همه چیز درباره ی تفاوت اسکرچ پايتون

جمعه 25 اسفند 1402
11:18
سجاد

“Scratch” و “Python” برای کودکان

"کد نویسی مدرسه" کم کم در راه است... از سال آینده، تفاوت اسکرچ پایتون دانش آموزان CE1 یاد خواهند گرفت که حرکات را با استفاده از نرم افزار برنامه نویسی مناسب (لاک پشت؟) "کد" کنند. از CE2، دانش آموزان قادر به درک و تولید الگوریتم های ساده خواهند بود.

در خلال یک مکالمه حول یک وعده غذایی بو تفاوت اسکرچ پایتون د که فرزندانم متوجه شدند که یکی از مشاغل قبلی من این بود: توسعه. خیلی دور از برنامه های کاربردی برای گوشی های هوشمند و تبلت های دیگر... من به آنها توضیح دادم که کار یک توسعه دهنده شامل چه چیزی است. پس از اتمام، کاملاً ضروری بود که بیشتر بدانیم… نه یکی، نه دو نفر، به سایت بسیار خوب Code.org رفتند. پس از دنبال کردن اولین آموزش ها (مونتاژ بلوک های دستورالعمل)، آنها بیشتر می خواستند ... متأسفانه، ما به سرعت در دایره های اینترنت در اینترنت می تفاوت اسکرچ پایتون چرخیم و یافتن راهنماها به زبان فرانسوی آسان نیست.

بچه ها-ایرول

خوشبختانه، ما 2 کتاب در Eyrolles پیدا کردیم: "Scratch" و "Python" برای کودکان.

خراش برای بچه ها

استخراج-خراش-بچه ها

این کتاب که از 8 سالگی قابل دسترسی است، تفاوت اسکرچ پایتون به کودکان اجازه می دهد تا در حین سرگرمی، برنامه نویسی را یاد بگیرند. یادگیری آن آسان است، هنوز هم نیاز به مداخله یک بزرگسال دارد، به ویژه برای ایجاد یک حساب کاربری در سایت Scratch (رایگان) یا کمک به یک کودک در مشکل. رویکرد برنامه نویسی سرگرم کننده است، کتاب رنگارنگ است و سطوح/فصل های مختلف به شکل یک کمیک استریپ کوچک است. هدف این کتاب آموزش برنامه‌نویسی به کودکان با جمع‌آوری بلوک‌های دستورالعمل برای ایجاد یک برنامه کوچک (کمی شبیه به یک پازل) است. این کتاب اولین قدم را تشکیل می دهد و به شما اجازه می دهد تا احساسی نسبت به برنامه آموزش برنامه نویسی نوجوانان نویسی تفاوت اسکرچ پایتون (متغیرها، حلقه ها و غیره) داشته باشید.

دخترانم به سرعت سراغ این کتاب رفتند. با این حال، آنها در برخی از پروژه های کار با مشکلاتی مواجه شدند. بنابراین ممکن است حضور یک بزرگسال ضروری باشد

پایتون برای بچه ها

پیتون-کودکان

از همین مجموعه، این کتاب برای سنین 10 سال به بالا است. تفاوت اسکرچ پایتون هدف یکسان است: یاد بگیرید که در حین سرگرمی برنامه‌نویسی کنید... اما در اینجا دیگر بلوک‌هایی که ما جمع‌آوری می‌کنیم وجود ندارد. اکنون زمان برنامه نویسی با تایپ خطوط با استفاده از پایتون است. کودک با معروف Hello World (سلام به همه) تفاوت اسکرچ پایتون شروع می کند سپس لاک پشت را کشف می کند (و در حال حرکت است) ... و کار با توسعه چندین بازی کوچک به پایان می رسد. این یکی کمی پیچیده تر است و به توجه بیشتری نیاز دارد ... اما دیدن نتیجه پس از چند خط کد همیشه هیجان انگیز است.

برچسب ها

نقش های رشد کودکان

Fx

علاقه مند به فن آوری های جدید، من یک جک از همه حرفه ها تفاوت اسکرچ پایتون هستم. گوشی هوشمند من (تقریبا) هرگز کنارم را ترک نمی کند. من م Scratch Python difference ی توانم ساعت ها در مورد NAS با شما صحبت کنم.

مشابه


[ بازدید : 5 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کدنویسی کودکان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]