فواید برنامه نویسی

دوشنبه 20 ارديبهشت 1400
15:23
سجاد

در ده سال گذشته ، استفاده ازفواید برنامه نویسی رایانه شخصی برای کارهایی مانند ایجاد اسناد و مدیریت پرونده امری عادی شده است. به همین ترتیب ، به زودی زمانی فرا خواهد رسید که طبیعی است که همه دانش برنامه نویسی داشته باشند. اخیراً مفهوم "اینترنت اشیا" (IoT) مزایا برنامه نویسی که توابع ارتباطات اینترنتی را به محصولات روزمره فواید برنامه نویسی مانند لوازم خانگی و اتومبیل اضافه می کند نیز ظاهر شده است. فرصت ها برای توسعه فرآیندهای کنترل مانند کنترل از راه دور در حال افزایش است و تقاضا برای منابع انسانی با مهارت برنامه نویسی در حال افزایش است.

با این حال ، برنامه نویسان در فواید برنامه نویسی مقیاس جهانی در مقایسه با تقاضای زیاد ، کمبود دارند. در این شرایط ، روند پرورش برنامه نویسان آینده مزایا برنامه نویسی با ضروری ساختن آموزش برنامه نویسی معایب برنامه نویسی در مدارس خارج از کشور سرعت می گیرد. از بین 20 کشور اروپایی ، 12 کشور برنامه نویسی را در آموزش مدرسه خود گنجانده اند و برخی از کشورها مانند انگلستان و استرالیا آن را از دوره دبستان به عنوان یک موضوع اجباری قرار داده اند.

آموزش اجباری در کلاس های برنامه نویسی از سال 2020 در ژاپن در نظر گرفته شده است و فقط زمان لازم است تا برنامه نویسی به عنوان مزایا برنامه نویسی دانش پایه مانند زبان و فواید برنامه نویسی ریاضیات ژاپنی شناخته شود. با گسترش اینترنت اشیا ، کسب و کارها بیش از هر زمان دیگری به مهارت برنامه نویسی نیاز دارند. نه تنها تکنسین ها ، بلکه فروشندگان و بازاریاب ها برای درک و بهبود خدمات به دانش برنامه نویسی نیاز دارند. مسلم است که در آینده مکان های بیشتری برای استفاده از مهارت های برنامه نویسی در تجارت وجود خواهد داشت و یادگیری نه تنها نسلی که آموزش مدرسه می بینند بلکه نسل والدین آنها نیز مفید است.

نیازهای برنامه نویس در حال رشد

برنامه نویسی که دولت ایالات متحده نیز بر فواید برنامه نویسی روی آن تمرکز خواهد کردتعداد مهندسان فناوری اطلاعات در ایالات متحده (NPO Code.org)گفته می شود که برنامه نویسان در سراسر جهان کمبود دارند ، اما بیایید ببینیم که آنها واقعاً به چه میزان کمبود دارند.

در ایالات متحده پیش بینی می مزایا برنامه نویسی شود فواید برنامه نویسی تعداد مهندسان IT از جمله برنامه نویسان در حدود 700000 نفر در سال 2017 و 1 میلیون نفر در سال 2020 باشد. به همین ترتیب ، کمبود منابع انسانی در شرکت های ژاپنی جدی است

در این شرایط ، ارزش منابع انسانی با مهارت برنامه نویسی به طور پیوسته در حال افزایش است. در ایالات متحده ، پس از گذراندن یک دوره 10 هفته ای مبتدی مزایا برنامه نویسی در یک آموزشگاه برنامه نویسی ، 71٪ از مردم پیشنهاد کاری با درآمد متوسط ​​سالانه 7.9 میلیون ین دریافت کردند.

دولت ایالات متحده همچنین فواید برنامه نویسی رسماً برنامه نویسی را تشویق می کند ، زیرا بسیاری از شرکت های فناوری اطلاعات از جمله دره سیلیکون وجود معایب برنامه نویسی دارند که در مدت زمان کوتاهی زندگی مردم را تغییر داده اند.

ژاپن بهترین زمان برای یادگیری در حال حاضر است

در ژاپن ، تعداد فزاینده ای از مزایا برنامه نویسی شرکت ها حتی افراد کم تجربه در صنعت فناوری اطلاعات را برای جبران کمبود برنامه نویس و اتخاذ روشی برای یادگیری مهارت های برنامه نویسی از طریق تمرین استخدام می کنند.

در حال حاضر فواید برنامه نویسی ، به دلیل تقاضا برای توسعه زیرساخت ها برای بازی های المپیک توکیو ، نیاز برنامه نویسان در حال افزایش است و می توان گفت که این یک زمان یادگیری مناسب برای کسانی است که می خواهند برنامه نویسی را یاد بگیرند و از آن در تجارت خود استفاده کنند.


[ بازدید : 191 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کدنویسی کودکان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]