پایتون کودکان

پنجشنبه 26 فروردين 1400
16:34
سجاد

CodeCombat

اگرچه در MakeCode ما در حال حاضر پایگاه خوبی برای شروع برنامه نویسی در پایتون از طریق Minecraft داریم ، اما یک محیط ایده آل برای انجام آن در Minecraft Pi ، نسخه Rpi بازی مایکروسافت یا مستقیماً با نسخه آموزشی Minectaft ، که در آن آموزش ها و دوره های آموزشی داریم تورهای راهنما برای کودکان از 14 سال.

یک پلت فرم بسیار جذاب دیگر برای این سنین و با استفاده از آن می توانید هم در پایتون و هم در Javascript برنامه نویسی کنید ، CodeCombat است. و البته ، در Tynker ما همچنین بازی ها و فعالیت های کاملی برای این دو زبان برای استفاده حرفه ای داریم.

Codecombat

سطح بیشتری با خراش

توانایی شروع نوشتن کد دیگر یک ذره ارزش چیزی را که کودکان می توانند با Scratch به دست آورند کاهش نمی دهد. دیگر این فقط به داستان گفتن ، یادگیری دستورالعمل یا تکرار دستورالعمل مربوط نمی شود بلکه یک قدم جلوتر می رود و به عنوان مثال ، ایجاد تغییرات شخصی در بازی های ویدیویی بازی ، چیزی که در این سن بسیار انگیزه آور است.

13 پروژه سازنده با Raspberry Pi ، Arduino و Micro: بسیار عالی برای انجام این تابستان

در XATAKA

13 پروژه سازنده با Raspberry Pi ، Arduino و Micro: بسیار عالی برای انجام این تابستان

اولین برنامه های تلفن همراه با AppInventor

با استفاده از یک روش کاری که اساساً مبتنی بر اتحاد بلوک ها است ، App Inventor یک راه حل ساده اما قدرتمند برای آموزش نحوه برنامه ریزی برنامه ها برای تلفن های Android است. این برنامه رایگان است و شامل یک شبیه ساز است ، اگرچه بهترین چیز در مورد آن این است که ، پس از برنامه نویسی برنامه یا بازی ، می توانیم یک apk بسازیم و آن را مستقیماً روی تلفن آزمایش کنیم.

بلوک های رنگ آمیزی

ایجاد محتوا با کد (15+ سال)

با داشتن پایه محکم از آنچه برنامه نویسی بلوک است ، مفاهیم کلیدی و حتی با مفاهیم JavaScript ، Swift یا Python ، زمان آن است که ایجاد برنامه ها ، بازی ها و سایر مطالب یک واقعیت باشد.

توسعه برنامه ها با Swift

پس از پازل ها و چالش های PlayGrounds ، اپل یک برنامه آموزشی مبتنی بر راهنماهای تصویری و با نام توسعه برنامه با Swift دارد که در آن دانش آموزان دبیرستان می توانند برنامه های خود را برای دستگاه های Apple در Swift شروع به برنامه نویسی کنند.

https://www.xataka.com/especiales/que-lenguaje-herramientas-programacion-deberian-ensenarse-a-ninos-su-edad


[ بازدید : 137 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کدنویسی کودکان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]