برنامه نویسی برای کدام کودکان مناسب هستند؟

پنجشنبه 26 فروردين 1400
16:33
سجاد

آنها را از همان سالهای اولیه تدریس به آینده راهنمایی کنید

تعجب نکنید که می بینید چگونه برنامه نویسی به عنوان موضوعی رایج در زمینه های آموزشی و به نوبه خود در سراسر جهان در می آید. روز به روز ، پروژه ها ، شرکت ها و مدارس برنامه نویسی را به عنوان شمالی مهم در نظر می گیرند که باید به آن بپردازند. آینده جهت مشخصی دارد و برنامه نویسی عامل اصلی و همچنین دانستن نحوه نوشتن یا صحبت است: این زبان در حال حاضر یک زبان جهانی است.

اینکه برنامه دانش آموزان شما از مدرسه می تواند پایه های مثبتی را در نسل های آینده بکارد و ما در این مقاله دلیل این امر را توضیح می دهیم ، به همین دلیل منابعی را که برای یادگیری نیاز دارید با شما به اشتراک می گذاریم و سپس به آنها آموزش می دهیم و عملکرد آنها را مثبت ارتقا می دهیم. از طریق Akdemia می توانید پیوندهای مورد علاقه خود را با پیام رسانی گسترده ما به اشتراک بگذارید یا راهنماها را در بایگانی ها به اشتراک بگذارید ، شما تصمیم می گیرید!

22 منبع برای یادگیری کدگذاری به دانش آموزان خود

Code.org

این سازمان غیردولتی از سال 2013 در تلاش است تا استفاده از برنامه نویسی را در بین جوانان در سراسر جهان ، چه در خانواده و چه در مدرسه ، ترویج دهد. Code.org دارای بسیاری از آموزش های تعاملی متناسب با سطوح و سنین مختلف است که در آن شما باید برای یادگیری ارکان اساسی چالش های کوچک را از طریق برنامه نویسی حل کنید. در اینجا لیست "دروس" را دارید و همچنین می توانید راهنماهای خاصی برای بزرگسالان برای یادگیری و آموزش فرزندان خود پیدا کنید.

Scratch

از سال 2002 توسط MIT طراحی و توسعه یافته است ، یکی از پر کاربردترین ابزارهای برنامه نویسی آموزشی در میان پیر و جوان است. در اینجا ما در موارد مختلف به او اشاره کرده ایم ، و در وب سایت آنها منابع بی شماری را در بخش کمک خود ارائه می دهند ، که هم والدین و هم مربیان را هدف قرار می دهند. علاوه بر این ، این برنامه شامل مجموعه ای از راهنماهای گام به گام برای توسعه اولین برنامه های شما و در نتیجه شما را با دنیای کد آشنا می کند.

تینکر

"برنامه نویسی آسان" ، این کارت ویزیت Tinker است ، یک پلت فرم برنامه نویسی برای کودکان که از زمان راه اندازی آن در سال 2012 به ابزاری برای حرفه ای ها و والدین برای دانستن اطلاعات و ضوابط این برنامه نویسی تبدیل شده است. علاوه بر آموزش های لازم برای شروع در این موضوع ، آنها شامل دو بخش خاص برای بزرگسالان ، یکی برای والدین و دیگری برای معلمان هستند ، به طوری که آنها می توانند قبل از توضیح آن برای دانش آموزان خود ، بر تمام جنبه های این ابزار تسلط داشته باشند.

https://www.akdemia.com/blog/22-recursos-para-ensenar-a-tus-alumnos-a-programar


[ بازدید : 164 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کدنویسی کودکان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]