اپ اینونتور

سه شنبه 8 شهريور 1401
19:29
سجاد

به عنوان مثال، تحقیقات ما نشان داده است که اپ اینونتور در اوایل دبستان، کودکان بین دختران جنسی شده و غیرجنسی بر اساس لباس‌هایشان تمایز قائل می‌شوند، و آنها یک دختر جنسی‌شده (مثلاً دختری با دامن کوتاه، پیراهن میانی، جواهرات و لوازم آرایشی که به‌عنوان یک آرایش می‌پوشد، تمایز قائل می‌شوند. یک فروشگاه پرطرفدار در مرکز خرید محلی) محبوب و زیباست، اما نسبت به دخترانی غیرجنسی که شلوار جین و بلوز پوشیده اند، باهوش، خوب یا ورزشکار نیست.

برای مثال، هنگامی که از یکی از کودکان خواسته شد دختری را که در تصویر قرار دارد، توصیف کند، (در موضوعی که دیگران اغلب تکرار می‌کنند) اظهار داشت: «دخترانی که اینطور لباس می‌پوشند، خیلی باهوش نیستند». این کلیشه‌ها در مقایسه با پسران، و کودکانی که بیشتر از رسانه‌های جنسی استفاده می‌کردند، شدیداً باور داشتند.

پیامدهای این کلیشه های جنسیتی برای کودکان و نوجوانان چیست؟ بیشتر اپ اینونتور تحقیقات موجود تأثیرات قرار گرفتن در معرض رسانه های جنسی را بر دختران نوجوان بررسی کرده اند. بر اساس تئوری عینیت‌سازی (به عنوان مثال، فردریکسون، رابرتز، نول، کوین و تونگ، 1998)، دختران این شیء‌سازی افراطی جنسی را درونی می‌کنند، نگاه بیننده را به درون می‌گردانند و خود را عینیت می‌بخشند.

بنابراین، پس از تماشای تصاویر زنان و دخترانی که از نظر جنسی شیء شده اند، دختران عزت بدن پایین تر، محدودیت های رژیم غذایی بیشتر، عزت نفس پایین تر و افسردگی بیشتری را نشان می دهند (APA، 2007؛ فردریکسون و همکاران، 1998). علاوه بر این، دختران ممکن است این کلیشه های جنسیتی جنسی را تایید و درونی کنند. به عنوان مثال، اگر دختران تصور کنند که دختران جنسی شده قرار است "احمق رفتار کنند"

(همانطور که یکی از شرکت کنندگان در استون و همکاران، 2015 بیان کرد) و دختران بخواهند به دلیل محبوبیت دختران جنسی شده به نظر برسند، دختران ممکن است هوش خود را کم اهمیت جلوه دهند. و در مدرسه عملکرد ضعیفی دارند. در واقع، تحقیقات اخیر نشان داده است که دخترانی که پیام‌های درونی‌سازی شده در مورد جنسیت را دریافت کرده‌اند، نسبت به دخترانی که چنین پیام‌هایی را درونی نکرده‌اند، عملکرد تحصیلی پایین‌تری دارند و شرم بدن بیشتری دارند (مک‌کنی و بیگلر، 2014a، 2014b). علاوه بر این، دختران ممکن است شروع به ترک ورزش کنند، زیرا آنها بیشتر و بیشتر با دختری که قرار نیست ورزشکار اپ اینونتور باشد (که قرار نیست ایرانیان سایبر ورزشکار باشد) همذات پنداری می‌کنند، و از مزایای فراوان شرکت در ورزش چشم‌پوشی می‌کنند (Solmon, 2014).

تحقیقات ما نشان داده است که تأیید کلیشه‌های جنسیتی جنسی با نحوه تعامل نوجوانان با یکدیگر نیز مرتبط است. به طور خاص، نوجوانانی که این عقاید را تایید کردند که زنان ابژه‌های جنسی هستند و مردان از نظر جنسی قاطع و حریص هستند، نسبت به نوجوانانی که این کلیشه‌ها را تایید نمی‌کردند، آزار و اذیت جنسی فیزیکی و کلامی بیشتری را مرتکب شدند و آزار همسالان همجنس‌گرا نسبت به همسالانشان بیشتر بود (Jewell et al., 2015). . این با تحقیقات قبلی مطابقت دارد (وارد و فریدمن، 2006) که نشان می‌دهد،

برای پسران، مشاهده دخترانی که از نظر جنسی شیء شده‌اند، منجر به پذیرش بیشتر افسانه‌های تجاوز جنسی می‌شود (به عنوان مثال، دخترانی که لباس تحریک‌آمیز می‌پوشند، «آن را می‌خواهند»). بنابراین، جنسیت گرایی در اپ اینونتور زمینه کلیشه های جنسیتی نه تنها بر دختر یا پسر فردی تأثیر می گذارد، بلکه بر نحوه تعامل آنها با یکدیگر در دوران نوجوانی نیز تأثیر می گذارد.

توسعه تصویر بدن و تعصب وزن در دوران کودکی اس.جی. پکستون، اس.آر. دامیانو، در پیشرفت در رشد و رفتار کودک، 2017

3.2.2 همبستگی و پیش بینی در کودکان خردسال

مطابق با مدل زیست روانی اجتماعی، تعداد کمی از مطالعات دختران جوان دریافته اند که نگرانی های بیشتر درباره وزن با وضعیت وزن بالاتر مرتبط است (دیویسون و همکاران، 2003) و BMI بالاتر توسعه نارضایتی از بدن را پیش بینی می کند (Dohnt & Tiggemann, 2006b). . اگرچه دلیل این امر تأیید نشده است، اما واضح است که کودکان از سنین بسیار پایین در معرض تأثیرات فرهنگی-اجتماعی قرار می گیرند که نگرش های بدنامی وزن را تأیید می کند.

برای مثال، تجزیه و تحلیل محتوای ویدیوها و کتاب‌های اپ اینونتور محبوب کودکان، ویدیوهای زیادی را پیدا کرد، اگرچه کتاب‌های نسبتاً کمی دارند، اما بر اهمیت ظاهر فیزیکی تأکید می‌کرد و کلیشه‌های بدن را به تصویر می‌کشید (Herbozo، Tantleff-Dunn، Gokee-Laros، & Thompson، 2004). جالب توجه است، اگرچه قرار گرفتن در معرض تلویزیون کودکان، رشد نارضایتی از بدن را در دختران 5 تا 8 ساله در یک پیگیری 1 ساله پیش‌بینی نمی‌کرد، اما افزایش آگاهی از رژیم غذایی را پیش‌بینی کرد (دانت و تیگمان، 2006b).


[ بازدید : 53 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اپ اینونتور

سه شنبه 8 شهريور 1401
19:27
سجاد

" در دهه‌های بعدی، هم محتوا و هم زبان اپ اینونتور برنامه درسی در پاسخ به تغییرات در وضعیت تئوری و تحقیقات مربوط به رشد، رشد و یادگیری کودکان و همچنین تغییرات در جمعیت‌شناسی مخاطبان و نگرانی‌های اجتماعی تکامل یافت (کاتلر، تروگلیو). ، و بتانکور، 2016؛ لسر و اشنایدر، 2001).

تغییرات در روندهای نظری در روش‌های تحقیقاتی شکل‌دهنده مورد استفاده برای اطلاع‌رسانی به تولید خیابان Sesame نیز منعکس شد. در اصل، جذابیت بخش‌های Sesame Street از طریق یک «روش حواس‌پرتی» رفتاری ارزیابی شد که در آن کودکان بین دو صفحه می‌نشستند تا توجه کودکان را به مطالب خیابان Sesame در مقابل اسلایدهای نامرتبط که به عنوان حواس‌پرت کننده‌های بصری عمل می‌کردند، نشان دهند.

متعاقباً، این رویکرد به روش «چشم‌های روی صفحه» تبدیل شد اپ اینونتور که اسلایدها را با حواس‌پرتی‌های طبیعی که در میان گروه‌هایی از کودکان که با هم تماشا می‌کنند به وجود می‌آیند جایگزین کرد و در نهایت به یک معیار «درگیری» تبدیل شد که نه تنها توجه بصری، بلکه همچنین توجه بصری را در نظر گرفت. سایر شاخص های درگیری مانند خندیدن یا حرکت به موقع به موسیقی (فیش و برنشتاین، 2001).

انصاف و عدالت در علوم توسعه: مباحث نظری و روش شناختی کریستیا اسپیرز براون، الن ای. استون، در پیشرفت در رشد و رفتار کودک، 2016

5 کلیشه جنسیتی جنسی

در نهایت، کلیشه های جنسیتی جنسی اپ اینونتور شکل دیگری از تبعیض جنسی است که بر پسران و دختران تأثیر می گذارد. کلیشه‌های جنسیتی جنسیتی، کلیشه‌هایی هستند که زنان و دختران را به‌عنوان ابژه‌های جنسی و مردان و پسران را از نظر جنسی قاطع و حریص نشان می‌دهند (همراستا با نظریه متن دگرجنس‌گرا؛ کیم و همکاران، 2009؛ وارد، 2002 را ببینید).

این کلیشه های جنسیتی جنسیتی برای همه کودکان اعمال می شود، ایرانیان سایبر اما به طور نامتناسبی دختران رنگین پوست را هدف قرار می دهند (کالینز، 2004). این کلیشه‌ها بر کودکان و نوجوانان تأثیر می‌گذارند، زیرا به طور فزاینده‌ای در رسانه‌های کودکان فراگیر می‌شوند، نگرش‌های کودکان را درباره خودشان آگاه می‌کنند و بر ادراک و تعامل کودکان با یکدیگر تأثیر می‌گذارند.

کلیشه های جنسیتی جنسیتی در رسانه های جریان اصلی بسیار رایج است (برای بررسی کاملتر این موضوع، به گزارش گروه ویژه APA در مورد جنسیت دختران، 2007 مراجعه کنید). تحقیقات به طور قوی شیوع اپ اینونتور تصویرهای جنسی دختران را در تقریباً همه اشکال رسانه‌ها، مانند مجلات، بازی‌های ویدیویی، ویدیوهای موسیقی، نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌ها مستند کرده است (مانند APA، 2007؛ Gerding & Signorielli، 2014؛ هال، وست، و هیل، 2011). کلیشه های جنسیتی نیز در رسانه ها و محصولاتی که کودکان را هدف قرار می دهند رایج است.

برنامه‌های تلویزیونی کودکان اغلب دختران را با پوشیدن لباس‌های تنگ و آشکار جنسیت می‌کشند (لاکروآکس، 2004)، و یک چهارم لباس‌های دختران آشکار یا دارای نوشته‌های وسوسه‌انگیز جنسی هستند (گودین، دنبورگ، مورنن، و اسمولاک، 2011). عروسک‌های محبوبی که برای دختران جوان به بازار عرضه می‌شوند، دامن‌های کوتاه چرمی و چکمه‌های بلند می‌پوشند (به APA، 2007 مراجعه کنید).

همانطور که از نظریه های اجتماعی شدن و تزکیه انتظار می رود (به عنوان مثال، گربنر، گراس، مورگان، و سیگنوریلی، 1994)، این اشباع رسانه ای گسترده، دختران را به سمت جنسیت فزاینده سوق می دهد. تحقیقات اخیر نشان داده است که دختران 4 ساله در حال حاضر رفتارهای جنسی مانند آرایش کردن و داشتن نگرانی از تصویر بدن را به تصویر می کشند (Tiggemann & Slater, 2014).

از آنجایی که دختران اغلب مورد جنسیت قرار می گیرند، تحقیقات ما شروع به بررسی چگونگی درک کودکان از چنین دختران جنسی شده است. تحقیقات نشان داده است که مردان و زنان دختر 10 ساله جنسی را نسبت به یک دختر غیرجنسی کمتر مصمم، توانا و شایستگی می دانند (گراف، مورن، و اسمولاک، 2012).

تحقیقات استار و فرگوسن (2012) نشان داد که در اپ اینونتور سن 9 سالگی، دختران عروسک های جنسی را به بنسبت به عروسک های غیرجنسی مطلوب و مطلوب تر است. ما این مطالعات را گسترش دادیم تا بررسی کنیم که پسران و دختران چه کلیشه‌هایی در مورد دختران جنسی دارند (استون، براون و جول، 2015).


[ بازدید : 43 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین آموزشگاه برنامه نویسی

يکشنبه 6 شهريور 1401
19:52
سجاد

مشابه نحوه استفاده حرفه ای های برنامه نویسی کامپیوتر بهترین آموزشگاه برنامه نویسی از جاوا اسکریپت، راه را برای بچه ها هموار می کند تا اسناد وب ساده را به بازی های مقیاس کامل و برنامه های تعاملی شگفت انگیز تبدیل کنند. هر پروژه ای که آنها ایجاد می کنند می تواند توسط مخاطبان گسترده ای به اشتراک گذاشته شود و استفاده شود.

با کیفیت های سازماندهی شده جاوا اسکریپت، کمی گسترده است. قبل از اینکه بتوانند مزایای جاوا اسکریپت را به حداکثر برسانند، باید با آرایه ها، توابع، جداول حلقه، متدها، اشیا، پارامترها و متغیرها به طور کامل آشنا باشند.

یک جلسه مزه دار رایگان رزرو کنید10. سی شارپ (یونیتی)

سی شارپ ممکن است کاملاً یک زبان برنامه نویسی نباشد، زیرا یک موتور بازی محبوب است که به نام Unity با زبان خاص خود شناخته می شود، اما به دلیل آنچه می تواند ارائه دهد، شایسته حضور بهترین آموزشگاه برنامه نویسی در این لیست است.

این یک ابزار عالی برای آموزش کدنویسی به کودکان است زیرا آنها بازی های با کیفیت بالا و ظاهر حرفه ای ایجاد می کنند. سی شارپ یک برنامه توسعه بازی با منبع بسته و چند پلتفرمی است که به کاربران امکان می دهد با اشیاء سه بعدی بازی کنند. همچنین گزینه هایی برای افزودن عناصر مختلف به این اشیاء وجود دارد.

نزدیکترین زبان برنامه نویسی به سی شارپ جاوا است و بنابراین یادگیری آن آسان است.اگرچه سی شارپ در درجه اول به عنوان زبان اصلی برای توسعه برنامه در ویندوز شناخته می شود، اما می توان از آن برای بسیاری از پروژه ها فراتر از برنامه های کاربردی ویندوز استفاده کرد. ویژگی های بصری آن و کامل است. پشتیبانی NET آن را بهترین انتخاب می کندهنگام ساختن نرم افزار دسکتاپ برای سیستم عامل ویندوز.

یونیتی سی شارپ را برای بچه‌ها قابل درک می‌کند، بهترین آموزشگاه برنامه نویسی مخصوصاً هنگام ایجاد بازی با استفاده از موتور. علاوه بر این، یادگیری الزامات ذاتی سی شارپ، بچه ها را با مهارت های برنامه نویسی و نرم افزاری مجهز می کند که می توانند به راحتی از آنها در تلاش های کدنویسی خود در آینده استفاده کنند. این باعث می شود C# و Unity نقطه شروع خوبی برای برنامه نویسان جدید مانند فرزند شما باشد.

یک جلسه مزه دار رایگان رزرو کنید11. سویفت ایرانیان سایبر (زمین های بازی سوئیفت)

Swift یا Swift Playgrounds، یک زبان برنامه نویسی انحصاری IOS، در ابتدا در سال 2016 معرفی شد و به عنوان ابزاری برای آموزش برنامه نویسی به کودکان به بازار عرضه شد. تا به امروز، یکی از بهترین ابزارهای برنامه نویسی و زبان های برنامه نویسی برای کودکان باقی مانده است.

برنامه Swift Playgrounds آموزش های مختلف کدنویسی و چالش های برنامه نویسی گیمیفی شده را ارائه می دهد که کودکان می توانند آنها را تکمیل کنند. رابط کاربری آن هم تمیز و هم از نظر بصری بهترین آموزشگاه برنامه نویسی دلپذیر است. اگر به تنهایی فراتر از تجربه نگاه می کنید، این یک زبان برنامه نویسی است که باید امتحان کنید.

12. یاقوت سرخ

آخرین اما نه کم اهمیت ترین زبان برنامه نویسی Ruby برای کودکان است که به صورت پویا و شی گرا تایپ می شود. مانند بسیاری از زبان های برنامه نویسی دیگر، از نحو واضح، جمع آوری زباله و کامپایل به موقع برای بهینه سازی تجربه کدنویسی استفاده می کند. از الگوهای برنامه نویسی چندگانه برای کدنویسان جدی، از جمله کدگذاری عملکردی و رویه ای پشتیبانی می کند.

روبی که برای برنامه نویسان جدید و بچه های جوان ایده آل است، این قابلیت را دارد که مفاهیم به ظاهر پیچیده را به شیوه ای معمولی و ساده معرفی کند.

این یک زبان برنامه نویسی است که به طور خاص برای تبدیل کدنویسی به یک فعالیت ساده و بدون عارضه طراحی شده است. سازنده آن بیان می کند که از اصل کمترین شگفتی یا فلسفه POLA پیروی می کند و بر اساس زبان های برنامه نویسی مانند BASIC، Lisp، و Smalltalk است.

زبان های برنامه نویسی کودکان: سوالات متداول با بحث در آموزشگاه برنامه نویسی مورد بهترین زبان های برنامه نویسی برای کودکان، ما همچنین به سوالات متداول در مورد این موضوع خواهیم پرداخت.کدام زبان برنامه نویسی برای بچه ها راحت ترین است؟


[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

بهترین آموزشگاه برنامه نویسی

يکشنبه 6 شهريور 1401
19:50
سجاد

6. پایتون

در مقایسه با سایر زبان های برنامه نویسی بهترین آموزشگاه برنامه نویسی ، پایتون یک زبان برنامه نویسی پیچیده برای کودکان نیست. کار کردن با آن به جای سایر زبان های کدنویسی مبتنی بر متن، تمیز، ساده و شگفت انگیز است.

اگرچه پایتون مبتنی بر بلوک نیست، اما با تمرکز بر روی اصول، همه چیز را ساده‌تر نگه می‌دارد. همچنین بسیار کاربرپسند است، بنابراین کودکان زیر هشت سال می توانند این زبان برنامه نویسی را یاد بگیرند.

برای بهینه‌سازی کارایی، پایتون از طرح‌بندی‌های کدنویسی خوبی استفاده می‌کند. همچنین دارای پشتیبانی آنلاین و کتابخانه گسترده است. همانطور که بچه‌های شما از پایتون استفاده می‌کنند، اصول کدنویسی پیچیده‌تر و در عین حال حیاتی‌تر را به روشی ساده‌تر یاد می‌گیرند، از جمله توابع، ساختارهای داده بنیادی مانند فهرست‌ها و نقشه‌ها، حلقه‌ها، بهترین آموزشگاه برنامه نویسی عبارات، متغیرها و موارد دیگر.

پایتون یک زبان برنامه نویسی عالی برای شروع است، زیرا بچه های شما بعداً پروژه های کدنویسی پیشرفته تری را انجام می دهند. استفاده از متن با روش ساده و بازسازی‌شده برای کدنویسی، آن را به نقطه شروع ایده‌آلی برای یادگیری زبان‌های دیگر و ابزاری قوی برای توسعه برنامه‌ها و بازی‌ها تبدیل می‌کند.

7. برو (Golang)

همراه با بهترین زبان های برنامه نویسی کودکان در لیست ما، Go یکی از جدیدترین زبان های برنامه نویسی است، اما مزایای متعددی را برای کسانی که می خواهند نحوه کدنویسی را یاد بگیرند، ارائه می دهد.

این زبان برنامه نویسی و زبان برنامه نویسی منبع باز که در سال 2009 توسعه و راه اندازی شد، به عنوان "کامپایل" و "تایپ استاتیک" شناخته می شود و آن را با اسکریپت های دیگری مانند C++ بهترین آموزشگاه برنامه نویسی و Haskell دسته بندی می کند. علیرغم معرفی اخیر، Go در حال حاضر بر جامعه تأثیر می گذارد.

گفته می شود که Go توسط بسیاری از شرکت ها ایرانیان سایبر و شرکت های Fortune 500 در مورد برنامه های آنها استفاده می شود. اینها عبارتند از American Express، Netflix، Uber، و موارد دیگر.

در حالی که Go اغلب از نظر سادگی نحو با پایتون مقایسه می شود، از نظر ساختاری، این زبان برنامه نویسی تا حدودی شبیه به C است. C نیز یک زبان کامپایل شده است که از بسیاری از طرح بندی ها، سیستم های نحوی و تکنیک های Go استفاده می کند. تفاوت با Go در همزمانی سبک CSP، جمع آوری زباله، امنیت حافظه و تایپ ساختاری آن است.

این بدان معناست که کسانی که به کدنویسی در C عادت بهترین آموزشگاه برنامه نویسی دارند، همچنان باید Go را از همان ابتدا یاد بگیرند. با این حال، انتقال بین زبان ها یکپارچه خواهد بود.یک جلسه مزه دار رایگان رزرو کنید

8. ریسمان

از سوی دیگر، Twine یک زبان برنامه نویسی است که به ابزاری رایگان و منبع باز برای ایجاد داستان های تعاملی و غیر خطی مربوط می شود. این بر جنبه ایجاد کدنویسی تمرکز دارد و شرایط فنی را حذف می کند.

Twine با آموزش ساخت و ارائه بازی ها و داستان های تعاملی به کاربران کدنویسی را آموزش می دهد. این ویژگی Twine آن را برای کودکانی که خلق را به جنبه های فنی برنامه نویسی ترجیح می دهند عالی می کند.

علاوه بر این، کودکان وقتی Twine دارند نیازی به یادگیری نحوه کدنویسی یا نوشتن کد ندارند. آنها همچنین می توانند داستان های خود را با منطق شرطی، CSS، جاوا اسکریپت، متغیرها و موارد مشابه بسازند. داستان‌های ایجاد شده با استفاده از Twine شامل تصاویر و صفحات مبتنی بر متن مانند وب‌سایت‌هایی است که از طریق یک رابط طراحی به هم متصل شده‌اند. این صفحات را می توان با لینک ها، متن ها و تصاویر تغییر داد.این زبان برنامه نویسی همچنین مستقیماً در HTML منتشر می شود تا بچه ها آموزشگاه برنامه نویسی بتوانند کار خود را عملاً در هر کجا منتشر کنند.

9. جاوا اسکریپت

راه دیگری برای افزایش تجربه کدنویسی کودکان از طریق زبان کدنویسی جاوا اسکریپت است. این سینتکس تمیز، کمتر و نامرتب دارد و می تواند با مرورگرهای وب مختلف مانند Google Chrome، Internet Explorer و Mozilla Firefox استفاده شود.


[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ

شنبه 5 شهريور 1401
19:07
سجاد

با انجام این کار، مرحله به همراه یک پالت آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ در سمت چپ ظاهر می شود، مشابه آنچه در نسخه دسکتاپ داریم.

اکنون، روی دکمه انتخاب پس‌زمینه در گوشه سمت چپ پایین ضربه بزنید تا کتابخانه پس‌زمینه PictoBlox باز شود و پس‌زمینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. ما به جنگل می رویم.

به محض انتخاب پس زمینه مورد نظر، پس زمینه سفید Stage با پس زمینه ای که انتخاب کرده اید جایگزین می شود. کارت کوچک در پالت Stage پس زمینه اخیراً انتخاب شده را نشان می دهد.

کارت پس زمینه

اکنون که صحنه آماده است، بیایید آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ به ساخت فیلمنامه برگردیم. روی دکمه برگشت در گوشه سمت چپ بالا ضربه بزنید تا به قسمت اسکریپت برگردید.

از آنجایی که ما در حال ایجاد اسکریپت برای Tobi هستیم، ابتدا باید نماد Tobi را از نوار منو انتخاب کنیم. بیایید یک اسکریپت ایجاد کنیم تا توبی حرکت کند، می‌خواهیم از بلوک‌هایی از پالت حرکت استفاده کنیم.

به پالت Motion بروید و یک بلوک مراحل حرکت را در قسمت اسکریپت بکشید و رها کنید. این بلوک باعث می شود توبی تعداد مراحلی را که وارد می کنید به فضای سفید منتقل کند. در جای داده شده عدد 5 را بنویسید.

حرکت آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ بلوک

برای اینکه توبی به طور مداوم حرکت کند، ما از یک ایرانیان سایبر بلوک برای همیشه از پالت کنترل استفاده می کنیم.

حال باید به محض رسیدن به لبه استیج جهت را تغییر دهد. برای این کار، از یک بلوک برگشتی if on edge از پالت Motion استفاده می کنیم.

اگر در لبه بلوک پرش

در مرحله بعد، یک بلوک سبک چرخش تنظیم شده را در زیر بلوک جهش اضافه کنید و از منوی کشویی چپ-راست را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که Tobi با رسیدن به لبه وارونه نمی شود.

تنظیم بلوک آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ سبک چرخش

اکنون روی اسکریپت ضربه بزنید تا اجرا شود. متوجه خواهید شد که پرچم سبز در پایین با دکمه توقف که با یک هشت ضلعی قرمز نشان داده شده است جایگزین می شود.

برای دیدن حرکت توبی به استیج بروید. متوجه خواهید شد که او خیلی سریع حرکت می کند!

برای کاهش سرعت او، فیلمنامه را متوقف کنید و به منطقه فیلمنامه برگردید. از پالت Control، یک بلوک انتظار را در زیر بلوک سبک چرخش تنظیم شده بکشید و رها کنید.

منتظر () ثانیه

0.1 را در فضای سفید بنویسید. هر بار که اجرای دوباره حلقه شروع می شود، 0.1 ثانیه تاخیر اضافه می کند.

اکنون، شاید متوجه شده باشید که تا کنون، برای اجرای آموزش ساخت بازی با اسکرچ آن باید هر بار روی اسکریپت کلیک می‌کردیم. به جای اینکه مجبور باشیم روی آن به صورت دستی کلیک کنیم، چیز دیگری وجود دارد که می‌توانیم از آن برای سهولت در کار خود استفاده کنیم - بلوک کلاه.
[ بازدید : 40 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]

آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ

شنبه 5 شهريور 1401
19:05
سجاد

Scratch دارای بلوک‌های زیادی آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ است که می‌توانید در پروژه‌های خود از آنها استفاده کنید، که وقتی آنها را ترکیب می‌کنید یا خودتان ایجاد می‌کنید، می‌توانید آنها را حتی بیشتر گسترش دهید. با تمرین و تخیل، نمی توانید با این بلوک ها کاری انجام دهید.

همانطور که ما در این مجموعه کار می کنیم، بر دسته های مختلف بلوک ها تمرکز می کنم و به شما نشان می دهم که چگونه از آنها در پروژه های خود استفاده کنید. برنامه PictoBlox یک برنامه برنامه نویسی گرافیکی مبتنی بر Scratch 3.0 برای کودکان و مبتدیان است تا در حال حرکت کدنویسی را یاد بگیرند. رابط کاربر پسند و قابلیت کشیدن و رها کردن آن شبیه به نسخه دسکتاپ PictoBlox، نیاز به به خاطر سپردن نحو و قوانین را که در زبان های برنامه نویسی سنتی وجود دارد، از بین می برد. می‌توانید بازی‌ها و انیمیشن‌ها بسازید، ربات‌ها را کنترل کنید، بردهای نمونه‌سازی اولیه مانند Arduino Uno، Mega، Nano، ESP32 و evive را برنامه‌ریزی کنید و کارهای بیشتری با آن انجام دهید.

برای شروع برنامه PictoBlox را آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ از اینجا دانلود کنید:

کاوش در اطراف قبل از شروع، اجازه دهید ابتدا نگاهی به رابط کاربری برنامه تلفن همراه PictoBlox بیندازیم.

برای شروع یک پروژه جدید، روی دکمه + در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.

رابط کاربری برنامه PictoBlox

مشابه نسخه دسکتاپ آن، یک آموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ نوار منو به رنگ بنفش در بالا وجود دارد.

در نوار، نماد یک کاراکتر را مشاهده خواهید کرد. این توبی است، اسپرایت که به طور پیش فرض در ابتدا انتخاب شده است. Sprite چیزی نیست جز یک شی یا شخصیتی که اعمال مختلفی را در پروژه ها انجام می دهد.

در سمت چپ پالت بلوک با بلوک‌هایی با رنگ‌های مختلف است که ایرانیان سایبر برای ایجاد اسکریپت در ناحیه اسکریپت در سمت راست استفاده می‌شود. یک اسکریپت چیزی جز کدی که ما می نویسیم نیست.

چهار دکمه در قسمت اسکریپت وجود دارد:

واگرد دوباره انجام دهید بزرگنمایی کوچک نمایی رابط کاربری برنامه PictoBlox

سپس، روی نماد Maximize درآموزش ساخت بازی حرفه ای با اسکرچ گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید تا مرحله را ببینید، ناحیه ای که اسپرایت طبق کد شما اقداماتی را انجام می دهد.

منطقه مرحله برنامه PictoBlox

در سمت راست صحنه کلیدهای جهت دار قرار دارند. می توانید از آنها برای حرکت دادن اسپرایت در جهات مختلف یا همانطور که در اسکریپت مشخص شده است استفاده کنید.

فعالیت: ساخت حرکت توبی

اکنون که برنامه موبایل PictoBlox را نصب کرده ایم، داریم

ابتدا اجازه دهید استیج را کمی رنگارنگ تر کنیم. ما می توانیم این کار را با تغییر پس زمینه انجام دهیم.

برای آن، باید به منطقه اسکریپت برگردیم. برای همین روی نماد Minimize ضربه بزنید. اکنون، برای تغییر پس‌زمینه، روی دکمه افزودن پس‌زمینه موجود در بالای پالت بلوک ضربه بزنید. متوجه خواهید آموزش ساخت بازی با اسکرچ شد که برخی از بلوک ها از پالت ناپدید می شوند. دوباره روی آن ضربه بزنید. یک دکمه ویرایش خواهید دید. روی آن کلیک کنید تا تنظیمات Backdrop باز شود.


[ بازدید : 43 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ

سه شنبه 25 مرداد 1401
17:01
سجاد

کدنویسی شخصیت دوم در این مرحله آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ دانش آموزان کد کاراکتر دوم را اضافه می کنند.

حالا ما آماده ایم کد را به کاراکتر دوم خود اضافه کنیم. اولین کاری که باید انجام دهید این است که به شخصیت دیگر بروید. با ضربه زدن روی کاراکتر می توانید این کار را انجام دهید. شما می‌دانید که کدام کاراکتر را برنامه‌نویسی می‌کنید، زیرا نماد آنها در فضای کاری در گوشه سمت چپ پایین نشان داده می‌شود.

برای شروع کدنویسی کاراکتر دوم خود، با دریافت یک پیام محرمانه شروع می کنیم! این بدان معنی است که کاراکتر دوم تا زمانی که کاراکتر اول پیام را ارسال نکند، برنامه کد خود را شروع نمی کند.

بلوک کد دریافت پیام را می توان در جعبه ابزار زرد یافت. این یکی با پاکت باز است. استفاده از پاکت رنگی برای ارسال و دریافت پیام بسیار مهم است، در غیر این صورت کاراکتر دوم نمی داند چه آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ زمانی شروع به صحبت کند.

بلوک کد دریافت پیام را برای کاراکتر دوم به فضای کاری بکشید. این شروع آموزش کد ما برای کاراکتر دوم است.

سپس یک بلوک کد WORD BUBBLE از جعبه ابزار PINK اضافه کنید. متن کلمه حباب را طوری تغییر دهید که کاراکتر دوم نیز چیزی مشابه یا متفاوت از کاراکتر اول را بیان کند.

در اینجا چند ایده در مورد چیزهایی وجود دارد که می توانند بین شخصیت ها یکسان یا متفاوت باشند:

در مرحله بعد، برای پایان دادن به کد قطار برای کاراکتر دوم، به جعبه ابزار قرمز می رویم. ما به دنبال بلوک کدی هستیم که فقط قرمز ساده باشد. آن بلوک را به انتهای قطار کد خود بکشید.

ما آماده ایم! برای پخش کد خود، به GREEN FLAG در گوشه آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ سمت راست بالا بروید و یک بار روی آن ضربه بزنید. باید با پخش کد کاراکتر اول شروع شود. Scratch Jr: برنامه نویسی ساده برای کودکان زیر 8 سال

خلاصه برای کسانی ایرانیان سایبر که عجله دارند:

Scratch، برنامه‌نویسی ساده‌شده برای کودکان ۸ تا ۱۶ ساله، اکنون در نسخه‌ای برای کوچک‌ترین‌ها در دسترس است. برنامه Scratch Jr برای ایجاد داستان ها و بازی های کوچک استفاده می شود. ابتکار و ابتکار بسیار خوبی است.

Scratch Jr 3 آیا نام Scratch، یک زبان برنامه نویسی ساده شده برای کودکان 8 تا 16 ساله را شنیده اید؟ Scratch، پروژه ای از گروه Lifelong Kindergarten در آزمایشگاه رسانه MIT، توسط هزاران کودک و بزرگسال در سراسر جهان استفاده می شود. Scratch به صورت آنلاین، رایگان و به زبان فرانسوی، از جمله، در انجمن های فرانسوی استفاده می شود.

در کنار برنامه‌های تبلت، قبلاً از Hopscotch برای iPad صحبت کرده بودیم، که همان ایده را در اختیار کودکان قرار می‌دهد تا ابزار کدنویسی و برنامه‌نویسی را ارائه دهند. تا کلید دنیای دیجیتالی که در آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ آن زندگی می کنند را به آنها بدهیم. به آنها آموزش حل مسائل، کار بر روی پیوندها و منطق، یادگیری در مورد تصویر، طراحی، ایجاد دیجیتال. برای درک و عمل.

ایجاد داستان

Scratch Jr 2 علاوه بر نسخه آنلاین Scratch، یک نسخه جوان به تازگی در قالب برنامه وارد شده است. او از همان گروه تحقیقاتی در آزمایشگاه MIT با همکاری دانشگاه تافتز و شرکت Playful Invention آمد. گربه نارنجی کوچک، طلسم اسکراچ وجود دارد.

این برنامه برای گروه سنی کوچکتر، کودکان 5-7 ساله در نظر گرفته شده است. این به زبان انگلیسی است اما شهودی: ممکن است در ابتدا کمی مسیر خود را احساس کنید، اما به سرعت سیستم را درک خواهید کرد. به کمک نگاه کنید، که کاملا بصری است. و فرزندان شما با کمک شما شروع به ساختن داستان یا بازی خواهند کرد.

Scratch Jr 1 بازیکن جوان ابتدا برای اولین صحنه خود پس‌زمینه‌ای را از بین 30 مورد پیشنهادی یا با کشیدن آن انتخاب می‌کند. سپس، با انتخاب عناصر و کاراکترهایی که باید آنها را الصاق کنند، تصمیم آموزش نرم افزار اسکرچ می گیرد. سپس او شروع به انیمیشن کردن هر یک با یک سری دکمه های رنگی بزرگ می کند. دکمه‌های زرد به شما امکان می‌دهند حالت شروع افکت، فلش‌های آبی برای حرکت روی
[ بازدید : 46 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ

سه شنبه 25 مرداد 1401
16:59
سجاد

) پس زمینه را انتخاب کنید و آن را در برنامه خود بیاورید. آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ می توانید با دو بار ضربه زدن روی آن یا با یک بار ضربه زدن و سپس آن را وارد کنیدروی علامت چک در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

شروع برنامه نویسی شخصیت ها

اکنون که دانش‌آموزان دارای کاراکترها و پس‌زمینه هستند، آماده هستند تا شروع به اضافه کردن بلوک‌های کد کنند. ناحیه بلوک کد را به دانش آموزان نشان دهید. چندین "جعبه ابزار" از بلوک های کد وجود دارد. همچنین یک منطقه کاری بلوک کد وجود دارد که دانش آموزان برای برنامه ریزی کاراکترها، بلوک ها را به آن ضربه زده و می کشند.

بلوک‌های کدی که استفاده خواهیم کرد آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ را می‌توان در جعبه ابزار زرد، Fuscia (صورتی) و قرمز یافت.

هدف از برنامه نویسی آنها این خواهد بود که هر کاراکتر را وادار به "گفتن" چیزی کنند که با شخصیت دیگر یکسان یا متفاوت است

بیایید کدنویسی کنیم! هدف امروز این خواهد بود که دو شخصیت ما با یکدیگر درباره چیزهایی صحبت کنند که بین آنها یکسان یا متفاوت است. به عنوان مثال، اگر گربه نارنجی و مرغ نارنجی دارید - آنها یکسان هستند (نارنجی)، اما آنها نیز متفاوت هستند (یکی مرغ است، یکی گربه است!).

به صفحه نمایش خود نگاه کنید در پایین صفحه شما چندین جعبه ابزار مختلف وجود دارد که هر کدام رنگ متفاوتی دارند. هر جعبه ابزار انواع مختلفی از بلوک های کد را در خود دارد. این بلوک ها مانند قطعات پازل هستند که جهت ها روی آنها قرار دارد. وقتی این قطعات پازل را پشت سر هم به هم می‌چسبیم، به شخصیت ما دستوراتی آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ می‌دهد که چه کاری انجام دهیم.

به جعبه ابزار زرد نگاهی بیندازید. ما به دنبال یک بلوک کد ایرانیان سایبر هستیم که به اولین کاراکتر ما بگوید شروع کند. پرچم سبز! درست است. انگشت خود را روی بلوک کد GREEN FLAG قرار دهید و آن را به فضای سفید زیر بکشید. شما شروع به کدنویسی کرده اید!

هدف امروز این است که این شخصیت ها صحبت کنند. ما از حباب های کلمات برای نشان دادن کلمات شخصیت خود استفاده می کنیم. روی جعبه ابزار PINK ضربه بزنید و کد بلوک را با WORD BUBBLE پیدا کنید. حباب های کلمه مانند روشی هستند که کلمات را در کتاب های کمیک نشان می دهند.

انگشت خود را روی بلوک کد WORD BUBBLE صورتی رنگ قرار دهید و آن را به فضای سفید زیر بکشید. آن را درست در کنار بلوک کد GREEN FLAG بکشید و رها کنید. آنها باید POP! با یکدیگر. ما در آموزش صفرتا صد نرم افزار اسکرچ حال ساخت یک قطار کد کوچک هستیم!

ما تقریباً کار با کد قطار کاراکتر اولمان را تمام کرده ایم. اینجاست که دزدکی می شود. ما به جعبه ابزار زرد برمی گردیم و یک پیام محرمانه برای شخصیت دیگر ارسال می کنیم. بلوک کد پیام SECRET به اولین کاراکتر شما اجازه می دهد تا وقتی صحبتش تمام شد به کاراکتر بعدی بگوید. ما نمی خواهیم شخصیت های ما همزمان با هم صحبت کنند! این مودبانه نیست

در جعبه ابزار زرد، ما به دنبال یک بلوک کد پاکت بسته هستیم، پاکت باید یک رنگ نارنجی باشد، و باید به نظر برسد که در حال زوم کردن است. دو بلوک پاکت وجود دارد. یکی پاکت بسته دارد و یکی پاکت باز. در حال حاضر، ما به دنبال بلوک کد CLOSED ENVELOPE هستیم. آن بلوک را بیاورید و به قطار کد خود در زیر وصل کنید.

آخرین کاری که باید برای شخصیت اول خود انجام دهیم، تغییر کلماتی است که آنها می گویند.

ببینید آیا می توانید بفهمید که چگونه کلماتی را که در بلوک WORD BUBBLE صورتی نشان داده شده اند تغییر دهید.

برای تغییر کلمات - روی کلمه کوچک "سلام" در بلوک WORD BUBBLE ضربه بزنید. وقتی این کار را می کنید، چه اتفاقی می افتد؟ یک صفحه کلید کوچک روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود! از صفحه آموزش نرم افزار اسکرچ کلید برای تغییر پیام استفاده کنید. به یاد داشته باشید، ما از شخصیت‌هایمان می‌خواهیم چیزی بگویند که با شخصیت دیگر یکسان یا متفاوت است.


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان

شنبه 8 مرداد 1401
16:50
سجاد

هرآنچه برای علوم کامپیوتر و برنامه نویسی در یک نوت بوک آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان بزرگ نیاز دارید: راهنمای کامل مطالعه مدرسه راهنمایی توسط Grant Smith و Workman Publishing نوع: کتاب کار و راهنمای مطالعه محدوده سنی توصیه شده: 10 سال به بالا دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده شده: امنیت سایبری، توسعه وب، اسکرچ، پایتون، تفکر محاسباتی

راهنمای جامع اسمیت که برای تقویت درک دانش‌آموز از اصول برنامه‌نویسی طراحی شده است، سیستم‌های محاسباتی، کد باینری، الگوریتم‌ها، حلقه‌ها، رویه‌ها، عبارات بولی، توسعه وب و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

اسمیت از دستگاه‌های یادگاری، نمودارها، نقاشی‌ها و تعاریف مناسب برای نوجوانان استفاده می‌کند تا به کدنویسان جوان کمک کند تا مفاهیم جدید را به نفع خود به کار گیرند. این کتاب یک همتای عالی برای شروع دوره های علوم کامپیوتر یا آموزش مستقل است.

این کتاب با استانداردهای ایالتی Common Core مطابقت دارد و آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان توسط معلمان برنده جایزه در سراسر ایالات متحده بررسی شده است.راهنمای کدنویسی برای کودکان 12 تا 16 ساله دریافت کدنویسی توسط دانکن بیدی و گروه یانگ ری وایرد استیت نوع: کتاب راهنما محدوده سنی پیشنهادی: 9 تا 16 دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده شده: HTML، CSS، جاوا اسکریپت، توسعه وب

آیا نوجوان شما علاقه مند به ساخت یک وب سایت، بازی یا اپلیکیشن است؟ Beedie از تصاویر رنگارنگ استفاده می کند تا یادگیرندگان جدید را در سفر خود از طریق زبان های اصلی توسعه وب: HTML، CSS و جاوا اسکریپت راهنمایی کند.

خوانندگان جوان ماجراجویی قهرمانان کتاب، پروفسور بیرستون و دکتر ری را دنبال خواهند کرد، زیرا آنها تلاش می کنند الماس افسانه ای راهب را از دزدان جواهرات در امان نگه دارند. در طول مسیر، خوانندگان با شش مأموریت هیجان انگیز روبرو خواهند شد که به آنها کمک می کند تا مفاهیم اساسی را تسلط یابند. با انجام این ماموریت ها، یادگیرندگان جوان می توانند ایرانیان سایبر مهارت های کدنویسی واقعی را که توسعه دهندگان حرفه ای هر روز از آن استفاده می کنند، به دست آورند.

پس از اتمام کتاب، دانش آموز شما آماده خواهد شد تا یک برنامه کاربردی را در وب طراحی و میزبانی کند.کدنویسی خلاقانه در پایتون: بیش از 30 پروژه برنامه نویسی در هنر، بازی و موارد دیگرنوشته آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان شینا وایدیاناتان نوع: کتاب کار پروژه محدوده سنی توصیه شده: 12 سال به بالا دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده شده: پایتون، تفکر محاسباتی، حل مسئله

در کتابی که اصول برنامه نویسی را پوشش می دهد، وایدیاناتان بیش از سی پروژه سرگرم کننده و خلاقانه را معرفی می کند که نوجوانان می توانند از آنها برای شروع عشق مادام العمر به برنامه نویسی استفاده کنند. نویسنده از نقشه ها، فلوچارت ها، شبه کدها و نمودارها برای نشان دادن چگونگی جریان کنترل از طریق یک برنامه استفاده می کند. دانش‌آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه چت‌بات‌ها، هنر هندسی، داستان‌های تعاملی، بازی‌های تاس و برنامه‌های آرکید ایجاد کنند.

این کتاب از Python، یک زبان منبع باز، برای ایجاد دانش برنامه نویسی اولیه خوانندگان خود استفاده می کند.برنامه نویسی بازی سه بعدی برای کودکان: جهان های تعاملی با جاوا اسکریپت ایجاد کنید نوشته کریس استروم نوع: کتاب کار مبتنی بر پروژه حدوده سنی توصیه شده: 10 سال به بالا دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده شده: جاوا اسکریپت، توسعه وب، تفکر انتقادی

با کمی بیشتر از یک پنجره مرورگر، نوجوانانی که برنامه نویسی بازی های سه بعدی برای کودکان را می خوانند می توانند دانش واقعی خود را از زبان جاوا اسکریپت ایجاد کنند. Strom تمام ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد بازی های تعاملی را مشخص می کند. هر فصل تمرینات عملی را معرفی می کند که به آرامی در پیچیدگی و اندازه ایجاد می شود. خوانندگان با ایجاد اشکال متحرک اولیه شروع می کنند، سپس ساختن وب سایت، مدل های پیچیده منظومه شمسی و موارد دیگر را یاد آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان می گیرند.

هدف این کتاب کمک به مبتدیان برای ایجاد اعتماد به نفس در ایجاد برنامه های کاربردی قوی و مقیاس پذیر است. هر پروژه برای تشویق فرزند شما به استفاده از تفکر برنامه‌ای در طول چالش‌های حل مسئله طراحی شده است.

ماجراجویی در Minecraftتوسط دیوید ویلنوع: کتاب راهنمامحدوده سنی پیشنهادی: 11 تا 15دانش پیش نیاز: نداردمهارت های آموزش داده شده: پایتون، بهترین شیوه های برنامه نویسی، الگوریتم ها

آیا نوجوان شما به Minecraft معتاد است؟ خوشبختانه، راهی برای تبدیل آموزش صفر تا صد کامپیوتر این وسواس به یک فرصت یادگیری وجود دارد. نوجوانان می توانند یاد بگیرند که چگونه کارکرد بازی محبوب و مبتنی بر بلوک را از طریق برنامه نویسی گسترش دهند.


[ بازدید : 44 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان

شنبه 8 مرداد 1401
16:45
سجاد

خوانندگان برای تکمیل تمرینات پایتون 3 متن به اتصال به آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان اینترنت و دسکتاپ نیاز دارند.کتاب های کدنویسی برای کودکان 8 تا 12 سال برای بچه‌های بزرگ‌تر، بهتر است روی کتاب‌های کاربردی بیشتری سرمایه‌گذاری کنید که آنها را از طریق جزئیات دقیق برنامه‌نویسی رایانه راهنمایی می‌کند. بهترین کتاب‌های کدنویسی برای این گروه سنی فعالیت‌های گام به گام، منابع اینترنتی و طرح‌بندی‌های فصلی را ارائه می‌دهند.

برنامه‌نویسی بازی‌ها در اسکرچ: راهنمای گام به گام برای ساختن بازی‌های رایانه‌ای خودتان نوشته جان وودکاک نوع: کتاب کار گام به گام محدوده سنی پیشنهادی: 8 تا 12 دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده شده: اسکرچ، ساخت بازی وودکاک در متن خود این ضرب المثل را به اشتراک می‌گذارد که بچه‌ها زمانی که باید دانش خود را به کار ببرند بهتر یاد می‌گیرند.

کتاب کار Woodcock برای بچه هایی نوشته شده آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان است که تجربه برنامه نویسی ندارند. این خوانندگان را از طریق یک راهنمای گام به گام ساده از Scratch راهنمایی می کند، یک زبان برنامه نویسی که به طور خاص برای برنامه نویسان جوان طراحی شده است. این راهنما از رنگ های روشن و گرافیک استفاده می کند تا تمام قابلیت های اساسی زبان برنامه نویسی را به نمایش بگذارد.

وقتی فرزندتان کتاب را ببندد، می‌تواند بازی‌ها، برنامه‌ها و انیمیشن‌های ساده را با Scratch بسازد.دخترانی که کدنویسی می کنند: اد بگیرید که کدنویسی کنید و جهان را تغییر دهید نوشته رشما ساوجانی نوع: کتاب مصور فصلی محدوده سنی پیشنهادی: 9 سال به بالا دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده شده: تاریخچه کدگذاری، تفکر محاسباتی

اولین کدنویسان جهان زنان بودند. پیشگامانی مانند گریس هاپر و آدا لاولیس به شکل گیری چشم انداز برنامه نویسی به شکلی که امروز می شناسیم کمک کردند - و با این حال، طبق تحقیقات اخیر Stack Overflow، تنها 7.7 درصد از توسعه دهندگان در ایالات متحده زن هستند.

ساوجانی، بخشی از توانمندسازی دختران و بخشی از نحوه انجام، دختران جوان را تشویق می‌کند تا با توسعه مهارت‌های محاسباتی خود، انحراف جنسیتی صنعت را متعادل کنند. این کتاب از آثار هنری پویا و داستان‌های زندگی واقعی زنان موفق آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان استفاده می‌کند تا نشان دهد زنان چقدر در دنیای محاسبات نقش اساسی داشته‌اند.

این کتاب کار دارای هنر در هر صفحه است و دختران جوان را تشویق ایرانیان سایبر می کند تا برنامه ها، بازی ها و روبات های خود را بسازند. شروع با کدنویسی: با کد خلاق باشید!توسط Camille McCue، Ph.D نوع: کتاب کار کدنویسی محدوده سنی پیشنهادی: 8 سال به بالا دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده شده: کدنویسی، تفکر انتقادی، ایجاد پروژه

این خواندنی سرگرم‌کننده و آموزنده که توسط سازندگان مجموعه Dummies Jr. برای شما آورده شده است، بچه‌ها را تشویق می‌کند که مستقیماً به سمت حل مسئله مبتنی بر کد بپرند. خوانندگان را از طریق مشکلات جذاب و مبتنی بر داستان که توسط کاربر در کلاس‌های درس در سراسر جهان آزمایش شده‌اند، راهنمایی می‌کند.

راهنمای بدون اصطلاحات مخصوص افراد مبتدی است که می خواهند فوراً پروژه های خود را شروع کنند. این کتاب با آموزش اصول برنامه‌نویسی پایه به بچه‌ها شروع می‌شود، سپس جزئیات آموزش صفر تا صد کامپیوتر رایگان عملکردها، امتیازدهی، خلق شخصیت و انیمیشن‌ها را بیان می‌کند.

قصه های محاسباتی نویسنده: جرمی کوبیکا نوع: کتاب ماجراجویی محدوده سنی پیشنهادی: 9 تا 12 دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده شده: تفکر انتقادی، مبانی برنامه نویسی کامپیوتر آیا فرزند شما عاشق دنیای غنی فانتزی و جادویی است؟ قصه های محاسباتی ممکن است منبع مورد نیاز آنها باشد.

کتاب کوبیکا که با اژدهاها و جادوگران می‌درخشد، از اصول برنامه‌نویسی رایانه‌ای برای حفظ دنیایی جادویی استفاده می‌کند. او مفاهیم سطح بالای علوم کامپیوتر را به تصویر می کشد، مانند اینکه چرا کامپیوترها به روشی که انجام می دهند کار می کنند و چگونه منطق آنها در حوزه دنیای پریان او اعمال می شود.

این کتاب شاهزاده خانم آن را دنبال می کند که از پادشاهی فرستاده می شود تا یک پیشگویی تاریک را کشف کند. پس از ترک خانه‌اش، ان در چالش‌های کدنویسی با اجنه‌های شیطانی، نفرین‌ها، سخنوران و دانشگاهیان خفه‌کننده مواجه می‌شود. تنها راه پیشروی او این است که با برنامه‌های رایانه‌ای ساخته‌شده توسط خواننده، با مخالفانش روبرو شود.

تیهدف او این است که علاقه اولیه یک مبتدی به کدنویسی را جلب کند آموزش صفر تا صد کامپیوتر و پس از دستگیری، آنها را از طریق مفاهیم اساسی کدنویسی راهنمایی کند. بچه‌ها می‌توانند با بازگردانی با دشمنان مبارزه کنند و از طریق حل مسئله «در دنیای واقعی» بر اصول تفکر برنامه‌ای تسلط پیدا کنند.


[ بازدید : 52 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کدنویسی کودکان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار سایت مهرمانه مجله زندگی بهتر ثبت نام لاتاری نایلون حبابدار درشت تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار ترموود دانش برتر خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید نایلون حبابدار انجام پروژه متلب نمایندگی بوش کرج خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]