آموزش صفر تا صد ماین کرافت کامپیوتر

سه شنبه 24 اسفند 1400
12:55
سجاد

مایکروسافت

کلمه Minecraft ترکیبی از دو آموزش صفر تا صد ماین کرافت کامپیوتر فعل است: to mine و to craft. پانچ کردن یک بلوک خاک و بازیابی یک بلوک خاک برای ساختن، اولین فعل است - استخراج. وقتی "Minecraft" را راه اندازی می کنید، این اولین کاری است که باید انجام دهید.

هنگامی که بلوک های کافی را بازیابی کردید، دومین کاری که باید انجام دهید این است که منابعی را که استخراج کرده اید ترکیب کنید تا ابزارهای پیچیده تری ایجاد کنید. "معدن برداری" برای چوب (مشت زدن به درخت) شما را قادر می سازد ابزارهای اساسی ایجاد کنید. این ابزارهای اساسی شما را قادر می سازد منابع پیچیده تری استخراج کنید، که به شما امکان می دهد آیتم ها و ابزارهای پیچیده تری ایجاد کنید.

این چرخه بسیار رضایت بخش از منابع استخراج و ایجاد از این منابع است که میلیون ها بازیکن را در سراسر جهان جذب می کند. و این ابتدایی ترین سطح "Minecraft" است.

طرف دیگر "Minecraft" که متاسفانه در عنوان بازی آموزش صفر تا صد ماین کرافت کامپیوتر گنجانده نشده است، اکتشاف است. هر بار که دنیای جدیدی را در "Minecraft" شروع می کنید، منحصر به فرد است. یعنی سطوح به صورت تصادفی بر اساس مجموعه ای از پارامترها تولید می شوند. چند ثابت وجود دارد:

سطوح همیشه حاوی مواد یکسانی (کثیفی، درختان، آب و غیره) هستند.

یک چرخه روز/شب وجود دارد.در شب، دشمنان ظاهر می شوند و آموزش صفر تا صد ماین کرافت کامپیوتر به شما حمله می کنند.شما فقط می توانید قبل از برخورد با سنگ بستر، در زیر سطح جهان بسیار عمیق حفاری کنید

دنیایی که تخم ریزی می کند همیشه چیزهایی برای کشف دارد، خواه جنگل های دیوانه باشد یا کوه ها یا غارهای زیرزمینی یا هر چیز دیگری.بله، دشمنان وجود دارند. تقریباً مطمئناً نماد "Creeper" را در موضوع داغ محلی خود دیده‌اید. این پسر (یا خانم؟):

خزنده آموزش صفر تا صد ماین کرافت کامپیوتر"Minecraft".

مایکروسافت

این هیولاهای سبز رنگ و در حال انفجار انحصاری حالت "بقا" در "Minecraft" هستند - اگر فقط می خواهید تبلیغات بی نهایت ایجاد کنید، یک حالت "Creation" وجود دارد که دقیقاً این امکان را فراهم می کند. بدون ایرانیان سایبر چرخه روز/شب بدون دشمن اگر نمی خواهید ماینینگ کنید، ماینینگ ندارید. فقط خلقت بی پایان

اما هشدار دهید: اگر حالت "بقا" را انتخاب نکنید، هرگز لذت کشف یک شبکه غارهای هزارتویی را به طور تصادفی، پر از منابع کمیاب (الماس!) و گدازه های تهدید کننده زندگی، تجربه نخواهید کرد. شما هرگز هیجان فرار از جمعی از عنکبوت ها، زامبی ها و خزنده ها را در کلبه ای که درست به موقع برای پنهان شدن در شب درست کرده اید، نخواهید فهمید.

هرگز نخواهید فهمید که خزنده ای که مخفیانه می آید و آموزش صفر تا صد ماین کرافت کامپیوتر کناره ادای احترام شما را که با دقت ساخته اید به چهره جان تراولتا منفجر می کند، چه می شود. با شلنگ لاستیکی بینی خود را بالا ببرید، Creeper.

پس همه تبلیغات را فراموش کنید. میلیاردها دلاری که مایکروسافت برای خرید "Minecraft" از خالق آن، مارکوس "ناچ" پرسون و تیمش در Mojang خرج کرد را فراموش کنید.

"Minecraft" بسیار موفق و محبوب است زیرا لذت بخش است. آرامش بخش است. خوشحال کننده است این احمقانه است. این یک بوم تعاملی شگفت انگیز برای ساختن هر چیزی است که می خواهید.

بله، شما "فقط بلوک ها را مشت می کنید و آنها را در ترکیب های مختلف قرار می دهید." و در اینجا بازسازی خانه معروف فرانک لوید رایت "Fallingwater" است:

نسخه "Minecraft" Fallingwater

انجمن آموزش ماین کرافت کامپیوتر Minecraft


[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خطرناک ترین ماب های ماینکرافت

دوشنبه 23 اسفند 1400
13:50
سجاد

این انواع پیگلین دلیل ترس بسیاری از بازیکنان خطرناک ترین ماب های ماینکرافت از حمله به بقایای سنگرهای Nether است. برخلاف پیگلین های معمولی،Piglin brutes در صورت مشاهده به بازیکنان حمله می‌کنند، خواه زره طلایی به تن داشته باشند یا نه. آنها نیز حواسشان را پرت نمی کند که بازیکن طلا را رها کند، و بسیار قدرتمندتر هستند.

Piglin brutes با خروجی آسیب Vindicators مطابقت دارد، در حالی که سلامتی دو برابر بیشتر دارد. این کمکی نمی کند که تعداد کمی از آنها در یک سنگر باقی مانده باشد، و اجتناب از آنها با فضاهای تنگ سازه دشوار است.

اژدهای آخرت

Minecraft Dangerous Mob The End

یکی از باس‌های اصلی بازی، خطرناک ترین ماب های ماینکرافت اژدهای Ender مطمئناً شایسته شهرت او به‌عنوان رئیس واقعی بازی Minecraft است. او می‌تواند به طرق مختلف آسیب بزرگی وارد کند، چه با نفس اژدهایش، شلیک گلوله آتش به سمت شما یا فقط پرواز مستقیم به سمت شما.

با این اوصاف، فرمولی برای جنون او وجود دارد، و راه های مقابله با اژدهای Ender در حال حاضر در انجمن Minecraft بسیار جا افتاده است. پایین آوردن دفاع او نیز نسبتاً آسان است، تا زمانی که تیراندازی تیراندازی به سمت برج‌های کریستالی انتهایی را داشته باشید.

پژمرده شدن

Minecraft Dangerous Mob Nether Soul Sand Valley

ویتر از چند جهت رئیس خطرناکتر و کشنده تر از اژدهای اندر است. به عنوان مثال، این بسیار انفجاری تر است، چه در مورد انفجار واقعی آن صحبت کنید که هنگام تخم ریزی ایجاد می کند، چه خطرناک ترین ماب های ماینکرافت جمجمه های پژمرده ای که به سمت شما شلیک می کند و همچنین می تواند جلوه ویتر را به شما بدهد.

همچنین سلامتی بیشتری نسبت به اژدهای Ender دارد، و در حالی ایرانیان سایبر که اژدهای Ender برای دفاع‌های خود تا حد زیادی به کریستال‌های End تکیه می‌کند، ویتر چنین هدفی ندارد. حتی زمانی که سلامتی آن به 50 درصد کاهش می یابد، یک لایه زره نیز دریافت می کند. Minecraft

یکی از محبوب ترین بازی های جهان است و دلیل خوبی هم دارد. جعبه شنی بلوک‌گذاری به بازیکنان آزادی بی‌نظیری در کاوش، شکل‌دهی و تسخیر جهان‌هایشان می‌دهد. با این حال، برای کسانی که در حالت بقا بازی می کنند، همه چیز آنقدر آرام و آرام نیست. ابعاد Minecraft مملو از موجوداتی است (موسوم به اوباش) و بسیاری از آنها بسیار خطرناک ترین ماب های ماینکرافت قدرتمند هستند و تهدیدی جدی برای بازیکنان به حساب می‌آیند.

برخی از اوباش دشمن Minecraft یک چالش نسبتاً پیش پا افتاده هستند. چیزهایی مانند زامبی ها و عنکبوت ها معمولاً به راحتی ارسال می شوند. با این حال، برخی دیگر می توانند به شدت خطرناک باشند، آسیب های عظیمی وارد می کنند و مقابله با آنها بسیار دشوار است. در اینجا مرگبارترین دشمنان Minecraft وجود دارد که باید در دنیای بقای خود مراقب آنها باشید.

Blazes - تک تیراندازان گلوله آتشین ساکن پایین

Minecraft Blaze Rod Fireball Nether Fortress

سفر به Nether تحت هر شرایطی یک خطرناک ترین ماب های ماینکرافت ماموریت وحشتناک است، اما رفتن به دنبال قلعه Nether یکی از ترسناک ترین کارهای بازی است. این سازه‌های باشکوه توسط گروه‌های تهدیدآمیز متعددی زندگی می‌کنند، اما بدتر از همه، Blaze است.

در حالی که حملات آن بیشترین آسیب را ندارند، آنها یکی از دورترین بردها را در تمام Minecraft دارند، به این معنی که می توانند بازیکنی را آتش بزنند - یا بدتر از آن، آنها را در گدازه بکوبند - در حالی که خیلی خطرناک ترین ماب های ماینکرافت دور هستند و نمی توانند به عقب بروند. یک سپر ضد خوبی است، اما نمی توان انکار کرد که این گلوله های آتشین شناور به طور جدی ترسناک هستند.

Vinidicators - هیولاهای تبردار

Minecraft Raid Woodland Mansion Illager Vindicator


[ بازدید : 59 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

دوشنبه 9 اسفند 1400
18:02
سجاد

برنامه Minecraft توسط Mojang سوئدی توسعه کتاب ماینکرافت فارسی رایگان داده شده است که اکنون متعلق به مایکروسافت است، تقریباً برای تمام دستگاه های تلفن همراه Pocket Edition - Bedrock Edition برای تبلت Ipad،

گوشی های هوشمند و ویندوز 10 در دسترس است که می توانید آن را با قیمتی معادل 100 دلار در فروشگاه های مختلف خریداری و دانلود کنید. حدود € 7. در حالی که برای PC و نسخه های دیگر حدود 30 €.

تمایلی به استانداردسازی محتویات بین همه کتاب ماینکرافت فارسی رایگان نسخه ها وجود دارد و اکنون تنها تفاوت واقعی در نسخه رایانه شخصی نهفته است که نسخه JAVA نیز نامیده می شود و اساساً تنها نسخه ای است که می تواند توسط کاربران با MODهایی که به شما امکان تغییر و ارتقاء حتی را می دهد بسیار قابل تغییر باشد. رادیکال

دوره را با Minecraft STEM، Coding، Soft-Skills بیاموزید

دوره ای را برای کودکان ارائه دهید تا با بازی Minecraft Coding، آموزش رشته های STEM، علوم، ریاضیات، تاریخ، جغرافیا، انرژی، مدارها، حل مسئله، مهارت های نرم، یاد بگیرند. کتاب ماینکرافت فارسی رایگان نسخه های معلم و کلاس

Minecraft هدف از بازی چیست؟ ^

بیایید با گفتن اینکه هدف واحدی از بازی وجود ندارد شروع کنیم، هرکسی می تواند همانطور که دوست دارد بازی کند. هیچ امتیازی برای جمع آوری یا قوانینی برای رعایت وجود ندارد، بنابراین تنها محدودیت استفاده در تخیل کسانی است که از آن استفاده می کنند.

ممکن است در نگاه اول ابتدایی و با گرافیکی کتاب ماینکرافت فارسی رایگان با وضوح پایین به نظر برسد، اما به زودی مشخص می شود که این بازی شگفتی های متعددی را در انتظار خود دارد.

به‌روزرسانی Minecraft: Better Together اکنون در دسترس است! با هم فعال شد!

می توانیم آن را نسخه مدرن آجرهای لگو ساعت اول بدانیم. در Minecraft شما در یک دنیای مجازی غوطه ور هستید، با قوانین فیزیکی بسیار خاص آن و به محیط هایی با ویژگی های مختلف به نام بیوم (صحرا، دریا، یخ و غیره) تقسیم می شوید، همه چیز مربع است و از بی شمار بلوک-آجر رنگی تشکیل شده است.

برخلاف بسته بندی آجرها، منابع آنها نامحدود است و فضایی را برای ایرانیان سایبر خلاقیت لجام گسیخته باقی می گذارد، در واقع ساخت و سازهای کمی از کاربران، دست کم، چشمگیر هستند، با تغییرات نامحدود بازسازی، کتاب ماینکرافت فارسی رایگان خلاقیت های کاملاً خارق العاده، ماشین آلات، تنظیمات و / یا کل دنیاها .

با Minecraft بازی کنید

پدیده Minecraft از تطبیق پذیری آن ناشی می شود. این یک تعامل مداوم با یک محیط سه بعدی غنی است که تقریباً تمام حواس را در بر می گیرد. حالت چند نفره این بازی به شما این امکان را می دهد که در زمان واقعی حداکثر 5 کاربر-دستگاه را در وای فای یا هزاران نفر با استفاده از سرورها بازی کنید و مهارت های کار گروهی، حل مسئله و کار بر روی یک پروژه را به شدت توسعه دهید.

سازندگان به‌طور دوره‌ای به‌روزرسانی‌های هیجان‌انگیزی را اجرا می‌کنند، بازی را هر چه بیشتر غنی‌تر و جذاب‌تر می‌کنند، و همکاری می‌کنند. در نظر گرفتن پیشنهادات جامعه هواداران در سراسر جهان.

کاربران همچنین می توانند از بین هزاران پوست مختلف، مثلاً لباس / لباس برای شخصیت خود انتخاب کنند. اینها تنها چند دلیل است که چرا Minecraft در اوایل سال 2014 به یکی از پرفروش ترین بازی های ویدیویی در جهان تبدیل شد! برای اضافه کردن، شاید بیش از یک بازی، Minecraft یک زمین بازی غول پیکر است

Minecraft عناصر را مسدود می کندMinecraft چگونه شروع کنیم و چگونه بازی کنیم ^

هدف بازی بسته به حالت انتخاب شده توسط کاربر متفاوت است. یکی از جنبه های کلیدی موفقیت Minecraft این بود که بتواند با افراد بیشتری بازی کند. در نسخه Pocket Edition بازی در یک شبکه Wi-Fi با دوستان کتاب ماینکرافت بسیار آسان است. در هر صورت شما با یک دنیای سه بعدی، با گیاهان، حیوانات، اشیاء و ابزارهای مختلف تعامل دارید.


[ بازدید : 91 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کتاب ماینکرافت فارسی رایگان

دوشنبه 9 اسفند 1400
17:59
سجاد

Minecraft یکی از موفق ترین کتاب ماینکرافت فارسی رایگان بازی های دهه گذشته است که باعث ظهور جامعه عظیمی از بازیکنان و طرفداران شده است. موفقیت آن توسط مایکروسافت، مالک فعلی پس از خرید Minecraft در سال 2014 در ازای 2.5 میلیارد دلار، دور نماند.

دلیل چنین محبوبیتی چیست؟ عوامل متعددی دخیل هستند. از یک طرف، ماهیت و قابلیت بازی عنوان - همه چیز بر اساس تخیل و خلاقیت در طول ساخت است، به آزادی حرکت و گزینه های فوق العاده ای می دهد.

از سوی دیگر، این یک بازی بدون پایان یا محدودیت های شناخته شده است که با عملکرد آموزشی طراحی شده است اما در عین حال ساعت های بی پایان سرگرمی را تضمین می کند. این ترکیب سرگرمی، شخصی سازی و یادگیری ترکیبی عالی است.

به این دلایل باید موارد دیگری مانند جامعه کتاب ماینکرافت فارسی رایگان عظیم کاربران آن را اضافه کرد که فقط امکانات بقیه بازیکنان را غنی و گسترش می‌دهد، فشاری که چندین یوتیوب‌بر معروف با پخش بازی‌های خود یا حضور عملی آن به بازی داده‌اند. انواع پلتفرم های بازی دسکتاپ یا قابل حمل. امروزه Minecraft فقط یک بازی ویدیویی نیست، بلکه تقریباً یک دین برای بازیکنان آن است. دوره های نمره دهی مدارس، مسابقات مشاغل دولتی. دوره های IT گواهینامه فناوری اطلاعات اروپا ECDL / ICDL توسط MIUR ATA Call و Teachers 2022 به رسمیت شناخته شده است.

حداکثر امتیاز مسابقه INPS، تماس Carabinieri، پلیس، دانشگاه، ANAS، Health ASL و بیمارستان، منطقه نهادهای عمومی. دوره های نمره دهی مدارس، مسابقات مشاغل دولتی. دوره های IT گواهینامه فناوری اطلاعات اروپا ECDL / ICDL توسط MIUR ATA Call و Teachers 2022 به رسمیت شناخته شده است.

حداکثر امتیاز مسابقه INPS، تماس Carabinieri، پلیس کتاب ماینکرافت فارسی رایگان ، دانشگاه، ANAS، Health ASL و بیمارستان، منطقه نهادهای عمومی. دوره آنلاین گواهینامه رانندگی کامپیوتر اروپایی

اطلاعیه های ویژه معلمان جی پی اس تبلیغی مدرسه و کارکنان ATA

دوره با 4 گواهینامه MIUR به رسمیت شناخته شده ویژه معلمان GPS 2022 (رتبه‌بندی استانی و موسسه) برای جایگزین‌هایی که با شماره OM اداره می‌شوند. 60/2020. دوره آنلاین GPS Teachers 4 MIUR گواهینامه های IT شناخته شده از 119.99 یورو همه شامل. حداکثر امتیاز رتبه بندی 2 امتیاز

منابع دیجیتالی DAD آموزش از راه دور به زبان انگلیسی/ایتالیایی، ایرانیان سایبر دسترسی رایگان به شبکه NAS، جامعه بین المللی دانش آموزان، مربیان، والدین و محققان را با منابع منتخب برای توسعه پایدار و با الهام از تجربیات آموزشی و اصول مدرسه Ad Astra Nova که توسط آن تأسیس شده است، به شبکه NAS نظم می دهد. ایلان ماسک کتاب ماینکرافت فارسی رایگان (تسلا / اسپیس ایکس)

بازی با نسخه های Minecraft و هزینه ها؟ چگونه دانلود و نصب کنیم؟Minecraft هدف از بازی چیست؟Minecraft چگونه شروع کنیم و چگونه بازی کنیم

حالت خلاقانه Minecraft حالت بقای Minecraft کدنویسی و حل مسئله با Minecraft - ساعت کد در CoderDojos و در مدرسه

نسخه آموزشی Minecraft برای مدارس، اما نه تنها ...مزایای Minecraft برای یادگیری و آموزش معایب بازی Minecraft

کتاب ها و ابزارک های Minecraft

بازی با Minecraft از سال 2009، ما اغلب در کتاب ماینکرافت فارسی رایگان مورد بازی ویدیویی #Minecraft صحبت می کنیم، میلیون ها کودک که "دیوانه می شوند" و ساعت ها صرف قرار دادن و حذف بلوک ها یا ویدیوهای YouTube می کنند - والدین برای این پدیده جدید آماده نیستند - معلمان تشویق می شوند از نسخه آموزشی Minecraft استفاده کنند.

مدرسه برای تقریبا هر رشته. شما چی فکر میکنید؟ اجازه دهید در موردش صحبت کنیم! اگر به این موضوع علاقه دارید، در مقالات بعدی در مورد تجربیات و آزمایشات انجام شده به عنوان مربی و والدین به شما خواهم گفت https://wp.me/p4QRf5-1ku

با Minecraft بازی کنید بازی کتاب ماینکرافت با نسخه های Minecraft و هزینه ها؟ چگونه دانلود و نصب کنیم؟ ^


[ بازدید : 58 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بازی ماینکرافت چیست؟

سه شنبه 12 بهمن 1400
17:07
سجاد

انتخاب بستگی به بازی ماینکرافت چیست؟ ترجیحات شما دارد. Bedrock قطعا نسخه کارآمدتر و استفاده آسان‌تر از بازی محبوب است. نسخه جاوا گزینه های بیشتری دارد، اما نیاز به تجربه کمی دارد. هر نسخه ای را که انتخاب کنید، مطمئناً بازیکنان دیگری را خواهید یافتمدتی است که می توانید بیشتر و بیشتر با بازی محبوب Minecraft یا حداقل با کتاب ها یا فیلم هایی در این زمینه مواجه شوید. این بازی عمدتاً مورد علاقه جوانان است، اگرچه بازیکنان مسن‌تری نیز وجود دارند که مراحل کودکان را دنبال نمی‌کنند. با این حال، حقیقت این است که اکثریت قریب به اتفاق والدین نمی‌دانند بازی چیست، درباره چیست و آیا روش خوبی برای گذراندن اوقات فراغت فرزندانشان است یا خیر.

پس بیایید از ابتدا شروع کنیم. ما می توانیم Minecraft را در مرورگر وب، کنسول و گوشی هوشمند بازی کنیم. این یک بازی است که با مکعب های پیکسل مشخصی که کل جهان نشان داده شده را تشکیل می دهد متمایز می شود. بازیکن شخصیت خود را در حالت FPP حرکت می دهد، یعنی از منظر شخصیتی که بازی می کند نگاه می کند و طوری حرکت می کند که گویی شخصیتی از بازی است. به طور کلی، Minecraft قابل قبول است، بدون هدف، طرح، داستان یا سطح خاصی. با این حال، یک چیز وجود دارد که این بازی را از بقیه متمایز می کند و آن این است که می توانید خلاقیت خود را هر طور که می خواهید توسعه دهید. هر بازی که از بازی ماینکرافت چیست؟ صفر شروع می‌کنیم متفاوت است و دنیای متفاوتی را نشان می‌دهد، اگرچه از عناصر یکسانی ساخته شده است، کوه‌ها، دریاچه‌ها، غارها، سواحل و جنگل‌ها از بلوک‌های یکسانی ساخته شده‌اند، اما هر دنیای ساخته شده متفاوت است. علاوه بر دیدن مناظر و تحسین، ما همچنین این گزینه را داریم که همه چیز را همانطور که می خواهیم ایجاد و بازسازی کنیم. بازی حالت های مختلفی دارد و بسته به اینکه کدام حالت را انتخاب کنیم، گزینه های دیگری نیز در اختیار داریم. محبوب ترین حالت ها Survival و Creative هستند.

در حالت اول، بازیکن باید زنده بماند، یعنی علاوه بر کاوش در جهان و به دست آوردن آیتم های لازم برای توسعه شخصیت خود و ایجاد ساختمان ها و سازه های مختلف، باید مراقب غذا و خواب امن برای شخصیت خود نیز باشد. دومین حالت محبوب همه چیز در مورد ساخت و ساز است. بازیکن تمام بلوک های ممکن را در دسترس دارد که از آنها می تواند هر چیزی را که می خواهد ایجاد کند. خود ساختمان احتمالاً به سرعت خسته می‌شود، بنابراین سازندگان Minecraft اطمینان حاصل کردند که بلوک‌ها با یکدیگر متفاوت هستند و اینگونه است که بلوک‌های چوبی، سنگی، گیاهان و حتی حیوانات را به تصویر می‌کشیم. بنابراین، ابزار بسیار خوبی برای کمک ایرانیان سایبر به رشد خلاقیت و تفکر فضایی در کودکان است.

همچنین چالش هایی برای بازیکنان در Minecraft وجود دارد. در حالت Survival می توانید با کاراکترهای سیستم مواجه شوید. اوباش، اسکلت ها، زامبی ها، عنکبوت ها و هیولاهای دیگری هستند که سعی می کنند ما را در بازی مزاحم کنند. ما نیز به نوبه خود وظیفه داریم این شخصیت ها را نابود کنیم. با این حال، چنین اوبابی در حالت Creative وجود بازی ماینکرافت چیست؟ ندارد، که باعث می شود تمرکز فقط بر روی ایجاد آسان تر شود. یکی دیگر از موانع در حالت Survival توسعه شخصیت شما و دنیایی است که آنها را احاطه کرده است. بر خلاف حالتی که همه چیز را در سینی داریم، اینجا باید همه چیز را بدست آوریم، یعنی اگر درختی را قطع کنیم، فقط می توانیم از آن تخته بسازیم، که می توانیم آن را به یک کارگاه تبدیل کنیم، جایی که بعداً اسلحه ایجاد می کنیم. ابزار و وسایل ضروری یک واقعیت جالب این است که جاذبه در بازی فقط بر شخصیتی که بازی می کنیم تأثیر می گذارد. این بدان معناست که متأسفانه اگر از ارتفاع زیاد بیفتیم همه چیز بازی ماینکرافت چیست؟ را از دست می دهیم، اما اگر تنه درخت را قطع کنیم، برگ ها و هر چیزی که روی آن بود در هوا می ماند. ممکن است فکر کنید این یک واقعیت بیهوده است که توسط برخی از متخصصان رایانه اختراع شده است، خوب نه. این مثال در مدارس توسط معلمان فیزیک استفاده می شود تا به دانش آموزان نشان دهند که اگر جاذبه وجود نداشته باشد چه اتفاقی می افتد.

از همه اینها به نظر می رسد که Minecraft برای آموزش بسیار مفید است، اما این بازی جنبه مثبت دیگری نیز دارد. بازیکنان می‌توانند روی سرورهای مشترک با هم متصل شوند تا کپی‌هایی از کاخ سفید، کولوسئوم بازی ماینکرافت چیست؟، یک قلعه قرون وسطایی یا فقط شهر خودشان بسازند. بازی کردن با هم مستلزم اشتراک‌گذاری نقش‌ها است، برخی منابع را از معدن استخراج می‌کنند، برخی دیگر می‌سازند و می‌سازند، و برخی دیگر می‌جنگند و اوباش را دور می‌کنند. بنابراین نه تنها یک بازی، بلکه مکانی برای تشکیل یک جامعه و ایجاد روابط است.

همچنین باید به یاد داشته باشید که Minecraft هنوز یک بازی است و مانند هر بازی می تواند بیش از حد اعتیاد آور باشد. والدین باید زمانی را که کودکان برای ایجاد یک دنیای مجازی صرف می کنند در نظر بگیرند و تحت کنترل خود داشته باشند، زیرا به راحتی می توان خود را در امکان ساختن چیز جدیدی از دست داد. ظاهراً مواردی بازی ماینکرافت نیز وجود دارد که کودکان تحمل از دست دادن یا تخریب چیزی را که مدتهاست در حال ساختن آن بوده اند را ندارند و این خود باعث پرخاشگری کودک می شود.
[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بازی ماینکرافت چیست؟

سه شنبه 12 بهمن 1400
17:04
سجاد

Minecraft یک بازی است که یادگیری بازی ماینکرافت چیست؟ آن نسبتاً آسان است و تسلط بر آن سخت است. آستانه ورود واقعاً پایین است - بازی دوستانه است، با رابط کاربری مانعی ندارد، می توانید پس از مدتی احساس راحتی کنید. البته ساختن سازه های پیچیده نیاز به تمرین، زمان و حوصله دارد - اما با امکاناتی که هم از سازنده نقشه و هم خود مکانیزم ساخت دارد، بازی بسیار دوستانه است که بدون شک به موفقیت چشمگیر آن تبدیل شده است.

Minecraft مانند Pokemon Go خواهد بود. در اینجا Minecraft Earth، نسخه جدید این بازی محبوب است

تعداد زیادی پلتفرم که Minecraft در آنها ظاهر شد نیز مهم بود. او اولین کار خود را روی رایانه شخصی با ویندوز انجام داد، اما در ایکس باکس وان، ایکس باکس 360، پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، پلی استیشن ویتا، اندروید، iOS، ویندو نیز موفق شد. ws Phone، Fire OS، Wii U، Apple TV، Fire TV، Nintendo Swtich یا New Nintendo 3DS. روی خود کامپیوتر هم نسخه ای به زبان جاوا هست که قابل مود کردن هست و همینطور نسخه رسمی مایکروسافت برای ویندوز 10. من روی پلتفرم های زیادی بازی کردم و اساسا سرگرمی در همه یکسان است، بازی هم روی آن کاملا کار می کند. یک صفحه نمایش لمسی، بنابراین هیچ کس نباید تعجب بازی ماینکرافت چیست؟ آور باشد، آن را در گوشی های هوشمند و تبلت بسیار محبوب است. Minecraft دو نسخه اصلی دارد: Minecraft Java Edition و Bedrock Edition که از جمله با یکدیگر متفاوت هستند. قابلیت و قابلیت بازی آنلاین. بررسی کنید که چه تفاوت هایی بین آنها وجود دارد و چگونه روی گیم پلی بازی تأثیر می گذارد.

تفاوت بین Minecraft Bedrock و Java Editionکدام نسخه را انتخاب کنید - Minecraft Java یا Bedrock Edition؟

تفاوت بین Minecraft Bedrock و Java Edition

Minecraft Minecraft است، چگونه می تواند متفاوت باشد؟ با وجود اینکه هنوز همان بازی است، نسخه‌های جاوا و بستراک تغییرات قابل توجهی در عملکرد دارند که می‌تواند به طور قابل توجهی بر گیم‌پلی و تجربه بازیکن تأثیر بگذارد

اول از همه، معنی نام ها چیست؟ جاوا نسخه اصلی Minecraft است که به زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده است. Bedrock Edition از نام پایگاه کد "Bedrock" در زبان برنامه نویسی C ++ گرفته شده است بازی ماینکرافت چیست؟ که در آن موتور بازی دوباره ساخته شد تا بتواند روی دستگاه های غیر جاوا اجرا شود. بنابراین در ایکس باکس و پلی استیشن.

از آنجایی که Bedrock بازسازی نسخه جاوا است، عملکرد ایرانیان سایبر اصلی یکسان است - ما همان استیو را مانند قبل بازی می کنیم، بلوک های مشابه را جمع آوری و مرتب می کنیم. با این حال، بزرگترین تفاوت، توانایی بازی آنلاین است - Minecraft Java Edition فقط برای Windows، Linux و MacOS در دسترس است، بنابراین فقط می تواند با بازیکنان این سیستم ها بازی کند. Bedrock Edition برای کنسول‌ها و بازی‌های متقابل طراحی شده است و به بازیکنان Xbox، PlayStation و دارندگان نسخه رایانه شخصی Bedrock اجازه می‌دهد با هم بازی کنند.

گیم پلی بازی در Bedrock به دلیل امکان بازی با سیستم های دیگر، گسترده تر به نظر می رسد، اما Minecraft Java Edition یک آستین در آستین خود دارد - سن و تجربه. نسخه جاوا قابل تغییر است و اجرای بازی ماینکرافت چیست؟ دنیای پیچیده یا حالت های جدید بازی آنلاین آسان تر است. علاوه بر این، تغییرات در نسخه جاوا رایگان است، در حالی که Mojang در Bedrock سعی می‌کند با دریافت هزینه برای برخی از افزونه‌ها، از سازندگان محتوا پشتیبانی کند.

ویژگی های اصلی Minecraft Java Edition:خودتان ظاهر شخصیت خود را شخصی سازی کنید فقط برای Windows، MacOS و Linux در دسترس است نیازهای گرافیکی بیشتری نسبت به Bedrock بدون گیم پلی کراس پلتفرم انجمن و مدهای گسترده

ویژگی های اصلی Minecraft Bedrock Edition:امکان بازی با بازیکنان بازی ماینکرافت چیست؟ دیگر پلتفرم ها (کراس پلی) فروشگاه Minecraft - افزونه‌ها و پوسته‌های شخصیتی که توسط توسعه‌دهندگانشان پشتیبانی می‌شوند

حساب چند پلتفرمی - روی رایانه شخصی، ایکس باکس، پلی استیشن و تلفن بازی کنید نیازهای گرافیکی کمتری نسبت به نسخه جاوا

امکان تنظیم کنترل بازی ماینکرافت های والدین بر روی ایکس باکس

کدام نسخه را انتخاب کنید - Minecraft Java یا Bedrock Edition؟


[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اسکرچ جونیور

يکشنبه 26 دی 1400
16:37
سجاد

شما زمان برای اسکرچ جونیور توسعه مهارت های نرم داشته اید

علیرغم شهرت صنعت فناوری به عنوان خانه نوابغ ناهنجار اجتماعی، افرادی که واقعاً موفق می شوند این کار را انجام می دهند زیرا آنها چیزی فراتر از توانایی فنی دارند.

اگر تجربه پیمایش در موقعیت‌های تجاری پیچیده، ایجاد اجماع در تیم‌ها، سخنرانی عمومی، یا می‌دانید چگونه کار را اولویت‌بندی کنید تا یک پروژه به موقع انجام شود، دارید، این مهارت‌ها شما را از بسیاری از مهندسان صنعت فناوری برتر می‌دهد.

تجربه زندگی بیشتر به اسکرچ جونیور معنای پروژه های منحصر به فرد بیشتر است

یکی از چیزهایی که هر کدنویسی برای استخدام شدن به آن نیاز دارد این است که نشان دهد می تواند کدنویسی کند. این اغلب از طریق پروژه ها انجام می شود. شرکت ها دوست دارند ببینند که شما می توانید یک مشکل واقعی را انتخاب کنید و یک نرم افزار برای حل آن مشکل بسازید.

مزیت شما در اینجا این است که بیشتر از یک فرد 20 ساله با موقعیت های زندگی مواجه شده اید. شاید بتوانید یک صفحه وب برای تبلیغ یک رویداد در صنعت خود برای کار بسازید. شاید شما یک والدین جدید هستید و می‌توانید برنامه‌ای بسازید تا الگوهای خواب کودکتان را ضبط کرده و داده‌ها را تجسم کنید.

نکته این است که شما می توانید اسکرچ جونیور از تجربیات منحصر به فرد خود برای ایجاد پروژه های غیرعادی استفاده کنید که کارفرمایان از متقاضیان متوسط ​​سطح ابتدایی خود نبینند.

اگر مهارت های طراحی یا مدیریت پروژه دارید، حتی بهتر است. ایرانیان سایبر برای صحبت در مورد نحوه برنامه ریزی و اجرای پروژه و حل کارآمد مشکل بدون ایجاد ویژگی هایی به خاطر آن، امتیاز جایزه دریافت خواهید کرد.

منفی ها سایر تعهدات می توانند in روش یادگیری

یکی از چیزهایی که ممکن است کمتر از همسالان خود داشته باشید، وقت آزاد است. فرقی نمی‌کند پدر و مادر باشید، یا در حال حاضر مشغول یک شغل پر استرس در زمینه‌های مختلف هستید، باید سخت‌تر تلاش کنید تا زمان و مکان خود را به یادگیری کدنویسی اختصاص دهید.

کدگذاری نیاز به تمرکز و ثبات دارد اسکرچ جونیور. زمانی که سعی می کنید سر خود را در اطراف مفاهیم دشوار بپیچانید، به دوره های زمانی بدون وقفه نیاز خواهید داشت، و برای دیدن نتایج باید به آن پایبند باشید. مانند هر مهارت جدید با منحنی یادگیری، اگر فقط تکه هایی را اینجا و آنجا انجام دهید، برای پیشرفت با مشکل مواجه خواهید شد.

شما می توانید به فردی کوچکتر از خود گزارش دهید

اگر هدف شما این است که در نهایت در فناوری کار کنید، باید بپذیرید که افرادی با شما دخالت می کنند، یا شما را مدیریت می کنند، که ممکن است (در برخی موارد) ده ها سال اسکرچ جونیور جوان تر باشند.

اگر از صنایع سنتی تری آمده باشید که سن به طور کلی با سلسله مراتب شرکت افزایش می یابد، این می تواند شوکه کننده باشد. هیچ راهی واقعی برای دور زدن این موضوع وجود ندارد جز اسکرچ جونیور اینکه بخواهید بپذیرید به مرور زمان به آن عادت خواهید کرد. اگر شما را
[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اسکرچ جونیور

يکشنبه 26 دی 1400
16:34
سجاد

چرا افراد اهل فن اسکرچ جونیور اینقدر جوان هستند؟ من تا 25 سالگی اولین خط کدم را ننوشتم.

می‌دانم که برای افراد بالای 30 سال هنوز جوان به نظر می‌رسد، اما حتی در آن زمان، می‌دانستم که هرگز نمی‌توانم با افرادی که در دانشگاه یاد گرفته‌اند رقابت کنم، چه رسد به افرادی که از 6 سالگی برنامه‌نویسی می‌کردند. قدیمی

این همان چیزی است که کدنویسی را از سایر مهارت ها متمایز می کند: به اندازه کافی قابل ارتباط و در دسترس است تا افراد بتوانند در کودکی یاد بگیرند (اگر منابع لازم برای انجام این کار را داشته باشند). و به همین دلیل است که می توانید افرادی را در صنعت فناوری با مهارت های برنامه نویسی پیشرفته قبل از جشن تولد 20 سالگی خود بیابید.

مزایا و معایب یادگیری اسکرچ جونیور کدنویسی بعد از 30 سالگی

ممکن است فکر کنید وجود چنین توسعه دهندگان نرم افزار جوانی خبر بدی برای افراد متحول کننده شغل است، اما این لزوما درست نیست.

یادگیری کدنویسی و تغییر شغل موفقیت آمیز در توسعه نرم افزار پس از 30 سالگی هنوز کاملاً ممکن است، و در واقع برخی از مزایای یادگیری کدنویسی در مراحل بعدی زندگی وجود دارد که می تواند شما را نسبت به همسالان جوان تر خود برتری دهد.

نکات مثبت تغییر اسکرچ جونیور شغل فنی سریع است

یادگیری کدنویسی در مقایسه با سایر حرفه‌های با حقوق بالا که ایرانیان سایبر می‌توانید مجدداً در آنها مهارت داشته باشید، سریع است. هنگامی که گزینه های دیگر برای بازگشت به مدرسه نیاز به آموزش طولانی مدت رسمی، گواهینامه های پیچیده یا حتی سال ها از زندگی شما دارند، این واقعیت است که شما می توانید یک تغییر حرفه ای فنی را تنها در چند ماه ایجاد کنید - و با مهارت هایی که می توانید کاملاً در خانه یاد بگیرید - یک مثبت بزرگ

این بدان معنا نیست که آسان است (یادگیری کدنویسی و پیدا کردن اولین شغل شما احتمالاً یکی از سخت ترین دوره های زندگی شما خواهد بود)، اما اگر متوجه شوید که این چیزی است که از آن لذت می برید، آن کار سخت قطعا نتیجه خواهد داد.

شما تجربه اسکرچ جونیور قبلی دارید

هر کاری که تا این لحظه برای کار انجام داده اید، از آن مهارت کسب کرده اید. چه تعامل با مشتریان، مدیریت تیم ها، یا کار بر روی چیزی که به مهارت های فنی متفاوتی نیاز دارد، فکر نکنید که باید هدر برود.

اون 22 ساله ها با 15 سال سابقه کدنویسی؟ اینا رو ندارن

مطمئنا، آنها ممکن است برنامه نویسان پیشرفته ای اسکرچ جونیور باشند، اما فاقد آن نوع مهارت هایی هستند که شما فقط از طریق بلوغ و تجربه می توانید به دست آورید.

شاید دانش خاصی در زمینه دیگری مانند حقوق، آموزش، علوم یا املاک و مستغلات داشته باشید. این خبر خوبی است! تقریباً برای هر صنعتی که می‌توانید تصور کنید، یک استارت‌آپ وجود دارد که یک محصول فناوری برای آن صنعت یا اطراف آن می‌سازد. و شما می توانید شرط ببندید که آنها بسیار مشتاق خواهند بود که شخصی را در هیئت مدیره داشته باشند اسکرچ جونیور که نه تنها مهارت های کدنویسی داشته باشد، بلکه از قبل زمینه آنها را نیز درک کرده باشد.


[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور

يکشنبه 12 دی 1400
12:15
سجاد

برای کوچولوها نیز اپلیکیشنی تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، Scratch Junior، ساده و بدون کلام وجود دارد تا در سنین پیش دبستانی، بین 5 تا 7 سال نیز به آن دسترسی داشته باشید.

Scratch همچنین می تواند به ساخت، ساخت بازی ها و کنترلرهای خارجی کمک کند، زیرا می تواند با ابزارهایی مانند Makey Makey، Micro قابل برنامه ریزی: بیت کارت یا اجزای قابل برنامه ریزی لگو ادغام شود. بنابراین، از طریق Scratch، می‌توانیم به یک ماشین اسباب‌بازی فرمان بدهیم یا میمون‌های لگو را با استفاده تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور از Micro: Bit به‌عنوان کنترل‌کننده حرکت دهیم.

انجمن Scratch در سرتاسر جهان پراکنده شده است و بنابراین به راحتی می توان ایده ها، پیشنهادات و پروژه هایی را برای گرفتن و دوباره کار کرد، بدون اینکه از ابتدا شروع کرد. از سوی دیگر، نام اسکرچ از ایده اختلاط پروژه های مختلف مانند دی جی ها با رکوردها گرفته شده است.

ساخت کد توسط مایکروسافت

در سال‌های اخیر، یک زبان «بلاک» جدید از دنیای مایکروسافت به نام Make Code وارد شده است که برخلاف اسکرچ، در این مورد برنامه‌نویسی به خودی خود «اجرا نمی‌شود» بلکه به ابزارهای خارجی تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور متکی است و یکی از آنها Minecraft بسیار معروف است. بنابراین کودکان می‌توانند «ابر قدرت» جدید خود را برای Minecraft برنامه‌ریزی کنند یا سناریوهای جدیدی ایجاد کنند، از زبانی ساده، یعنی بلاک‌ها.

با Makecode می توان Micro: bit مانند Scratch و همچنین Circuit Playground Express و یک سری کارت های قابل برنامه ریزی نیز برای بازسازی بازی های سبک دهه 80 مناسب است. با استفاده از مایکروسافت آرکید، در واقع می‌توانیم بازی کوچک خود را برنامه‌ریزی کنیم، طبق یک آموزش یا نه، و آن را روی کارت نصب کنیم تا کنسول قابل حمل خود را بسازیم. برای بازی با خانواده، سایت همچنین پیشنهاد می‌کند (با استفاده از برد Raspberry Pi برنامه‌ریزی شده با Makecode) یک پلی استیشن مقوایی یا یک میز قهوه Ikea مجهز به دکمه‌ها و جوی استیک‌های کوچک ایجاد کنید. یک کار خوب برای درگیر کردن پیر و جوان.

برنامه مخترع برای بهترین ها

برای افراد مسن تر نیز ممکن است به فکر تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور ایجاد برنامه های بازی که روی تلفن هوشمند کار می کنند، بیفتند. در این مورد ما App Inventor را توصیه می کنیم، سیستمی مبتنی بر زبان برنامه نویسی Blockly، توسط MTI و توسعه یافته توسط گوگل.

تمام مثال‌های بالا، زبان‌های برنامه‌نویسی واقعی هستند، ایرانیان سایبرحتی اگر توسط بلوک‌ها واسطه شوند و بنابراین به زبان‌هایی مانند جاوا اسکریپت یا پایتون قابل ترجمه هستند. به این ترتیب می توان برنامه نویسی را «مثل بزرگترها» به روشی سرگرم کننده یاد گرفت.

KODU، یک سیستم بصری

با این حال، تنظیماتی نیز برای ایجاد بازی های ویدیویی وجود دارد که می توانند به همان اندازه سرگرم کننده باشند، بدون استفاده از زبان واقعی. با ماندن در محیط مایکروسافت، Kodu قطعا شایسته ذکر است. در این مورد، ما در تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور مورد کدنویسی صحبت نمی کنیم، زیرا در مورد برنامه نویسی به معنای دقیق آن نیست، اما در مورد امکان ایجاد بازی های ویدیویی از طریق یک سیستم بصری است. بازی هایی که به این ترتیب ساخته شده اند سه بعدی و همچنین با کنسول ایکس باکس سازگار هستند و می توانند انواع مختلفی داشته باشند: مسابقه ای، استراتژیک، RPG، ماجراجویی، پازلی ...

آزمایشگاه نینتندو

اگر بخواهید به جای آن مستقیماً از کنسول برنامه نویسی کنید چه؟ نینتندو "آزمایشگاه بازی ها" را برای نینتندو سوییچ پیشنهاد می کند. در اینجا دستورات، دکمه ها و کاراکترها Nodon نامیده می شوند و باید به یکدیگر متصل شوند تا یک بازی ویدیویی پلتفرم یا یک بازی مسابقه ای یا یک ماشین پین بال ایجاد کنند. کارگاه بازی را می توان به تنهایی، با خانواده و همچنین به صورت آنلاین از راه دور با کپی و اشتراک گذاری آثار دیگران بازی کرد. از بازی به کدنویسی بروید

از بازی به کدنویسی بروید

Scratch یکی از محبوب ترین برنامه های کدنویسی در تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور جهان برای برنامه نویسی خلاقانه است که پسران و دختران از سن 4 سالگی (همراه با نسخه جوان) تا نوجوانی می توانند از آن استفاده کنند.


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور

يکشنبه 12 دی 1400
12:12
سجاد

باید بدانید که عملکرد ویرایشگر آفلاین Scratch با آنچه تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور که قبلا در فصل استفاده از Scratch از مرورگر این راهنما توضیح داده شد، یکسان است. تنها تفاوت در تنظیم زبان در شروع اول است: برای داشتن ویرایشگر آفلاین Scratch به زبان ایتالیایی، روی نماد جهان در بالا سمت چپ کلیک کنید و گزینه ایتالیایی را از منوی ظاهر شده انتخاب کنید.

استفاده از Scratch از تبلت

Scartch همچنین به عنوان یک برنامه در دسترس است اما فقط برای تبلت های مجهز به اندروید و آی پد. علاوه بر این، این نسخه کامل Scratch نیست، بلکه ساده سازی آن برای کودکان 5 تا 7 ساله است که ScratchJr نام دارد.

پس از دانلود برنامه ScratchJr از فروشگاه دستگاه خود،تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور دومی را راه اندازی کنید و با انتخاب یکی از گزینه های موجود بین School، Home و Other مشخص کنید که در آن از ScratchJr استفاده می کنید، سپس روی نماد خانه ضربه بزنید تا به پروژه های خود دسترسی پیدا کنید. اگر هنوز هیچ پروژه ای در دسترس ندارید، دکمه + قابل مشاهده در زیر پروژه های من را فشار دهید تا پروژه جدیدی ایجاد کنید.

در صفحه جدید نمایش داده شده، دکمه + قابل مشاهده در سمت چپ را فشار دهید تا اسپرایت های جدید اضافه کنید، در حالی که با زدن دکمه + در سمت راست می توانید صحنه های جدید اضافه کنید. علاوه بر این، با فشار دادن روی نماد افقی قابل مشاهده در بالا، می توانید پس زمینه ای را برای استفاده برای صحنه های خود تنظیم کنید.

با استفاده از دستورات قابل مشاهده در زیر، با این حال، می توانید شروع ایرانیان سایبر به ایجاد اولین انیمیشن خود کنید. دانستن اینکه مکانیسم مشابه با آنچه در پاراگراف های قبلی این راهنما توضیح داده شده است مفید خواهد بود.

سپس یکی از دکمه های قابل مشاهده در زیر را فشارتفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور دهید تا به بلوک های فرمان دسترسی پیدا کنید: دکمه زرد رنگ برای دسترسی به دستورات کنترل و تنظیم شروع انیمیشن. دکمه آبی برای دستورات حرکت؛ دکمه بنفش برای بزرگنمایی، کوچک کردن یا پنهان کردن کاراکترها. دکمه سبز برای دستورات صوتی؛ دکمه نارنجی برای تنظیم سرعت و استفاده از دستورات تکرار و دکمه قرمز برای پایان دادن به انیمیشن. در ابتدا خراش بود

اولین مورد، برای طول عمر، انتشار و فوری بودن، قطعا Scratch است. این یک زبان برنامه نویسی "بلاک" است، یعنی دستورات تکه هایی از پازل هستند که با قرار گرفتن در کنار هم در موقعیت مناسب، به بازی جان می بخشند. چه بازی؟ چیزی که قرار است ایجاد کنیم، هر عنصر و هر مرحله را تکه تکه اصلاح کنیم. شما می توانید شخصیت خود تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور را به نام "جن"، سناریو، عناصر تعامل و غیره ایجاد کنید.

اسکرچ در سال 2003 از کار گروه مهدکودک مادام العمر آزمایشگاه رسانه MIT به رهبری میچل رسنیک متولد شد و از آن زمان تاکنون بیشترین استفاده را برای آموزش برنامه نویسی به کودکان داشته است. رویکرد گروه مهدکودک مادام العمر (که می توانیم آن را به عنوان "مهدکودک برای زندگی" ترجمه کنیم) رویکردی از تجربه مستقیم، آزمایش، خلاقیت، به اشتراک گذاری است، بسیار دور از "درس کامپیوتر". پیدا کردن "موقعیت مناسب" در قطعات Scratch به این معنی نیست که تنها یک راه حل وجود تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور دارد، بلکه فقط به این معناست که برنامه نویسی، مانند برنامه بزرگسالان، به دقت، توجه به جزئیات و جستجوی خطاها نیاز دارد. محیط اسکرچ امکان بیان آزادانه خلاقیت را فراهم می کند.

چند نمونه؟ یک کودک می تواند انتخاب کند که شخصیت مورد تفاوت اسکرچ با اسکرچ جونیور علاقه خود را در بازی قرار دهد، والدین می توانند بازی های ویدیویی دوران کودکی خود را بازسازی کنند، یا برادر بزرگتر می تواند یک بازی با جدول زمان ایجاد کند تا آنها را به کودک آموزش دهد.


[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کدنویسی کودکان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]