کار کنند.

7. آیا خطراتی در ارتباط با یادگیری برنامه نویسی توسط کودکان وجود دارد، مانند زمان تماشای صفحه یا ایمنی سایبری؟

بله، خطرات شامل زمان بیش از حد صفحه نمایش، قرار گرفتن در معرض احتمالی با محتوای نامناسب، آزار و اذیت سایبری و نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی آنلاین است. نظارت و آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده آموزش در مورد ایمنی آنلاین مهم است.

8. آیا کودکانی که دارای تفاوت های یادگیری یا ناتوانی هستند می توانند برنامه نویسی را یاد بگیرند و آیا منابعی برای حمایت از آنها وجود دارد؟

بله، بچه هایی با تفاوت های یادگیری یا ناتوانی می توانند برنامه نویسی را یاد بگیرند. منابعی مانند پلتفرم‌های کدنویسی با ویژگی‌های دسترسی، برنامه‌های درسی برنامه‌نویسی فراگیر، و انجمن‌های آنلاین آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان سادهآموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده حمایتی برای حمایت از یادگیری آنها در دسترس هستند.

9. مهارت های برنامه نویسی چگونه می تواند برای بچه ها در آینده شغلی مفید باشد؟

مهارت‌های برنامه‌نویسی می‌تواند با افزایش توانایی‌های حل مسئله، پرورش خلاقیت، و باز کردن درها به روی فرصت‌ها در زمینه‌هایی مانند فناوری، مهندسی و نوآوری، در آینده شغلی کودکان مفید باشد.

10. آیا منابع آنلاین یا ابزارهایی برای تمرین برنامه نویسی در خانه برای بچه ها وجود دارد؟

بله، منابع آنلاین مانند BrightCHAMPS و ابزارهای دیگری مانند Code.org، Scratch، Khan Academy و برنامه‌های برنامه‌نویسی وجود دارند که فرصت‌هایی را برای کودکان Teaching Python programming for children and teenagers in simple language فراهم می‌کنند تا برنامه‌نویسی را در خانه تمرین کنند.


[ بازدید : 12 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

اهمیت آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان

شنبه 26 اسفند 1402
5:13
سجاد

. برای مثال، یک نویسنده می تواند رمانی را به عنوان شکل آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده نهایی بیان خود بنویسد. همین را می توان در مورد زبان های برنامه نویسی نیز گفت. برنامه نویسی می تواند به کودکان بیاموزد که رسانه های تعاملی دیجیتال را توسعه دهند. در واقع، فرزند شما می تواند هر تجربه ای را که بخواهد خلق کند، تصور کرده و از طریق برنامه نویسی به آن زنده شود.

چرا کودکان باید برنامه نویسی پایتون را یاد بگیرند؟

اکنون که می توانید ببینید برنامه نویسی چگونه برای کودکان آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده مفید خواهد بود، وقت آن است که به دلایل اختصاصی پایتون نگاهی بیندازید تا آنها را به برنامه نویسی وادار کنید. در اینجا بزرگترین دلایلی است که پایتون را دوستدار کودک می دانند:

مبتدی پسند است

زبان های برنامه نویسی زیادی برای انتخاب وجود دارد، در واقع تقریباً 700 زبان در کل جهان وجود دارد. با این حال، برخی از آنها قوانین و نحو پیچیده ای دارند همانطور که در بالا ذکر کردیم. کودکان باید قبل از نوشتن یک خط کد، آن قوانین و نحو را یاد بگیرند. این می تواند برای هر کسی گیج کننده و خواستار باشد آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده. خوشبختانه، یادگیری قوانین و دستور زبان پایتون چندان سخت نیست. به این دلیل که همانطور که قبلا ذکر شد، یکی از زبان های برنامه نویسی است که به تفکر انسان نزدیکتر است.

[بخوانید: رباتیک برای کودکان]

آیا می خواهید برنامه شما چیزی را به صفحه نمایش خروجی دهد؟ در پایتون، نوشتن یادداشت برای دوستتان آسان است:

چاپ ("سلام، دنیا!")

پایتون برای کودکان

در زیر خروجی ای است که روی صفحه مشاهده خواهید کرد:

سلام دنیا!

پایتون به راحتی قابل نصب است

نصب پایتون یکی از ساده ترین کارهاست. کودکان بزرگتر حتی آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان سادهمی توانند آن را به تنهایی مدیریت کنند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که به صفحه رسمی سر بزنند و نسخه مناسب پایتون را برای سیستم عامل خود دانلود کنند. سپس، آنها فقط باید نصب کننده را راه اندازی کنند و دستورالعمل های نصب را دنبال کنند تا یک محیط پایتون را روی دستگاه خود راه اندازی کنند. برای شروع برنامه‌نویسی، فرزندتان می‌تواند «cmd» را در ویندوز یا «ترمینال» را در لینوکس یا macOS راه‌اندازی کند.

مفاهیم پایه پایتون

برای آموزش موثر برنامه نویسی در پایتون به کودکان، باید آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده خود را با برخی مفاهیم اولیه آشنا کنید. در زیر یک آموزش بسیار ابتدایی پایتون برای والدین و کودکان آورده شده است:

نحو

در برنامه نویسی، سینتکس قوانینی را که باید رعایت کنید تا برنامه شما به درستی ساختار یابد را توضیح می دهد. اگر نحو درست نباشد، کد شما اجرا نخواهد شد. به عنوان مثال، تورفتگی مهم است. کامپایلر پایتون یک خطا را بدون تورفتگی مناسب ایجاد می کند.

این ایده شبیه به قواعد دستور زبان و املا در زبان های انسانی ما است. Syntax به شما کمک می کند تا برنامه هایی بنویسید که برای کامپیوتر منطقی باشند. نمونه ای از نحو پایتون این آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده است: رشته ها باید در گیومه های تک، دوتایی یا سه گانه محصور شوند.

مثال های زیر صحیح است:

چاپ ("یادگیری پایتون برای کودکان")

چاپ ("یادگیری پایتون برای کودکان")

چاپ ("یادگیری پایتون برای کودکان")

چاپ (""یادگیری پایتون برای کودکان""")

کد زیر یک خطا ایجاد می کند زیرا این قانون نحو مهم را زیر پا می گذارد (این کد یک، دو یا سه گانه ندارد):

چاپ (من در حال یادگیری پایتون برای بچه ها هستم)

متغیرها

یک متغیر را به عنوان ظرفی در نظر بگیرید که مقداری ر آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان سادها در حافظه کامپیوتر ذخیره می کند. متغیرها روشی عالی برای برنامه نویسان برای دادن نام های توصیفی به داده ها یا مقادیر هستند. مقدار ذخیره شده در یک متغیر می تواند یکی از انواع داده های اساسی در پایتون باشد. موارد مهمی که باید بدانید عبارتند از:

عدد صحیح: یک عدد صحیح برای نشان دادن اعداد واقعی بدون اجزای کسری استفاده می شود. نمونه های 1، 13، 78 و 1996 هستند.

شناور: شناور عددی با اعشار است که یک عدد واقعی (عدد صحیح) را از قسمت کسری آن تقسیم می کند. به عنوان مثال می توان به 1.5، 3.14159 و 100.5833 اشاره کرد.

رشته ها: رشته، دنباله ای از کاراکترها است. این می تواند نامی مانند «باب» یا عبارتی مانند «این یک عبارت است» یا حتی رمز عبوری مانند «Password1234#» باشد.

Boolean: Boolean یک نوع داده است که می تواند در یک زمان معین درست یا نادرست باشد.

شما یک متغیر را با دادن یک نام معنی دار و اختصاص یک مقدار به آن ایجاد می کنید. در اینجا نحوه انجام این کار در پایتون آمده است:

سن = 12

در مثال بالا، age متغیر است و 12 مقدار است. چیزی که این آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان سادهعبارت به رایانه می‌گوید این است: «مقدار سمت راست عملگر تخصیص را بگیرید (علامت برابر)، آن را به متغیر سمت چپ اختصاص دهید و آن را برای بقیه اجرای برنامه به خاطر بسپارید. حالا در هر جایی که متغیر سن در برنامه نوشته شود، کامپیوتر آن را با 12 جایگزین می کند.

پس اگر نوشتی:

چاپ (سن)

این را به عنوان خروجی خواهید دید:

12

بیانیه مشروط

متغیرها را نیز می توان دستکاری کرد. به عنوان مثال، اگر سن تغییر کرده است، می توانید مقدار آن را به روش زیر تغییر دهید:

سن = 13

با تایپ کد بالا، برنامه 12 را که مقدار فعلی سن در حافظه است، با 13 جایگزین می کند. این مهم است زیرا برنامه شما را انعطاف پذیرتر می کند.

این سطح از انعطاف‌پذیری همچنین می‌تواند برنامه‌نویس را از سردردهای زیادی در هنگام تغییر مقادیر نجات دهد. فرض کنید این برنامه صدها خط کد داشت (این اتفاق می افتد) و ما مقدار را به جای یک متغیر مستقیماً در کد نوشتیم. اگر مقدار تغییر کرد، به این معنی است که ما باید هر خط کد را مرور کنیم، هر جایی را که از مقدار استفاده کرده‌ایم پیدا کنیم و آن را به صورت دستی تغییر دهیم. با یک متغیر، فقط باید مقدار جدید را به آن اختصاص Teaching Python programming for children and teenagers in simple language دهیم و مقدار به طور خودکار انجام می شود


[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

بهترین آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان

شنبه 26 اسفند 1402
0:41
سجاد

چرا پایتون شروعی عالی در کدنویسی است؟

اگر بچه ها به برنامه نویسی کامپیوتر علاقه مند هستند، آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده باید از طریق کلاس های کدنویسی برای بچه ها مسیر مناسب را راهنمایی کنید. نمی توان انتظار داشت که ذهن های جوان بدون سرمایه گذاری قابل توجهی از زمان و اشتیاق به کار خود ادامه دهند.

طیف گسترده ای از زبان های برنامه نویسی آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده در دسترس کودک شما هستند که هر کدام دارای سطح دشواری، مجموعه ای از ویژگی ها و برنامه های کاربردی هستند. بنابراین زبانی که کودک شما با آن شروع می کند بسیار مهم است.

محبوب و آسان برای یادگیری، Python برای بچه ها آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده پایگاه کاربر بزرگ و اختصاصی دارد. پایتون یک زبان عالی برای کسانی است که می خواهند با یادگیری کدنویسی در صنعت کامپیوتر تغییر شغلی ایجاد کنند. کدنویسی را برای کودک توضیح دهید و به او کمک کنید تا بفهمد چرا پایتون یک نقطه شروع عالی است. در همه جا از یادگیری ماشین و علم داده گرفته تا توسعه بازی های ویدیویی استفاده می شود، زیرا برداشتن آن ساده است و کاربردهای زیادی دارد.

چرا کودکان به طور کلی نیاز به یادگیری کدنویسی دارند؟

ظرفیت حل مسئله را بهبود می بخشد

به عنوان بخشی از یادگیری کدنویسی، جوانان آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده به مسائل دنیای واقعی می پردازند و بهترین اقدام را برای حل آنها تعیین می کنند. توانایی دانش آموزان برای تفکر انتقادی و خلاقانه با کار بر روی مشکلات کدنویسی بهبود می یابد. بهترین راه حل برای یک موضوع از طریق روش های مختلف پیدا می شود و به دست می آید.

جوانانی که در فعالیت‌های برنامه‌نویسی منظم شرکت آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده می‌کنند، توانایی‌های حل مسئله پیچیده‌تری پیدا می‌کنند. این توانایی ها به دانش آموزان در کلاس درس، در میان همسالان، زندگی حرفه ای آنها و در تمام جنبه های زندگی روزمره آنها خدمت خوبی خواهد کرد. دانستن نحوه کدنویسی می‌تواند به بچه‌ها کمک کند تا در مدرسه موفق شوند و آنها را برای مصاحبه‌ها و آزمون‌های آینده آماده کند، زیرا بسیاری از شرکت‌ها توانایی‌های حل مسئله را بسیار برآورده می‌کنند.

کاربرد منطق را ترویج می کند

جوانانی که در زمینه کدنویسی به کمک نیاز دارند، آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده باید تشویق شوند تا به طور انتقادی در مورد موضوع فکر کنند و به معقول ترین پاسخ برسند. بنابراین، کلاس های کدنویسی برای کودک به رشد مهارت های تحلیلی کودکان کمک می کند. این استعدادی است که در کلاس هایی مانند فیزیک و حساب دیفرانسیل و انتگرال به شما کمک می کند.

در آینده، بسیاری از آزمون‌های پذیرش شامل سؤالاتی خواهند بود که توانایی شما در تفکر تحلیلی را آزمایش می‌کنند. آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان 10 ساله به کودکان در زمینه آموزش برنامه نویسی پایتون برای کودکان و نوجوانان به زبان ساده تفکر منطقی، چابکی و سرعت شناختی آنها را بهبود می بخشد.

تقویت پشتکار و ایجاد اعتماد به نفس

اکثر کودکان هنگام تلاش برای حل مشکلات کدنویسی اشتباهات متعددی مرتکب می شوند. برای هرکسی در مقطعی از تحصیلاتش اتفاق می افتد. در یک دوره برنامه نویسی، دانش آموزان یاد می گیرند که چگونه تا زمانی که پاسخی پیدا کنند، پافشاری کنند.

تلاش برای حل یک مشکل علیرغم تجربه شکست، راهی عالی برای پرورش صفت پشتکار در کودکان است. کودکان وقتی راه حلی برای یک مشکل پیدا می کنند، اعتماد به نفس بالایی پیدا می کنند.

با این حال، اعتماد به نفس و سرسختی ویژگی‌های قابل انتقالی Teaching Python programming for children and teenagers in simple language هستند که به خوبی در مدرسه، روابط و زندگی حرفه‌ای به آنها خدمت می‌کنند.


[ بازدید : 12 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کدنویسی کودکان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]