آموزش برنامه نویسی به مبتدیان

پنجشنبه 12 فروردين 1400
19:00
سجاد

اشکال زدایی را به مبتدیان آموزش دهید.

مهم است که بلافاصله اشکال زدایی را به مبتدیان آموزش دهید. اشکال زدایی هنگامی است که یک برنامه نویس "اشکالات" یا خطاهایی را در کد خود پیدا می کند و آنها را برای بهبود برنامه رفع می کند. این یک مهارت اساسی برنامه نویسی است. آنقدر زیاد که باید در ابتدای واحد کدگذاری آموزش داده شود.

استراتژی های اشکال زدایی در مواد آموزشی و دوره های پایتون کجا بودند؟

هنگامی که از من خواستند مواد Python را برای TechnoKids Inc تهیه کنم ، من از این فرصت غافلگیر شدم. شروع به خواندن کتاب هایی در مورد پایتون کردم. آنها عناوینی داشتند که تأکید می کردند دستورالعملهای مربوط به "مبتدیان مطلق" است. من متوجه شدم كه هيچ كدام از آنها فعاليتها و توصيه هايي در مورد رفع خطا ندارند در عوض ، اگر کدی که از صفحه کپی می کردم جواب نداد ، من حدس می زدم که چرا. ناامیدکننده بود!

واکنش من واکنشی بود که می دانستم دانشجویان احساس می کنند. من نگران این بودم که برنامه نویسان جوان وقتی با خطایی مواجه شدند که نتوانستند آن را برطرف کنند ، ممکن است فکر کنند "من در برنامه نویسی مهارت ندارم". این باور ممکن است آنها را از یادگیری بیشتر در مورد کدگذاری دور کند. من می دانستم که لازم است که چگونگی پاسخ دانش آموزان به اشتباهات برنامه های خود را دوباره تنظیم کنید. آنها باید احساس قدرت کنند ، نه شکست خورده.

این کتاب ها در درک انواع مطالب آموزشی در دسترس معلمان در زمینه آموزش پایتون مفید بودند - اما من نیاز به یادگیری بیشتر داشتم!

من می خواستم تفاوت بین آنچه کودکان و بزرگسالان درباره پایتون می آموزند را درک کنم. من برای دوره اول دانشگاهی که در آن دوره کارشناسی را گذراندم ثبت نام کردم. این دوره بخشی از اشکال زدایی داشت ، اما در پایان دوره بود. من از استاد پرسیدم که چرا این دیر به دیر معرفی شده است و به من گفتند دلیل این امر این است که مبتدیان تا زمانی که نحوه کدگذاری را یاد نگرفته باشند ، پیام های خطا را نمی فهمند. در نتیجه ، من قسمت خوبی از دوره را به طور ناکارآمد با استفاده از استراتژی های رفع اشکال گذراندم. من می دانستم که باید راهی بهتر وجود داشته باشد!

وقتی زمان ایجاد پروژه های TechnoKids Python STEM فرا رسید ، من تصمیم گرفتم ... اشکال زدایی باید بلافاصله آموزش داده شود. من می خواستم دانش آموزان بتوانند معنای خطاهایی را که می بینند درک کنند. از همه مهمتر ، من می دانستم که آنها برای حل کد خود به راهکارهای ساده ای نیاز دارند.


[ بازدید : 153 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کدنویسی کودکان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]