جدید ترین کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان

يکشنبه 5 فروردين 1403
9:26
سجاد

تعطیلات تابستانی است و مهمتر از همه، پایان مدرسه است! اگر کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان برخی وظایف تحمیلی دارند، برخی دیگر باید خود را به دفترچه های تعطیلات محدود کنند. اما چه کسی گفته است که مطالعه در تعطیلات باید خسته کننده باشد؟ 5 نکته ما را برای ترغیب آنها به انجام تکالیف تعطیلات تابستان امسال کشف کنید.

یک روال تنظیم کنید

درست مانند کارهای خانه یا تکالیف در طول سال، حفظ یک v کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان روال کاری خاص برای اطمینان از پویایی موفقیت شما مهم است. بله، حتی اگر تابستان جای خود را به سرعت کمتری بدهد و تنبلی همه چیز را فرا بگیرد!

بنابراین به یاد داشته باشید که قبل از تعطیلات یک برنامه هفتگی کوچک تنظیم کنید تا زمان های کوچک تجدید نظر را برنامه ریزی کنید و بهترین زمان را برای انجام تکالیف خود تعیین کنید. و اگر سازمان پیچیده است، می توانید این برنامه را با استفاده از Maxicours یا یک دفترچه یادداشت تعطیلات ایجاد کنید.

کل خانواده را شامل شود

البته باید بتوانید از این زمان های استراحت استفاده کنید! سالی طولانی کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان و خسته کننده بود، هم برای بچه ها و هم برای شما. برای نفس کشیدن و کشف فعالیت های جدید در فضای باز وقت بگذارید.

بسته به جایی که زندگی می کنید (چه در خانه یا در تعطیلات)، تعداد زیادی فعالیت فرهنگی وجود دارد که می تواند به حفظ دانش فرزند شما در تعطیلات تابستانی (یا حتی ایجاد موارد جدید) کمک کند.

آن را به یک بازی تبدیل کنید

اگر چیزی باشد که به کودکان و نوجوانان انگیزه می دهد، بازی است. بنابراین برای جذاب‌تر کردن زمان کاری از این موارد مثال بزنید: هر صفحه تمام‌شده می‌تواند زمان بیشتری را در یک بازی ویدیویی کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان باز کند، هر فصل تکمیل‌شده یک مزیت برای گذراندن تعطیلات بهتر یا حتی یک هفته کار معمولی و گردش در سینما

هر چیزی که ممکن است او را خوشحال کند بنویسید. این کار باعث می شود که او درگیر این کار شود و مهمتر از همه در طول تعطیلات به تلاش خود ادامه دهد!

دوره های سرگرم کننده ارائه دهید

کار به تنهایی خیلی جذاب نیست، مخصوصاً وقتی همه دوستان شما کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان بیرون هستند یا کنسول نزدیک است... یک راه حل این است که مدتی از تعطیلات را به یک دوره فشرده تجدید نظر اختصاص دهید.

این می تواند در طول تابستان انجام شود، به عنوان مثال برای جبران آموزش برنامه نویسی نوجوانان شکاف در یک یا چند موضوع. تعطیلات برای دوره های زبان عالی است، برای کمک به شما در بهبود زبان انگلیسی!

آخرین امکان این است که قبل از شروع مجدد، روی هفته های آخ v ر تعطیلات کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان تمرکز کنید تا به طور کلی مفاهیم را مرور کنید: دانش آموزان با سرهای پر از دانش به کلاس باز خواهند گشت.

خوش بگذره !

اگر زمان تکالیف همیشه سرگرم کننده نیست، می توان دانش لازم را کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان در جای دیگری پیدا کرد. درست مانند گردش‌های فرهنگی، تعداد زیادی بازی ویدیویی سرگرم‌کننده وجود دارد که قالبی مناسب‌تر برای نسل‌های جوان‌تر ارائه می‌دهد. بازی های تخته ای نیز یک کلاسیک عالی باقی می مانند! دید استراتژیک بچه ها را تقویت می کنند و مغزشان را فعال می کنند!

و البته، اگر فرزند شما در شروع سال تحصیلی تغییر مدرسه داد Summer classes for children and teenagers ، این زمان مناسبی است تا با خواندن چند کتاب یا بهبود مفاهیم با Maxicours


[ بازدید : 19 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کدنویسی کودکان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]