سریع ترین روش آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان

شنبه 26 اسفند 1402
10:54
سجاد

اگر فکر می کنید ممکن است یک برنامه نویس آینده د آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان ر دستان خود داشته باشید، وقت آن است که فرزندتان را با Scratch آشنا کنید. این یک زبان برنامه نویسی است که مفاهیم برنامه نویسی را به کودکان خردسال آموزش می دهد و در عین حال ساخت انیمیشن، بازی و موارد دیگر را برای آنها آسان می کند و سپس همه آنها را به صورت آنلاین با دوستان به اشتراک می گذارد. کتاب جدیدی از No Starch Press، Super Scratch Programming Adventure!: Learn to Program By Making Cool Games شروع را آسان تر می کند.

Scratch در گروه مهدکودک مادام العمر MIT Media Lab ایجاد شد. این برای آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان سنین هشت به بالا هدف گذاری شده است، اگرچه کودک شش ساله من آن را بسیار سرگرم کننده می داند. اگر فرزند شما می تواند بخواند، اعداد را بفهمد و موس را کنترل کند، احتمالاً می تواند با Scratch شروع کند، به خصوص اگر از نرم افزارهای خلاقانه مانند برنامه های طراحی استفاده می کند. کودکان کوچکتر ممکن است کمی بیشتر از بزرگترها به کمک نیاز داشته باشند. برای ایجاد برنامه‌ها در Scratch، شما به سادگی بلوک‌های پازل رنگی از کد نوشته شده به زبان ساده را بکشید و رها کنید، آنها را به هم بچسبانید، سپس متغیرها را تغییر دهید:

ماجراجویی برنامه ن آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان ویسی Super Scratch! به توسعه دهنده نوپا شما کمک می کند یاد بگیرد که از Scratch با داستان کمیک بوک استفاده کند. هر بخش با ادامه‌ای از یک داستان شروع می‌شود که با دادن مشکلی به خواننده برای حل با Scratch به پایان می‌رسد. در طول مسیر، بچه‌ها با اصطلاحات نرم‌افزاری مانند «sprite»، «loop» و «variable» آشنا می‌شوند. در پایان کتاب، آنها با ثمرات خلقت خود پاداش می گیرند، بازی ای که می توانند انجام دهند و بدانند که خودشان آن را ساخته اند.

بهترین بخش در مورد استفاده از اسکرچ، طیف گسترده ای از مهارت ها است، از خلاقیت در سمت چپ مغز تا استدلال سمت راست مغز. همچنین به اشتراک گذاری، همکاری و یادگیری از دیگرا آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان ن را تشویق می کند - همه مهارت های اضافی غیر برنامه نویسی مفید در دنیای برنامه نویس.

ماجراجویی برنامه نویسی Super Scratch! توسط پروژه LEAD (یادگیری از طریق مهندسی، هنر و طراحی) نوشته شده است که در سال 2005 با همکاری فدراسیون گروه های جوانان هنگ کنگ، آزمایشگاه رسانه MIT و دانشگاه چینی هنگ کنگ آغاز شد.

من یک نسخه از این کتاب را برای بررسی دریافت کردم.

محبوبترین

بهترین پلت فرم های خودروهای خودران آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان چین، تست شده و مقایسه شده

دنده

بهترین پلت فرم های خودروهای خودران چین، تست شده و مقایسه شده

مارک اندروز

چگونه همه ویدیوهای TikTok خود را دانلود کنیم

دنده

چگونه همه ویدیوهای TikTok خود را دانلود کنیم

بون اشورث

چگونه Rivian شاسی بلند برقی R2 خود را با قیمت 45000 دلار عرضه می کند

دنده

چگونه Rivian شاسی بلند برقی R2 خود را با قیمت 45000 دلار عرضه می کند

آریان مارشال

فاحش ترین اشتباهات فتوشاپ آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان عکس کیت میدلتون

فرهنگ

فاحش ترین اشتباهات فتوشاپ عکس کیت میدلتون

ریسی راجرز

موضوعات

کتاب ها

برنامه نویسی کامپیوتری برای کودکان

برنامه نويسي

GEEKMOM

بیشتر از سیمی

تلاش من برای رفع خرابی برنامه Roku هشداری در آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان مورد هوش مصنوعی ارائه می دهد

تلاش من برای رفع خرابی برنامه Roku هشداری در مورد هوش مصنوعی ارائه می دهد

فناوری مصرف کننده به کاربران آموزش داده است که انتظار داشته باشند و با خرابی ها و سایر اشکالات مقابله کنند. وقتی تمام دنیا از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، اشکالات اجتناب‌ناپذیر عواقب بزرگ‌تری خواهند داشت.

استیون لوی

یک مقام ارشد سایبری کاخ سفید به طرز شگفت انگیزی خوش بین است

یک مقام ارشد سایبری کاخ سفید به طرز شگفت انگیزی خوش بین است

آن نوبرگر، معاون مشاور امنیت ملی دولت بایدن آموزش کار با برنامه اسکرچ برای کودکان در امور سایبری، به WIRED در مورد تهدیدات امنیت سایبری نوظهور و آنچه ایالات متحده قصد دارد در مورد آنها انجام دهد، می گوید.

گرت ام. گراف

اکانت های تحت حمایت کرملین در حال تلاش برای نابودی یولیا ناوالنایا هستند

اکانت های تحت حمایت کرملین در حال تلاش برای نابودی یولیا ناوالنایا هستند

حساب‌های رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌های تحت Learning how to work with the Scratch program for children حمایت کرملین و کانال‌های تلگرام همگی با هماهنگی برای ارسال ادعاهای نادرست درباره بیوه الکسی ناوالی کار می‌کنند.

دیوید گیلبرت


[ بازدید : 26 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کدنویسی کودکان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]