تفاوت اسکرچ پایتون

جمعه 25 اسفند 1402
10:46
سجاد

با کلاس: توضیح مشکل از طریق تفاوت اسکرچ پایتون تبادل شفاهی کوتاه با کلاس.

تست‌ها: دانش‌آموزان برای تسلط بر مسئله، متن را به صورت جداگانه آزمایش می‌کنند.

با استفاده از کد:

o در این فعالیت، ابزار کامپیوتری تصویری از نتیجه به دست آمده پس از محاسبات ارائه می دهد

از دانش آموز و به او اجازه می دهد تا صحت نتایج خود را متوجه شود.

o کد در اختیار دانش آموز قرار می گیرد: این تفاوت اسکرچ پایتون به عهده آنهاست که مقادیر عددی زاویه و مقدار را وارد کنند.

طول هیپوتانوس برای مشاهده نتیجه و واکنش مناسب.

اشتراک گذاری (احتمالاً در گروه های کوچک): چه ابزارهای ریاضی در بازی هستند؟

مسئله ریاضی مطرح شده دوگانه است. زاویه راس مثلثی که تشکیل می شود چقدر است؟

پس از بازگشت، و طول هیپوتانوس چقدر است؟

اثبات: دانش آموزان باید از قضیه فیثاغورث ب آموزش برنامه نویسی نوجوانان ر تفاوت اسکرچ پایتون ای تعیین طول ضلع سوم استفاده کنند و

مثلثات برای تعیین اندازه گیری زاویه برگشت.

برای پیشرفته ترین دانش آموزان: امکان ارائه یک یا تفاوت اسکرچ پایتون چند افزونه به آنها وجود دارد

توضیحات

این دستورالعمل به شما اجازه می دهد:

ترجمه به زبان پایتون در

TI-83 Premium CE Python Edition

قلم را از مرکز جن در کنار آن قرار دهید

تقصیر، تا ردی از خود باقی بگذارد. t.pendown()

قلم را بالا ببرید و بنابراین جن را حرکت دهید

بدون اینکه ردی بر جای بگذارد t.penup()

درخواست یک مقدار از کاربر

ممکن است یک تابع تفاوت اسکرچ پایتون پایتون نیاز داشته باشد

وارد کردن هیچ، یک یا چند

تنظیمات.

پاسخ کاربر را دریافت کنید. این مقدار به عنوان وارد می شود

پارامتر در یک تابع

به سمت چپ زاویه نشان داده شده بپیچید،

کد کامل در اختیار دانش آموزان قرار داده شده تفاوت اسکرچ پایتون است که در اینجا عصاره هایی از آن آورده شده است.

این کد از چندین تابع تشکیل شده است:

تابع gt پارامترهای x و y که به قلم اجازه حرکت می دهد

مستقیماً به نقطه مختصات (𝑥𝑥؛ 𝑦𝑦) بدون نوشتن.

تابع cons1 (عملکرد بدون پارامتر) که به شما امکان نوشتن را می دهد

یک دستورالعمل بدون نمایش آن

تابع setpoint1 (عملکرد بدون پارامتر) که طول می کشد

عملکرد قبلی با اضافه کردن راهنما هنگام وارد کردن پاسخ.

تابع rep1: پارامترهای آن یک زاویه بیان شده در

درجه و طول ضلع سوم.

این تابع بخشی از نقطه تنظیم را م تفاوت اسکرچ پایتون ی گیرد و به عنوان خروجی نمایش می دهد

بخش ساخته شده از داده های وارد شده توسط دانش آموز نیز هست

که

هنگامی که اسکریپت اجرا شد، باید کلید [var] را فشار دهید: the

توابع تعریف شده در اسکریپت ظاهر می شوند.

با استفاده از فلش های جهت، باید تابع setpoint1 را تأیید کنید.

دانش آموز می بیند که دستورالعمل ها ظاهر می شوند. تفاوت اسکرچ پایتون او با فشار دادن از این صفحه خارج می شود

کلید [روشن]

تابع rep1 را که در آن زاویه و طول را وارد می کند، جستجو می کند

که او تعیین کرده بود: برای مثال rep1(28.6,125); توجه کنید به

معنی کاما در پایتون که ب Scratch Python difference ه شما امکان جداسازی را می دهد

پارامترها و نقطه در سیستم


[ بازدید : 5 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کدنویسی کودکان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]