راهاکار های آموش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان

پنجشنبه 19 فروردين 1400
0:28
سجاد

2. بیش از حد تصحیح نکنید

کودکان خردسال همانطور که زبان مادری خود را می آموزند انگلیسی را یاد می گیرند: از طریق تجربه و تعامل. آنها آگاهانه در مورد ساختار و دستور زبان در حال مطالعه نیستند ، بنابراین اصلاحات را طبیعی نگه دارید. اگر آنها اشتباه کردند ، فقط جمله صحیح را تکرار کنید. به عنوان مثال ، اگر دانش آموز شما بگوید ، "او به پارک رفت" ، می توانید پاسخ دهید ، "بله ، او به پارک می رود."

3. حرکت و فعالیت کلیدی است

نه تنها حرکت و فعالیت بخشی از دوران کودکی است ، بلکه در واقع به روند یادگیری کمک می کند و دانش آموزان را درگیر درس های شما می کند. در کلاس خود ، بازی هایی مانند "سیمون می گوید" را امتحان کنید ، یا یک توپ را دور بزنید و از هر دانش آموز بخواهید به س questionالی پاسخ دهد.

4. از آهنگ ها و مرتبا استفاده کنید

به کلاسهای زبان دبیرستان خود فکر کنید. من مطمئن هستم که همه ما کلمات حداقل یک آهنگ جذاب را به خاطر می آوریم ، حتی اگر هنوز هم نتوانیم برای نجات جان خود دستورالعمل بدهیم یا غذا سفارش دهیم! موسیقی قدرتمند است و آهنگ های سرگرم کننده دانش آموزان شما را درگیر خود می کند و به آنها کمک می کند واژگان جدیدی را انتخاب کنند.

به همین ترتیب ، برخی از دانش آموزان یادگیرنده های بصری هستند ، به خصوص بچه های کوچکتر که به زبان خود کاملا سواد ندارند ، چه برسد به یک ثانیه. بالا بردن یا چسباندن فلش کارت های رنگارنگ به صفحه هنگام یادگیری واژگان برای کمک به آنها در به خاطر سپردن کلمات ایده آل است.

5- مدیریت کلاس را بخاطر بسپارید

شما ممکن است در کنار یک معلم محلی مشغول به کار باشید که مسئولیت بیشتری در سمت مدیریت کلاس در تدریس دارد یا ممکن است مجبور شوید آن را به تنهایی ادامه دهید. در هر صورت ، بخش عمده ای از آموزش بچه های جوان ، مدیریت رفتار آنها است.

استفاده از یک "سیگنال آرام" ثابت یک روش موثر برای مدیریت یک گروه بزرگ است (و گروه ها اغلب به ویژه در مدارس دولتی بزرگ خواهند بود). یک سیگنال خوب سه بار زدن است ، دانش آموزان را وادار می کند که ریتم را به عقب برسانند و بعد از پایان کار سکوت کنند. معلمان دیگر از یک تک دستی استفاده می کنند که آن را نگه می دارند تا زمانی که همه دانش آموزان ساکت و یک نشانه باشند. اتفاقی که می افتد ، هرگز بر سر آنها فریاد نزنید. بلند کردن صدا برای جلب توجه آنها می تواند آنها را به صحبت کردن در مورد شما عادت دهد ، بنابراین آرام باشید.

6. سعی نکنید یک راک استار باشید

یکی از بزرگترین شکایاتی که از طریق آموزش انگور انگور در ژاپن شنیدم معلمان ژاپنی زبان انگلیسی بودند که از معلمان خارجی که کارت "rockstar" را بازی می کردند کینه داشتند. برای بچه های جوان ، داشتن یک کلاس خارجی در کلاس جالب و هیجان انگیز است ، به خصوص اگر این اتفاق خیلی وقتها نیفتد ، مثلاً یک بار در هفته یا حتی فقط یک بار در ترم. برای بچه ها آسان است که در یک شور و هیجان انگیز برای آموزش زبان انگلیسی قرار بگیرند ، و برخی از معلمان این امر را تشویق می کنند زیرا فکر می کنند این به معنای درگیری و انگیزه دانش آموزانشان است.

اگر می خواهید رابطه خوبی با معلمان محلی خود داشته باشید ، بهتر است خود را در جایگاه آنها قرار دهید. آنها مجبورند که دانش آموزان خود را برای بقیه روز یا هفته که شما آنجا نیستید ، بیاموزند. آنها باید نظم و انضباط داشته باشند و چیزهایی را آموزش دهند که ممکن است "خسته کننده" تر از انگلیسی باشد. آنها تمام تلاش خود را می کنند تا سطح انرژی را در سطح قابل کنترل نگه دارند تا همه بتوانند یاد بگیرند (و یکدیگر را بشنوند). سر و صدای دروس با معلمان انگلیسی Rockstar می تواند در اطراف مدرسه طنین انداز شود و دانش آموزان را برای بقیه روز هیجان زده کند.

ما نمی گوییم که از سرگرمی اجتناب کنید! کاملا مخالف. اما ایده خوبی است که فعالیت های فردی و ساکت را نیز در دروس خود قرار دهید.


[ بازدید : 144 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کدنویسی کودکان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]