آموزش برنامه نویسی نوجوانان 36

چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400
10:43
سجاد

از هر کجا کلاس CAU شرکت کنید آموزش برنامه نویسی نوجوانان در این تابستان ، دانشجویان 10-15 ساله می توانند از دوره های آنلاین آموزش داده شده توسط دانشجویان کرنل لذت ببرند.

هر دوره پنج ساعت سخنرانی و بحث زنده را با تقریباً سه ساعت از مطالب دوره از پیش ضبط شده همراه با منابع اضافی ترکیب می کند.

دوره ها بیش از بزرگ نمایی تدریس می شوند و هر روز هفته برگزار می شوند.

ثبت نام لازم است و دوره هایی که هزینه هر نفر 300 دلار است ، برای اطمینان از تعاملات معنی دار به 30 دانشجو محدود می شوند. برای ثبت نام در یک دوره ، والدین یا سرپرستان باید یک آدرس ایمیل منحصر به فرد برای هر دانش آموز ارائه دهند. این ایمیل باید متعلق به والدین باشد و از ایمیل اصلی شما متمایز باشد. دانش آموزان ممکن است بیش از یک دوره را بگذرانند. خواهران و برادران باید جداگانه ثبت نام کنند ، هر کدام دارای یک ایمیل منحصر به فرد متعلق به والدین هستند.

می توانید در جلسه شرکت کنید؟ با ما در ایرانیان سایبر تماس بگیرید و برای حضور در بخش زنده جایگزین درخواست تأیید کنید. ضبط اکثر بخشها ظرف 24 ساعت از زمان جلسه بخش در دسترس خواهد بود. (توجه: به دلیل مشکلات کپی رایت ، همه جلسات برای ضبط در دسترس نخواهند بود.)

با تشکر از اهدا کنندگان ما

دوره های آنلاین رایگان و وبینارهای مجازی با پشتیبانی از بودجه زیر تا حدودی امکان پذیر است:

سمینار هنری A. David and Nancy Tobin

سمینار Kelly Dwyer Marble ’63، MAT ’65، CAU

سمینار کاترین پنر در زمینه نویسندگی یا ادبیات ، به افتخار مدیر برجسته CAU کاترین پنر به خاطر سالها رهبری برجسته

دوره والتر و سوزان شنکر در علوم انسانی یا هنرهای خلاق آموزش برنامه نویسی نوجوانان

سمینار رالف جانیس در تاریخ ، به افتخار مدیر برجسته CAU رالف جانیس به خاطر سالها رهبری برجسته

ما از همه اهدا کنندگان خود بخاطر کمکهای سخاوتمندانه خود در CAU بسیار سپاسگزاریم. اگر شما علاقه مند به پشتیبانی از برنامه های ما هستید ، لطفا روش های ارائه را ببینید.


[ بازدید : 210 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کدنویسی کودکان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]