زبان های برنامه نویسی کودکان

شنبه 31 ارديبهشت 1401
21:38
سجاد

Matlab یک زبان عالی برای تجزیه و تحلیل زبان های برنامه نویسی کودکان و نمودارسازی داده ها است. این برای برنامه نویسی عددی ساخته شده است، اگرچه بسته های اختیاری کاربردهای آن را گسترش می دهند. برخی از ویژگی های اصلی Matlab عبارتند از دستکاری ماتریس و الگوریتم های ساخت.

مزایا: بسیاری از توابع از پیش تعریف شده، ساده و مستقل از پلت فرم، برای تجزیه و تحلیل داده ها مناسب هستندمعایب: گران است (اما نسخه دانشجویی ارزانتر موجود است)ویژگی ها: می تواند برنامه ها یا عبارات از پیش نوشته شده را در خط فرمان اجرا کند سن: ششم به بالا از کجا شروع کنیم: وب سایت Matlab را بررسی کنید!زبان برنامه نویسی متلب برای کودکان 10. SQL

SQL زبانی است که برای کار با داده ها در پایگاه داده استفاده می شود. می توان از آن برای به روز رسانی داده ها در پایگاه داده، بازیابی اطلاعات و اجرای پرس و جوها استفاده کرد. بسیاری از زبان های برنامه نویسی کودکان سیستم های مدیریت پایگاه داده از SQL به عنوان زبان خود استفاده می کنند.

مزایا: بازیابی سریع داده ها، کلمات کلیدی مفیدی که مقدار کد را کاهش می دهدمعایب: رابط کاربری پیچیده ویژگی ها: پلت فرم مستقل و استاندارد سن: ششم به بالا از کجا شروع کنیم: این آموزش را بررسی کنید.چگونه بهترین زبان برنامه نویسی را برای کودک خود انتخاب کنیم؟در اینجا چند راه برای انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی برای کودکان وجود دارد.

1. مهارت های آموخته شده

Scratch مقدمه ای عالی برای مهارت های مهم برنامه نویسی ارائه می دهد، اما این مهارت ها زمانی که دانش آموز شما یک زبان برنامه نویسی مانند پایتون را یاد بگیرد بیشتر تقویت می شود. سینتکس ساده پایتون آن را به یکی از آسان‌ترین یادگیری‌ها تبدیل می‌کند و مهارت‌های پایتون را می‌توان به زبان‌ها منتقل کرد.

2. قابلیت انتقال زبان های برنامه نویسی کودکان مهارت ها

هنگامی که دانش آموز شما پایتون را یاد گرفت، می تواند آن مهارت ایرانیان سایبر های برنامه نویسی را به بسیاری از زبان های دیگر منتقل کند. جاوا سینتکس کمی پیچیده‌تر دارد، اما شبیه به C و C++ است.

3. سطح مهارت

برای مبتدیان کامل، توصیه می کنیم با Scratch شروع کنید زیرا این مقدمه عالی برای اصول برنامه نویسی است. برای دانش‌آموزان کمی پیشرفته‌تر، یادگیری پایتون را توصیه می‌کنیم. اگر فرزند شما احساس راحتی می کند، جاوا گام بعدی عالی است.

اکنون بهترین زبان های برنامه نویسی برای کودکان را می شناسید!

در این مقاله، مروری سریع بر اسکرچ، پایتون، جاوا، جاوا اسکریپت، HTML/CSS و موارد دیگر ارائه کردیم! حتی یادگیری یکی از این زبان ها به فرزند شما این قدرت را می دهد که زبان های برنامه نویسی کودکان پروژه های عالی بسازد. ما اینجا هستیم تا برنامه نویسی را برای بچه ها آسان کنیم.

در مرحله بعد، یک آموزش سرگرم کننده Scratch برای بچه ها را بررسی کنید.

نوشته شده توسط سوفی اندروز، یک مربی ایجاد و یادگیری. سوفی اندروز دانشجوی دانشگاه استنفورد است که در رشته ریاضی و

علوم محاسباتی. او عاشق تدریس است و دستیار تدریس در کلاس های مقدماتی علوم کامپیوتر استنفورد است. کار او بر علم داده متمرکز است. او سال گذشته ردیاب‌های ملی رای آنلاین را برای گزارش سیاسی کوک ساخت و در حال حاضر تیم داده را در روزنامه استنفورد دیلی رهبری می‌کند. او همچنین در FCC و آزمایشگاه ملی انرژی های تجدیدپذیر کارآموزی کرده است. با توجه به Code.org - یک شرکت غیرانتفاعی که بر دسترسی بیشتر به آموزش علوم کامپیوتر متمرکز است، استفاده از پلتفرم آن در ایالات متحده در پنج سال گذشته افزایش یافته است.

امروزه 40 درصد از کل دانش‌آموزان کشور برای یادگیری زبان های برنامه نویسی کودکان مقدماتی علوم کامپیوتر در وب‌سایت ثبت‌نام می‌کنند. از مجموع دانش‌آموزانی که در آنجا ثبت نام کرده‌اند، حدود دو میلیون دانش‌آموزان پایه کامپیوتر را نشان داده‌اند و 46 درصد از این دانش‌آموزان زن هستند.زبان های برنامه نویسی کودکان


[ بازدید : 34 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کدنویسی کودکان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]