کد نویسی رایگان

يکشنبه 22 فروردين 1400
0:00
سجاد

5. برترین بازی ها ، برنامه ها ، وب سایت ها ، کلاس ها ، برنامه درسی و موارد دیگر برای برنامه نویسی رایگان و پولی!

اولاً ، اگر بخواهم انواع مختلف بازی ها ، برنامه ها ، وب سایت ها ، کلاس ها و برنامه های درسی را لیست کنم ، کمی غرق می شوید.

بنابراین ، من سعی می کنم تمام تلاش خود را بکنم تا مفیدترین موارد را برای شروع در مسیر درست و با شروع کدگذاری برای دانش آموزان با علامت سنی 5 تا 7 سال ذکر کنم. وقتی برای منابع بیشتری آماده شدید ، حتما مقاله من درباره بهترین بازی های رمزگذاری برای بچه ها را بررسی کنید.

کدگذاری برای کودکان 5 تا 7 سال

اگر کودک شما بین 5 تا 7 سال سن دارد ، می خواهید او شروع به یادگیری کدگذاری با استفاده از بلوک های دیداری کند.

خراش (رایگان)

برنامه نویسی برای کودکان راهنمای نهایی برای والدین

MIT Media Labs Scratch پلت فرم سرگرم کننده بلوک بصری را طراحی کرده است که مفاهیم کدگذاری را آموزش می دهد در حالی که به دانش آموزان امکان می دهد بازی های سرگرم کننده با آزادی خلاقیت زیادی بسازند.

Google CS برخی از برنامه های درسی را که کودکان می توانند دنبال کنند ، طراحی کرده است و جالبترین قسمت این پلتفرم این است که پروژه های دانشجویی آزادانه برای بررسی در دسترس هستند.

این به بچه ها اجازه می دهد تا کد بلاک بصری Scratch را که برای ساخت بازیهای 2 بعدی هیجان انگیز مانند سیارک ها ، Donkey Kong و غیره استفاده شده است ، مطالعه کنند. Scratch همچنین به دانش آموزان امکان می دهد هنر ، انیمیشن ، موسیقی ، جلوه های صوتی و صدای خود را اضافه کنند. Scratch در حال حاضر پشتیبانی دانشجویی را ارائه نمی دهد.

در سال 2020 ، CodaKid همچنین یک سری کدگذاری 15 دوره ای Scratch را راه اندازی کرد که از اصول شروع می شود و به تدریج پیشرفت می کند. برای دانشجویانی که از آموزش های ویدئویی لذت می برند ، دوره های CodaKid بسیار جذاب هستند و توسط دانشجویان سراسر جهان استفاده می شوند.

Code.org (رایگان)

برنامه نویسی برای کودکان راهنمای نهایی برای والدین

Code.org توسط Hour of Code ارائه شده است و توسط بسیاری از مدارس دولتی برای آموزش علوم مقدماتی کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد.

Code Studio دارای ماژول های اولیه است که دارای رابط های رابط بلوک بصری و فصل های پیشرفته تری است که کد مبتنی بر متن را در یک بستر بسته آموزش می دهد. Code.org همچنین با Minecraft ، Scratch ، Tynker ، CodeBattle و دیگران برای ایجاد ماژول هایی شبیه سازی تجربه ایجاد بازی ها و برنامه ها همکاری کرده است.

نقطه قوت Code.org (جدا از این که رایگان است) این است که آنها با مارک های Minecraft و Star Wars همکاری کرده اند. علاوه بر این ، آنها رویکردی پی در پی در آموزش برنامه نویسی رایانه دارند. نکته منفی این است که بچه ها هرگز کاملاً احساس نمی کنند چیزی را از زمین درست می کنند و فقط به یک محیط شبه محدود می شوند که به نظر می رسد بلاک ها را به جای متن ترغیب می کند.


[ بازدید : 126 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کدنویسی کودکان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]