مهم ترین کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان

يکشنبه 5 فروردين 1403
9:18
سجاد

لذت یادگیری برای هوش به اندازه کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان نفس کشیدن برای یک دونده ضروری است.

ماریا مونته سوری

در سال 2015، UFAPEC مطالعه ای در مورد کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان ریتم مدرسه انجام داد که به دو نتیجه منجر شد:

تعطیلات یک هفته ای در طول سال تحصیلی برای ریکاوری و استراحت کافی نیست

مغز انسان در زمستان خسته‌تر است، بنابراین منطقی‌تر است کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان که در زمستان استراحت طولانی‌تری نسبت به تابستان داشته باشیم، زمانی که ما در بهترین حالت هستیم.

حداقل ضرر

1 ماه

یادگیری به دلیل تعطیلات تابستانی

علاوه بر این، مطالعات دیگر از آغاز قرن بیستم نشان داده‌اند آموزش برنامه نویسی نوجوانان که تعطیلات تابستانی منجر به از دست دادن حداقل یک ماه یادگیری بین آزمون‌هایی که در بهار برای دانش‌آموزان داده می‌شود و همان آزمون‌هایی که پاییز بعد گرفته می‌شود، می‌شود. یعنی در شروع سال تحصیلی یک ماه طول می کشد تا معلم کلاس بالا دانش آموزان را به سرعت بیاورد...

به همین دلیل مهم است که مغز بچه هایمان را در تابستان کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان فعال نگه داریم. 10 نکته ما را کشف کنید تا به کودک یا نوجوان شما کمک کند تا با ذهنی تیز، بدون عقب نشینی، تجدید نظر کند و به کلاس بازگردد.

نکته شماره 1 برای تجدید نظر: نیازهای فرزندتان را تعریف کنید

چگونه به فرزند خود کمک کنیم در تعطیلات تجدید نظر کند؟

با توجه به نیازهای فرزندتان اهداف تعیین کنید و برنامه ریزی کنید

قبل از غوطه ور شدن در بازنگری، مهم است که وضعیت را بررسی کنید. در هر موضوع به برنامه مدرسه فرزندتان برگردید و آنچه را که یاد گرفته است یا نه بررسی کنید.

این کار کمی طولانی است اما به وضوح برای آینده مفید خواهد بود.

برای اینکه بفهمید یک مفهوم قابل درک و اکتسابی است، ب کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان ه تمرینات انجام شده در طول سال نگاه کنید و نمرات کسب شده توسط فرزندتان را بررسی کنید. همچنین در صورت داشتن هر گونه شک و تردید می توانید از او درباره مفهومی بپرسید.

تمام فصل ها و درس های موضوعات را در یک جدول (در اکسل یا به صورت دستی به دلخواه خود) طبقه بندی کنید و در کنار هر فصل بنویسید: یادگیری یا مرور.

در اینجا یک مثال برای واضح تر شدن آن بر اساس کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان برنامه ریاضی پنجم ابتدایی آورده شده است:

بدیهی است که کودک شما زمان بیشتری را برای مفاهیمی کلاس های تابستانی برای کودکان و نوجوانان که اکتسابی یا جزئی اکتسابی نکرده است صرف می کند و به سادگی مفاهیمی را که در طول سال به خوبی درک کرده است Summer classes for children and teenagers مرور می کند تا آنها را فراموش نکند.


[ بازدید : 21 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کدنویسی کودکان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]